Is ook niet waar,het was een slechte opname van De Telegraaf.quote:
Heb ik al gekeken mijn beste.quote:
We weten wie het zegtquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij verwarren mensen smaak met goed zingen
De hele boomergeneratie vindt het vreselijk. Mooi, het is nummer is ook niet voor hen gemaakt.quote:
Heb nog een andere opname gehoord, vond hem ook daar niet sterkquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook niet waar,het was een slechte opname van De Telegraaf.
Dat nummer ken ik niet. Moet zeggen dat ik Floor een van de beste zangeressen vind. Wat een stem heeft die dame zegquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
Joost wordt met huid en haar opgevreten door de noorse Nightwish, geen zorgen
Gunnhild is zelfs beter dan Floor moet ik eerlijk zijn
Countdown is echt wel jeugdsentiment.quote:
Absoluut jaquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Countdown is echt wel jeugdsentiment.
Ik haat hem niet, vind hem alleen niets aan en zijn nummer ook niet.quote:
Trollen om het trollen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
Snap wel dat een zeker iemand niet meer welkom is in ESF.
Hoe kan je haten op mensen die je niet kent?quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
dat gehaat op Mia & Dion vond ik walgelijk
niet hun schuld dat Duncan ze in de steek voor zijn eigen carriere i.p.v. ze te coachen
Het mag allemaal schijnt.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Trollen om het trollen.
Wat daar nou zo leuk aan is
Je reageert nu op iemand die Ashley een hoer noemde.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan je haten op mensen die je niet kent?
IK vond die twee ook slecht, maar daarom haat ik ze nog niet.
Ik hou ook niet van de muziek van Frans Bauer maar vind hem een heel leuk mens van wat ik verder van hem op tv zie
Ach er zitten er wel meer die naar gedaan hebben of nare dingen gezegd hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je reageert nu op iemand die Ashley een hoer noemde.
Right now oh yeah, in sweet harmony.quote:
Heb je hem ook weerquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Right now oh yeah, in sweet harmony.
Hoepel eens op...quote:
You go firsthquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |