Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik moe ben ga ik heus wel slapen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik deed niet eens moeite om een nieuwe te openen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Daar heb je personeel voor.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik deed niet eens moeite om een nieuwe te openen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja daaromquote:
Werkt prima.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
perfect, mensen schijnen er geluk uit te halen en dat laat ik ze graag doen
Mooie eigenschap wel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
perfect, mensen schijnen er geluk uit te halen en dat laat ik ze graag doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh is er al een nieuweDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ach ja,quote:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
Doen we weer birdiedagDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
Och wat nou?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben Fallout aan het kijken,snap er nog niet veel van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik meende gelezen te hebben dat Israel n iets terug wilde doen.
https://www.telegraaf.nl/(...)tgevoerd-door-israelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb 1 aflevering gezien en snap het alquote:Op vrijdag 19 april 2024 09:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben Fallout aan het kijken,snap er nog niet veel van.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja hoor,alleen dat werd ze met klem afgeraden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
Ik meende gelezen te hebben dat Israel n iets terug wilde doen.
https://www.telegraaf.nl/(...)tgevoerd-door-israel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Falloutquote:Op vrijdag 19 april 2024 09:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben Fallout aan het kijken,snap er nog niet veel van.![]()
![]()
Maar jij bent ook slim.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb 1 aflevering gezien en snap het al“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik slaap meerquote:
Moonie mooniequote:
Moonen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Succes met bolken verder vandaag
We zullen je missen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wiskey zal het niet zijnquote:Op vrijdag 19 april 2024 03:58 schreef devzero het volgende:
Ik weet niet wat ze gaan stoken:whiskey, of bourbon
Mogguh
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Bourbon is goor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh Sallyquote:
Ik snap er nog steeds niks van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
IJs?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bolk
Eindelijk.quote:
Ben ondertussen met andere dingen bezigquote:dacht jij wordt wel gebolkt
![]()
Maar ik moet niet denkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd alert blijven Dot.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ondertussen met andere dingen bezigdacht jij wordt wel gebolkt
![]()
Maar ik moet niet denken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Don`t feed the...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb momenteel andere dingen te doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
i find the light, light
hidden deep inside
i find the light, light
in the darkest nightBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Vind ook helemaal niets aan die Joost Klein hoor, raar mannetje en live zingen kan die niet en het is ook nog een een kudt nummerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik kan het vele malen beterquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ook helemaal niets aan die Joost Klein hoor, raar mannetje en live zingen kan die niet en het is ook nog een een kudt nummer
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Niks ernstigs mag ik hopen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kan ik dan niet zeggenquote:
I want you in my room.quote:![]()
![]()
Nederland 2025: Art Felixx - Stay (On The Right Track)
Duncan 2.0 is onze ArtBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Nee ben voor mijn vrijwilligerswerk bezig, alles eens goed uitzoeken, opslaan kijken wat weg kan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan hier geen touw aan vastbreien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarvan niet. Ben bezig met zaken uit zoeken van mijn vrijwilligerswerk. Ik doe het secretariaat. Dus opruimen, alle mappen nakijken wat weg kan. Kijken wat bewaard moet blijven. Wat bij elkaar moet komen te staan. Ordenenquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kan hier geen touw aan vastbreien.
zoals dat netjes heetDe financiën bijwerken en alsvast stukjes voor het jaarverslag schrijven doe ik permaand dan kan ik ook niets vergeten
Wessel van Diepen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Europapa is een geweldig nummer. Jaren 90 vibes all over. Lekker nostalgisch, goede teksten.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Vreselijk, heb er geen andere woorden voor.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Europapa is een geweldig nummer. Jaren 90 vibes all over. Lekker nostalgisch, goede teksten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk, heb er geen andere woorden voor.quote:Trotste mama van Ambar
Nationaal Songfestival 2025quote:Art Felixx - Stay (On The Right Track)
Karin Bloemen - Red Roulette
Django Wagner & The New Timeless - Our Love is Amazing
Simone Kleinsma - Jij Bent De Enige
Sam Feldt Ft Emma Heesters - Dansen Op De Maan
DINAND - Chosen Ones
Xander De Buisonje - Geef Ons Meer Liefde
Douwe Bob - The One That Hurts Me The Most
Raymon Hermans - Mijn Zee, Onze Wereld
Tiesto Ft Anita Doth - Celebrate Our Love
Anita Meyer - A Moment Like This
Goldband - Nummer Een
Mr Polska & Teske De Schepper - Hier Zijn We Weer (Bros)
Danny Froger - De Onwaarschijnlijke LiefdeBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
quote:Heb je het hem live horen zingen? Net zo slecht
Boeiendquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]Heb je het hem live horen zingen? Net zo slecht
Trotste mama van Ambar
Is nog een andere docu serie over 90 dance.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep.
Laatst nog de docu gezien over Countdown. Leuk wel om te zien.
quote:
Overigens heb ik een filmpje gezien van toen hij zong in Tilburg. Was dikke vette primaTrotste mama van Ambar
Countdown.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is nog een andere docu serie over 90 dance.
[ afbeelding ]
Kan je terugzien op NPO![]()
![]()
Niks mis mee idd.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens heb ik een filmpje gezien van toen hij zong in Tilburg. Was dikke vette prima![]()
Is ook niet waar,het was een slechte opname van De Telegraaf.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij verwarren mensen smaak met goed zingenTrotste mama van Ambar
Anita Meyer zelfde guilty pleasure cruiseship vibes als Ijsland dit jaar
En ik heb weinig mensen goed horen zingen in een telefoonfilmpjeTrotste mama van Ambar
Heb ik al gekeken mijn beste.quote:
We weten wie het zegtquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij verwarren mensen smaak met goed zingen![]()
![]()
De hele boomergeneratie vindt het vreselijk. Mooi, het is nummer is ook niet voor hen gemaakt.quote:Trotste mama van Ambar
Joost wordt met huid en haar opgevreten door de noorse Nightwish, geen zorgen
Gunnhild is zelfs beter dan Floor moet ik eerlijk zijnBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Heb nog een andere opname gehoord, vond hem ook daar niet sterkquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook niet waar,het was een slechte opname van De Telegraaf.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat nummer ken ik niet. Moet zeggen dat ik Floor een van de beste zangeressen vind. Wat een stem heeft die dame zegquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
Joost wordt met huid en haar opgevreten door de noorse Nightwish, geen zorgen
Gunnhild is zelfs beter dan Floor moet ik eerlijk zijn
Countdown is echt wel jeugdsentiment.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Absoluut jaquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Countdown is echt wel jeugdsentiment.![]()
![]()
Ik haat hem niet, vind hem alleen niets aan en zijn nummer ook niet.quote:
Maar haten op iemand die ik niet eens ken is een beetje raarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap wel dat een zeker iemand niet meer welkom is in ESF.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat gehaat op Mia & Dion vond ik walgelijk
niet hun schuld dat Duncan ze in de steek voor zijn eigen carriere i.p.v. ze te coachenBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Trollen om het trollen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
Snap wel dat een zeker iemand niet meer welkom is in ESF.
Wat daar nou zo leuk aan is![]()
![]()
Hoe kan je haten op mensen die je niet kent?quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
dat gehaat op Mia & Dion vond ik walgelijk
niet hun schuld dat Duncan ze in de steek voor zijn eigen carriere i.p.v. ze te coachen
IK vond die twee ook slecht, maar daarom haat ik ze nog niet.
Ik hou ook niet van de muziek van Frans Bauer maar vind hem een heel leuk mens van wat ik verder van hem op tv zieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Het mag allemaal schijnt.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Trollen om het trollen.
Wat daar nou zo leuk aan is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat ik Joost haat, wil niet zeggen dat ik niet van vrolijke muziek hou want daar ben ik wel fan van
ik heb Yodel it gesupport in 2017, die roemeense inzending toen, met de jodelqueen Ilinca
Je reageert nu op iemand die Ashley een hoer noemde.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan je haten op mensen die je niet kent?
IK vond die twee ook slecht, maar daarom haat ik ze nog niet.
Ik hou ook niet van de muziek van Frans Bauer maar vind hem een heel leuk mens van wat ik verder van hem op tv zie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mijn excuses voor wat ik over Ashley zei FFBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
en oké europapa is catchy, maar ik luister er niet te veel naar, wil ook nog wat verrast worden of zo volgende maand
luister eigenlijk vrij weinig naar meeste liedjes, gewoon om het verrassingseffect te behouden voor het ESF
denk ook wel dat we naar de finale gaan ja, @aloa vind jij Estland dan leuk? die vind ik wel grappigBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Ach er zitten er wel meer die naar gedaan hebben of nare dingen gezegd hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je reageert nu op iemand die Ashley een hoer noemde.
Het was Ienie en die andere die begonnen met haten op Joost alleen omdat ik dat n ummer niet mooi vind
Waar is @Speklap3000 gebleven eigenlijk, al een paar dagen niet gezien?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Right now oh yeah, in sweet harmony.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Heb je hem ook weerquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Right now oh yeah, in sweet harmony.
Ik vind het een van de betere songfestival nummers van de afgelopen jaren die we ingestuurd hebbenTrotste mama van Ambar
Hoepel eens op...quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
You go firsthquote:
Kan niet.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
You go fist?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Buk maar.quote:
Lekker eten want ik heb honger.
Je broodje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beatles?quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Right now oh yeah, in sweet harmony.![]()
quote:even adrem als altijd
Een bakkie van akkie gaat er altijd inquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:04 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
griette hebbe nou enmaal tiettte nix biesonderzquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet zij weten ja.
Maar ik zie niet vaak een collega in haar bh![]()
Emancipatiequote:Op vrijdag 19 april 2024 11:08 schreef Rob het volgende:
[..]
griette hebbe nou enmaal tiettte nix biesonderz![]()
![]()
Trek jij toch even een andere broek aan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb collega's die vragen stellen over mail waarvan ik echt denk: die informatie is gestuurd een aantal dagen geleden. Succes met 1+1.
Zelf nadenken is moeilijk, het is makkelijker als iemand het steeds voor je voorkauwd.Trotste mama van Ambar
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trek jij toch even een andere broek aan.![]()
![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 19 april 2024 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trek jij toch even een andere broek aan.![]()
![]()
Ja herkenbaar. Of vragen is er een vergadering vanavond, terwijl ze agenda met de datums van een heel jaar hebben gekregen via mailquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb collega's die vragen stellen over mail waarvan ik echt denk: die informatie is gestuurd een aantal dagen geleden. Succes met 1+1.
Zelf nadenken is moeilijk, het is makkelijker als iemand het steeds voor je voorkauwd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je lolbroek.quote:
En trek jij je grapjurk maar uit dan
Wat plagen jullie elkaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Die is een lang weekend wegquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
Waar is @:Speklap3000 gebleven eigenlijk, al een paar dagen niet gezien?![]()
![]()
SBE wil mij altijd weghebben hier en om 40+quote:
Hey JustinKquote:![]()
O lekker een weekendje er tussen uit, leuk voor hem.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hey Dotquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey JustinK![]()
O lekker een weekendje er tussen uit, leuk voor hem.Ja zeker lekker
![]()
![]()
![]()
Hoe is het nu met jou? Weer helemaal opgeknapt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hey Bb kippensoep klaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bally.quote:
Wat een rot kippen toch ookquote:
Ik maak vaak kippen groente soepquote:dan een hele lading de vriezer in en heb ik wekenlang iedere week een dag soep
Ben je weer aan het stuiteren?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier geen kans heb vaak veel aanloop vrienden en famquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak vaak kippen groente soepdan een hele lading de vriezer in en heb ik wekenlang iedere week een dag soep
Altijd feest hier in het weekend
Nu weer even op pad voor een fles koolzuurgas,tot later![]()
Getsie weer van die droge gerimpelde manderijntjes AH heeft steeds meer prut spulWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet geklikt
Fruit moet je idd niet in de supermarkt kopen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Voor de tap?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:44 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Hier geen kans heb vaak veel aanloop vrienden en fam
Nu weer even op pad voor een fles koolzuurgas,tot later![]()
Ik maak een pan van 8 liter, dochter lief en de kids komen dan eten en er blijft genoeg over om ook in de vriezer te doen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:44 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Hier geen kans heb vaak veel aanloop vrienden en fam
Nu weer even op pad voor een fles koolzuurgas,tot laterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Groentenboer is hier in nov dicht gegaan, maar die had het ook wel eens hoorquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Fruit moet je idd niet in de supermarkt kopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is balen. Had je ze niet gelijk mee genomen? Of wilde je nog meer kopen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3, koop ik 2 barkrukken, gaat die tent faillietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je zal met mij maar meerdere uren in de auto moeten zittenTrotste mama van Ambar
Online, zat een levertijd op. Maar ik heb met creditcard betaald, en ik zit nog binnen de 2 weken bedenktijd, dus dat geld komt wel terug.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen. Had je ze niet gelijk mee genomen? Of wilde je nog meer kopen?![]()
Weet iemand nog een leuk adres voor barkrukken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is een gelukkig voordeel dan.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Online, zat een levertijd op. Maar ik heb met creditcard betaald, en ik zit nog binnen de 2 weken bedenktijd, dus dat geld komt wel terug.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heb gehoord dat ze bij dimehouse.nl wel mooie hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
Weet iemand nog een leuk adres voor barkrukken?
Thank,even checken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb gehoord dat ze bij dimehouse.nl wel mooie hebben
Voor mensen die ik niet mag, raad ik www.dimehouse.nl aan.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
Weet iemand nog een leuk adres voor barkrukken?
Voor jou raad ik deze niet aan.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor mensen die ik niet mag, raad ik www.dimehouse.nl aan.
Voor jou raad ik deze niet aan.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Myn skatsje.quote:
Goed verdien model.quote:
R.I.P DTS.![]()
Ze is kleurcoach.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij kan je daar nu ook niet meer bestellen toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan kijk ik wel even verder.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar nu ook niet meer bestellen toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meer dan 280 barkurkken misschien is daar iets bij @AardappelSchotel
https://www.gewoonstijl.nl/stoelen/barkrukken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat leuk,hoelaat gaan we?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fok! Moderator.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Leuk, met je werk?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vast een gemene.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beter zeg ik nu even niks.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mwah, het gaat wel een stuk beterquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het nu met jou? Weer helemaal opgeknapt?![]()
![]()
Heer Justin.quote:![]()
Fijn dat het weer wat beter gaat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog niet helemaal dusquote:Hopelijk snel wel weer helemaal
DTS kan zwaar zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet helemaal dusHopelijk snel wel weer helemaal
Jonge, ik wil gewoon mijn poenquote:Beste ,
Dank u voor uw bericht en het vertrouwen in Dimehouse. Het spijt ons ten zeerste u te moeten informeren dat wij momenteel in een faillissementstraject zitten. Dit heeft tot gevolg dat wij momenteel geen terugbetalingen kunnen uitvoeren.
We begrijpen dat dit teleurstellend nieuws is, maar we willen u verzekeren dat uw zaak onze hoogste prioriteit heeft. We zijn momenteel bezig met een doorstart en verwachten binnen 4 weken weer aan de slag te kunnen. Zodra dit het geval is, zullen we ervoor zorgen dat de terugbetalingen weer uitgevoerd zullen worden.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit met zich meebrengt. We danken u voor uw geduld en begrip in deze moeilijke tijd.
Met vriendelijke groet,
Bernie![]()
O echt, nooit zo ervarenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Berniequote:Op vrijdag 19 april 2024 12:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jonge, ik wil gewoon mijn poen
We komen wel even langs.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Getver ben je klaar meequote:Op vrijdag 19 april 2024 12:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jonge, ik wil gewoon mijn poen
Bestel maar vast andere krukken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat voor stijl zoek je?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
James Brown is dead.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
I`m raving heb ik ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook wel een CD van,die feesten ben ik niet geweest.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rave the city kerst editiequote:Op vrijdag 19 april 2024 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook wel een CD van,die feesten ben ik niet geweest.![]()
![]()
Eitje etenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hallo
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Fout,aandacht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
R.I.P DTS.![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Laat het gaan...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laat het los"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Goed nummer wel als je ex boven een afgrond hangtTrotste mama van Ambar
![]()
Joehoee"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Hey KWquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: