Amenquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:49 schreef Rob het volgende:
Waarom een spel dat 7 jaar draait veranderen![]()
Sommige dingen hoeven niet te veranderen om het veranderen
Klopt. Ik snap ook niet waarom mensen iets nieuwers dan Windows XP willen gebruikenquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:49 schreef Rob het volgende:
Waarom een spel dat 7 jaar draait veranderen![]()
Sommige dingen hoeven niet te veranderen om het veranderen
Ben je weer 0570 ?quote:
XP? MS-DOS. De rest is nutteloze vernieuwing.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Ik snap ook niet waarom mensen iets nieuwers dan Windows XP willen gebruiken
Dat is ook zo. Hoop dat ze er 20 graden naast zittenquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerst voelen en dan geloven. Ze kunnen soms het weer van morgen nog niet eens voorspellen
60 gradenquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Hoop dat ze er 20 graden naast zitten
20 graden te hoog zitten en dat het 20 wordt ipv 40quote:
ZIe Dr Mikey net een kerngetal posten ,als je daar woont dan woon je wel heel dicht bijquote:
Ligt er aan waar, vallen veel dorpjes etc ook onder heb het opgezochtquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe Dr Mikey net een kerngetal posten ,als je daar woont dan woon je wel heel dicht bij
Was er drie weken geleden nog
Deventer kom ik wel eens. Mooie stadquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:03 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Daar val ik nu wel onder jamaar niet Deventer hoor;
Woon ik wel dichtbijquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deventer kom ik wel eens. Mooie stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |