Ik maak vaak kippen groente soepquote:
Ben je weer aan het stuiteren?quote:
Hier geen kans heb vaak veel aanloop vrienden en famquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak vaak kippen groente soepdan een hele lading de vriezer in en heb ik wekenlang iedere week een dag soep
Voor de tap?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:44 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Hier geen kans heb vaak veel aanloop vrienden en fam
Altijd feest hier in het weekend
Nu weer even op pad voor een fles koolzuurgas,tot later
Ik maak een pan van 8 liter, dochter lief en de kids komen dan eten en er blijft genoeg over om ook in de vriezer te doen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:44 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Hier geen kans heb vaak veel aanloop vrienden en fam
Altijd feest hier in het weekend
Nu weer even op pad voor een fles koolzuurgas,tot later
Groentenboer is hier in nov dicht gegaan, maar die had het ook wel eens hoorquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Fruit moet je idd niet in de supermarkt kopen.
O dat is balen. Had je ze niet gelijk mee genomen? Of wilde je nog meer kopen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3, koop ik 2 barkrukken, gaat die tent failliet
Online, zat een levertijd op. Maar ik heb met creditcard betaald, en ik zit nog binnen de 2 weken bedenktijd, dus dat geld komt wel terug.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen. Had je ze niet gelijk mee genomen? Of wilde je nog meer kopen?
Dat is een gelukkig voordeel dan.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Online, zat een levertijd op. Maar ik heb met creditcard betaald, en ik zit nog binnen de 2 weken bedenktijd, dus dat geld komt wel terug.
Ja heb gehoord dat ze bij dimehouse.nl wel mooie hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
Weet iemand nog een leuk adres voor barkrukken?
Thank,even checken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb gehoord dat ze bij dimehouse.nl wel mooie hebben
Voor mensen die ik niet mag, raad ik www.dimehouse.nl aan.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
Weet iemand nog een leuk adres voor barkrukken?
quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor mensen die ik niet mag, raad ik www.dimehouse.nl aan.
Voor jou raad ik deze niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |