Oh, ik dacht alleen voorbehouden aan Ierland!quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:08 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Hoezo zou het geen whiskey zijn?
Was het fijn?quote:
Wijn komt ook alleen maar uit Frankrijkquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:08 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Hoezo zou het geen whiskey zijn?
Ghe ghe ghequote:
Ach volgende maand beter denk ik..quote:
dan laat je ze eerst voorquote:
Dat dacht ik net ook.quote:
Ik haal ze ook altijd door elkaar, maar had het even opgezocht omdat Kieft me had gecorrigeerd eerderquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, ik dacht alleen voorbehouden aan Ierland!
Weer wat geleerd
regen hagel en bloesemsneeuwquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook.
Ennnnnn... Toen maakte de bui er gewoon hagel van
Zonder problemen!
Nee dan niet, ga dan strijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dan niet, ga dan strijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Nog niet, gaat zo gebeuren denk ik. Ik zal je dus nog even niet naar je mening vragenquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
@:devzero hoe vaak heb je het album van 31 liedjes al aan moeten horen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |