SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot
[ Bericht 34% gewijzigd door Dotteke op 19-04-2024 10:43:09 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja soms wel, maar soms ook vervelend en saaiquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie vaak wel vermakelijke fragmenten.
Even iets anders: De bondgenoten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja soms wel, maar soms ook vervelend en saai
Ja ik ben verbaasd eerlijk gezegd, wat ziet Chel in hem. Ik vond het echt nog zo klein knulletjequote:Op vrijdag 19 april 2024 10:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even iets anders: De bondgenoten.
Wat een enorme lul die Bo.
Nou dat was ik dus ook dus 50 afleveringen opgespaard en nu weer lekker kijken strakkies....quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kijk ik iedere avond, soms even niet dan ben ik het zat.
Met series ook zo irritant, zit je er net lekker in kun je weer een week wachten. Meestal spaar ik ze op tot de reeks afgelopen is.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een binger dat gezeur met elke dag een aflevering, zet gewoon het hele seizoen neer..
Ik heb nu 50 afleveringen lang leve de liefde staan, dus die ga ik strakjes ook kijken... heerlijk...
Zijn vriendin is helemaal klaar met hem.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ben verbaasd eerlijk gezegd, wat ziet Chel in hem. Ik vond het echt nog zo klein knulletje
Nou zeg.... die staat voor lul... wat een afknapper...quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even iets anders: De bondgenoten.
Wat een enorme lul die Bo.
Hey Kinkiquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met series ook zo irritant, zit je er net lekker in kun je weer een week wachten. Meestal spaar ik ze op tot de reeks afgelopen is.
Tenzij een heel populaire serie, dan ben je eigenlijk meteen verplicht te kijken om geen spoilers tegen te hoeven komen.
Flikken Maastricht heb ik dat mee.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met series ook zo irritant, zit je er net lekker in kun je weer een week wachten. Meestal spaar ik ze op tot de reeks afgelopen is.
Tenzij een heel populaire serie, dan ben je eigenlijk meteen verplicht te kijken om geen spoilers tegen te hoeven komen.
Er is in princippe toch nog niets gebeurd, hij vind haar leuk maar is nog geen grens over gegaan toch?quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn vriendin is helemaal klaar met hem.
[ afbeelding ]
Die kijk ik ook, vanavond weer een afleveringquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Flikken Maastricht heb ik dat mee.
De opmerking in de trant van : "Ik zit nu hier dus het boeit me niet."quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is in princippe toch nog niets gebeurd, hij vind haar leuk maar is nog geen grens over gegaan toch?
Ja vreselijk irritant, ik heb Videoland ook een bericht gestuurd een paar weken geleden die gingen ineens ook series per week uitzenden terwijl ze diezelfde serie normaal helemaal neerzetten.. en dan krijg je toch een lulantwoord. . Zoiets als; dan heb je iets om naar uit te kijken... de onzin gewoon!quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
O die heb ik niet gehoord. In het begin twijfelde ik heel erg of het geen meisje was.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De opmerking in de trant van : "Ik zit nu hier dus het boeit me niet."
Was voor mij wel genoeg.
Ik kan nu de afl.van volgende week al kijken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kijk ik ook, vanavond weer een aflevering
Is ook een transgender.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die heb ik niet gehoord. In het begin twijfelde ik heel erg of het geen meisje was.
Perfect... goede reactie...quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn vriendin is helemaal klaar met hem.
[ afbeelding ]
O echt?quote:
Ow das ook altijd vervelend ja! Tegenwoordig willen ze een seizoen ook nog wel eens in 2 splitsen, het 2e deel dan ineens maanden later, ook zo vervelend.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kinki![]()
Ik dacht dat MAFS een hele serie was die er op stond
Helaas na afl 19 kwam ik er achter dat dit niet het geval was.
Toen hij net binnen was had Sam het vrij snel door en vroeg ze het.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt?
Ik merk dat ik toch veel mis van zo'n uitzending.
Hier is het in de avond nooit rustig de WA staat niet stil of de telefoon. Soms denk ik gggrrrr laat me alone
Ozark.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ow das ook altijd vervelend ja! Tegenwoordig willen ze een seizoen ook nog wel eens in 2 splitsen, het 2e deel dan ineens maanden later, ook zo vervelend.
Oooh ja ook dat... dan ben je e eerste helft al zowat vergeten... echt idioot..quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ow das ook altijd vervelend ja! Tegenwoordig willen ze een seizoen ook nog wel eens in 2 splitsen, het 2e deel dan ineens maanden later, ook zo vervelend.
Heb jij ook NPO plus?quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan nu de afl.van volgende week al kijken.
quote:
Ook zoietsquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zal wel in de BB tijd geweest zijn, heb toen nog wel het een en ander gemistquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen hij net binnen was had Sam het vrij snel door en vroeg ze het.
Zussen en Bodem vond ik goed.Die binge ik in een nacht erdoorheen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker is dat hé... en huis vol bv kan je gelijk helemaal uitkijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Daar heb ik no gniet een aflevering van gekeken. Van die augurk maar 2 min toevallig gisteren, was er al snel klaar mee.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker is dat hé... en huis vol bv kan je gelijk helemaal uitkijken...
quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
Er zit kennelijk wel weer een bordenlikker in de loods nu. Eduardo deed 'm gisteren even naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind dat ook een nare man.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
Er zit kennelijk wel weer een bordenlikker in de loods nu. Eduardo deed 'm gisteren even naIk zag het gister.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Samen met die andere denken ze de baas te zijn.quote:
Ooh Thnx voor de tip, die heb ik nog niet gekeken, ik moest nog zoveel zien...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zussen en Bodem vond ik goed.Die binge ik in een nacht erdoorheen.
Komt ook een nieuw seizoen Dertigers.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh Thnx voor de tip, die heb ik nog niet gekeken, ik moest nog zoveel zien...
Ik neem Zussen op en kijk wanneer alle afleveringen zijn uitgezonden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zussen en Bodem vond ik goed.Die binge ik in een nacht erdoorheen.
Robertquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Samen met die andere denken ze de baas te zijn.
Ooh ik vind een huis vol zo leuk... ik heb gewoon de pest in als ik bij de laatste aflevering beland ben, die wil ik dan eigenlijk niet zien..quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik no gniet een aflevering van gekeken. Van die augurk maar 2 min toevallig gisteren, was er al snel klaar mee.
Zussen ken ik helemaal niet en Bodem ook niet. Nooit van gehoord ookquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik neem Zussen op en kijk wanneer alle afleveringen zijn uitgezonden.
Bodem is een soort programma waar we te weinig van zien op tv, zoals ook Dag & Nacht en Hollands Hoop.
Top ik ga het allemaal in de gaten houden ..quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt ook een nieuw seizoen Dertigers.
Die man is zo lief,ik zou er zo willen werken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik vind een huis vol zo leuk... ik heb gewoon de pest in als ik bij de laatste aflevering beland ben, die wil ik dan eigenlijk niet zien..![]()
Ja Oosie is leukie.. met z'n gurkies....
Je moet er van houden. Ik heb wel frans bauer gekeken gisteren. Ondanks dat ik zijn muziek knap waardeloos vind. Is het wel leuk om naar zijn RLS te kijken. Wat een leuk gezin heeft hij.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik vind een huis vol zo leuk... ik heb gewoon de pest in als ik bij de laatste aflevering beland ben, die wil ik dan eigenlijk niet zien..![]()
Met zijn snel roestende machines die volgens hem van pisbakkenstaal zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt wat een wereldvent, nou een betere werkgever kan je niet hij bij vinden...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die man is zo lief,ik zou er zo willen werken.
Ja tuurlijk als je het niks vindt houdt het op....quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Ik heb wel frans bauer gekeken gisteren. Ondanks dat ik zijn muziek knap waardeloos vind. Is het wel leuk om naar zijn RLS te kijken. Wat een leuk gezin heeft hij.
BB is afgelopen,tijd zat.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk als je het niks vindt houdt het op....
Ook die moet ik nog kijken.... jemig zeg hahaha
Je komt tijd te kortquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk als je het niks vindt houdt het op....
Ook die moet ik nog kijken.... jemig zeg hahaha
Ik moet er niet aan denken al die RLSsen te kijkenquote:
Die humor onderling is echt leuk.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Ik heb wel frans bauer gekeken gisteren. Ondanks dat ik zijn muziek knap waardeloos vind. Is het wel leuk om naar zijn RLS te kijken. Wat een leuk gezin heeft hij.
Nou echt hoor.... hij heeft altijd wel ellende met z'n nieuw aangekochte machines nu ook dat emmer vulding....quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met zijn snel roestende machines die volgens hem van pisbakkenstaal zijn gemaakt.
Ja, en ik zag gisteren dat hij heen hele hondenkennel heeft ondertussen 5 hondenquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die humor onderling is echt leuk.
Ben Jeroen van Koningsbrugge moe.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken al die RLSsen te kijken
Ik kijk liever een leuke serie, ik vind dat Smeris wel met een vervolg mag komen. Die vond ik zo top
In die serie was hij echt leuk. EN verder zie ik eigenlijk weinig met hem erinquote:
Ik vind Smeris en Dexter en beetje slappe hap .. ik hou van de iets hardere misdaad naar ieder z'n ding natuurlijk...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken al die RLSsen te kijken
Ik kijk liever een leuke serie, ik vind dat Smeris wel met een vervolg mag komen. Die vond ik zo top
Ik heb ooit in fabriek gewerkt waar een machine van een half miljoen steeds op storing sloeg.Wat hielp was een tik met een hamer op een kleurbak.Dat mocht ik demonstreren bij een delegatie van de leverancier.Die stonden met open mond te kijken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou echt hoor.... hij heeft altijd wel ellende met z'n nieuw aangekochte machines nu ook dat emmer vulding....
Kom hem met sappen soms 3 x tegen bij de NPO RTL en SBS.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In die serie was hij echt leuk. EN verder zie ik eigenlijk weinig met hem erin
Vond Smeris meer een parodie op al die politieseries.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Smeris en Dexter en beetje slappe hap .. ik hou van de iets hardere misdaad naar ieder z'n ding natuurlijk...
Die zit overal inderdaad. Maar dat vind ik met veel van die figuren die graag in al die panelshows zitten. Meestal lui die zichzelf dan geweldig leuk vinden en dat dan weer gevoed wordt door een presentator die zichzelf ook geweldig vind. Zo'n Ruben Nicolai bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kom hem met sappen soms 3 x tegen bij de NPO RTL en SBS.
Ik vond smeris leuk om de humor die er in zat, en vond het ook niet echt een slappe hap, soms best hard.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Smeris en Dexter en beetje slappe hap .. ik hou van de iets hardere misdaad naar ieder z'n ding natuurlijk...
Haha nou, het is toch te gek voor woorden als je dat ziet, ik snap wel dat die man het open bekje stond. .quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit in fabriek gewerkt waar een machine van een half miljoen steeds op storing sloeg.Wat hielp was een tik met een hamer op een kleurbak.Dat mocht ik demonstreren bij een delegatie van de leverancier.Die stonden met open mond te kijken.
Iets soortgelijks als Hollands Hoop mag van mij wel.Of Penoza.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja oké maar ik denk dat ik die humor niet leuk vind... ik hou dag zware misdaad series..quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond smeris leuk om de humor die er in zat, en vond het ook niet echt een slappe hap, soms best hard.
IK kijk al die spelletjes niet en al helemaal niet die met Linda de Mol waar hij ook in zitquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja ik ook, niet zo mijn ding...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vond Smeris meer een parodie op al die politieseries.
Dat kan. Ik vond het genieten en heb met heel veel plezier gekekenquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vond Smeris meer een parodie op al die politieseries.
Geeft niet schatje, kan jij ook niets aan doenquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja oké maar ik denk dat ik die humor niet leuk vind... ik hou dag zware misdaad series..
Leo Alkemade ook zo.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die zit overal inderdaad. Maar dat vind ik met veel van die figuren die graag in al die panelshows zitten. Meestal lui die zichzelf dan geweldig leuk vinden en dat dan weer gevoed wordt door een presentator die zichzelf ook geweldig vind. Zo'n Ruben Nicolai bijvoorbeeld..
Komt 9% veilingkosten bij en vanuit Oekraine 25 eu verzendkosten.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft niet schatje, kan jij ook niets aan doen
O het is hier net even droog. Zat net te denken of ik nu boodschappen zou gaan doen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:41 schreef Frummelie het volgende:
Zo de knetters het is nacht hier, komt met bakken uit de lucht...
Hier in het noorden is het droog, zonnig en 35 graden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:41 schreef Frummelie het volgende:
Zo de knetters het is nacht hier, komt met bakken uit de lucht...
35 graden nog welquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:43 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hier in het noorden is het droog, zonnig en 35 graden.
Ooh hier heel de ochtend al redelijk droog alleen vanmorgen vroeg veel regen...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het is hier net even droog. Zat net te denken of ik nu boodschappen zou gaan doen?
Jij denkt dat je nog in Spanje zit... haha....quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:43 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hier in het noorden is het droog, zonnig en 35 graden.
Ja ga zo even mijn koffie opdrinken, had ook een manderijn maar was weer zo droge gerimpelde binnen kant, niet te pruimen die dingen. Zo jammer dat je dat aan de buitenkant niet kan zien.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij denkt dat je nog in Spanje zit... haha....
Is met vrouwen net zo.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ga zo even mijn koffie opdrinken, had ook een manderijn maar was weer zo droge gerimpelde binnen kant, niet te pruimen die dingen. Zo jammer dat je dat aan de buitenkant niet kan zien.
Ja wat maf is dat toch, ik heb al weken heerlijke mandarijnen, zo sappig en zoet... ik had dat verleden jaar vaak.. blehquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ga zo even mijn koffie opdrinken, had ook een manderijn maar was weer zo droge gerimpelde binnen kant, niet te pruimen die dingen. Zo jammer dat je dat aan de buitenkant niet kan zien.
Goh je kon wel de vrouwelijk versie van mij zijnquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goh je kon wel de vrouwelijk versie van mij zijnIk zeg dat altijd over mannen
Kreeg vorige week aardbeien. Zagen er zo mooi uit vuurrood. Ik nam een hap het was net water net zoveel smaak zat er aan zo jammerquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja wat maf is dat toch, ik heb al weken heerlijke mandarijnen, zo sappig en zoet... ik had dat verleden jaar vaak.. bleh
De aarbeien zijn nog niet te eten... inderdaad waterballen...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreeg vorige week aardbeien. Zagen er zo mooi uit vuurrood. Ik nam een hap het was net water net zoveel smaak zat er aan zo jammer
Kleintjes kopen. Niet van die grote mooi uitziende rode.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De aarbeien zijn nog niet te eten... inderdaad watervallen...
Ooh ja dat kan wel schelen natuurlijk... meestal zit er ook geen geur aan en dan laat ik ze...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:55 schreef Iceage het volgende:
[..]
Kleintjes kopen. Niet van die grote mooi uitziende rode.
Sta jij ze dan in de winkel te betasten knijpen en te ruiken ?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja dat kan wel schelen natuurlijk... meestal zit er ook geen geur aan en dan laat ik ze...
Haha neej tuurlijk niet, ik ruik er alleen aan....quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:58 schreef Iceage het volgende:
[..]
Sta jij ze dan in de winkel te betasten knijpen en te ruiken ?![]()
Ja en soms sappig en soms kurkdroog....quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:58 schreef spapaars het volgende:
Fruit.
Vooral sinaasappels, onvoorspelbaar, en soms heb je een net gevuld met 2 kg waar net 5 sinaasappels in passen, en soms genoeg voor een weeshuis maar zo groot als een druif.
@FreshFruit (ik zeg maar niks hierop)quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en soms sappig en soms kurkdroog....
Neeej ook dat doe ik niet maar je kan goed zien dat er een stuk minder in de bakjes zit...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:59 schreef Iceage het volgende:
En even uit andere bakjes er een paar uithalen en in jouw bakje doen. (zie ik wel gebeuren hier soms.)![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:06 schreef Iceage het volgende:
[..]
@:Freshfruit (ik zeg maar niks hierop)
Dit zegt al genoegquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:06 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hallo Topper! Fijn dat je hier ook post.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:22 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag..
Gezellig dat we toch nog kunnen kletsen![]()
Had ff afstand genomen en en heb de laatste dagen van BB niets meer gepost. Me laten uitschelden gaat me toch iets te ver. Goed dat het weer voorbij is![]()
Wachten weer op een nieuwe rls en tot dan moeten we het doen met de Bondgenoten..
We hebben aardig wat afgepost samen op de beestenboel van het VOL forum hequote:Op vrijdag 19 april 2024 12:23 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hallo Topper! Fijn dat je hier ook post.![]()
Nou zeker wel.. was altijd ook erg leuk om te volgen. Is dat er nog?quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:26 schreef Iceage het volgende:
[..]
We hebben aardig wat afgepost samen op de beestenboel van het VOL forum he
Africam wel de webcams, de forums zijn weg.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou zeker wel.. was altijd ook erg leuk om te volgen. Is dat er nog?
Dat gaat er bij mij ook prima in als het 40 graden is!quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:26 schreef lojanda het volgende:
Net een grote pan erwtensoep opgezet en die staat lekker te pruttelen.. daar is het wel weer voor.
Tijd voor een bakkie en de bondgenoten ff terugkijken..
Staat dat er nu op?quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
@:Freshfruit, vrijdag met Ewout iets nieuws de jeugdkliniek ( voor verslaafde) f
Oké.. op die forums kwam ik eigenlijk niet maar de cam vond ik altijd erg leuk. Vooral in de ochtend..quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:28 schreef Iceage het volgende:
[..]
Africam wel de webcams, de forums zijn weg.
Hellooo...quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:22 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag..
Had ff afstand genomen en en heb de laatste dagen van BB niets meer gepost. Me laten uitschelden gaat me toch iets te ver. Goed dat het weer voorbij is![]()
Wachten weer op een nieuwe rls en tot dan moeten we het doen met de Bondgenoten..
quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:06 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ja echt zo heerlijkquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat gaat er bij mij ook prima in als het 40 graden is!![]()
Maar toch.. als je het de lente- en zomermaanden niet eet, en het wordt weer kouder dan is die eerste hap na al die maanden goddelijk.
Daarom goed ook dat het weer voorbij isquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo...![]()
Hellooo....![]()
Dat is niet zo mooi..! Beetje jammer..
Ik was er ook niet zo vaak meer of ik zat in de Babbelhoek...
Het was dit jaar ook wel best extreem.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom goed ook dat het weer voorbij is
Wat ik al eerder paar keer poste. Ik vond het echt 3x niks dit seizoen (helaas).quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was dit jaar ook wel best extreem.
Het was idd een heel ander seizoen dit jaar. Ook in de Coss was het vaak heel heftigquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was dit jaar ook wel best extreem.
Ik heb ook best wel momenten gehad dat ik me afvroeg waar kijk ik naarquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:37 schreef Iceage het volgende:
[..]
Wat ik al eerder paar keer poste. Ik vond het echt 3x niks dit seizoen (helaas).
VOL was het eerste forum waar ik me registreerde.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:26 schreef Iceage het volgende:
[..]
We hebben aardig wat afgepost samen op de beestenboel van het VOL forum he
Oops quoot ik mezelf was bedoeld voor @:Lojanda.
Dat is zeker niet de bedoeling, zet een tr en ik kijk er naar.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:22 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag..
Dezelfde Nickname als hier ?quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
VOL was het eerste forum waar ik me registreerde.
Ik ookquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
VOL was het eerste forum waar ik me registreerde.
O wacht ik zat iets terug te kijken dan is dat natuurlijk ook eerder geweest, ik ga even kijken rond welke datum het was sorryquote:
Ik heb genoten van je Benidorm posts.Is ook wat waard.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:37 schreef Iceage het volgende:
[..]
Wat ik al eerder paar keer poste. Ik vond het echt 3x niks dit seizoen (helaas).
Ach het ging in het heetst van de strijd zal ik maar denken maar ik had daar wel ff genoeg van want gaan schelden kan niet d bedoeling zijnquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker niet de bedoeling, zet een tr en ik kijk er naar.
Misschien heb ik deze ook wel gezien, maar ik heb her zoveel gezien dat ik niet meer weet welke![]()
Fijn dat je er weer bent
Vanavond begint seizoen 2 lees ik op RTL 5quote:
Gelukkig dat je er zo nuchter in staat. Maar even goed is het gescheld niet nodigquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ach het ging in het heetst van de strijd zal ik maar denken maar ik had daar wel ff genoeg van want gaan schelden kan niet d bedoeling zijnIk maakte gewoon een grap maar werd niet begrepen of gewaardeerd waarschijnlijk
Ewout is daar wel goed in.Dank voor de tip.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanavond begint seizoen 2 lees ik op RTL 5
Klopt maar ben niet zo van de TR’s en laat het dan maar even.. en ik ben zelf ook geen heilige hoorquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dat je er zo nuchter in staat. Maar even goed is het gescheld niet nodig
Ik zou zo weer paar weken terug willen. dam zonder psychotische meiden die de zee inrennenquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb genoten van je Benidorm posts.Is ook wat waard.
Scherp zijn of schelden is wel een verschil.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar ben niet zo van de TR’s en laat het dan maar even.. en ik ben zelf ook geen heilige hoor
Kan ik me totaal niet herinneren.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
En het grappige was dat we daar ook een soort van Mario hadden, de Deen Salvida.
Dacht wel dat het iets voor jou zou zijn. Zat ambulance UK te kijken en daar kwam het in voorbijquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ewout is daar wel goed in.Dank voor de tip.
Dat is waar maar sommigen gaan heel erg ver in fan zijnquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Scherp zijn of schelden is wel een verschil.
Dat vond ik best een mooi verhaal.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:46 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik zou zo weer paar weken terug willen. dam zonder psychotische meiden die de zee inrennen![]()
De kleding die ik haar heb aangetrokken is keurig gewassen en gestreken door de politie naar me terug gebracht.De jongedame was bekend is gelijk opgenomen.
Ik ga solliciteren.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:47 schreef lojanda het volgende:
Iemand hier die ook de augurkenkoning volgt? Is ook erg leuk vind ik..
Ja, de een is de ander niet, maar de contrasten met het begin zijn wel groot. Jasmijn en Olivier van het begin en Sam en Nick van nu bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:40 schreef lojanda het volgende:
Dat krijg ik nu bij DB ook steeds meer. Het gaat steeds meer op een tokkie show lijken..
De baas zei gisteren dat hij genoeg personeel heeftquote:
De SC is dit jaar echt heel leuk.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:50 schreef lojanda het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit zo in de SV gepost en weet niet waarom.. beter want hier kun je lekker ook over andere dingen kletsen
Ik vond Olivier top en zo jammer dat hij ging. Vreselijk die Sam en Nick is nog te dom om zelf te poepen. Eduardo is ook z’n vreselijke manquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, de een is de ander niet, maar de contrasten met het begin zijn wel groot. Jasmijn en Olivier van het begin en Sam en Nick van nu bijvoorbeeld
Te laat ontdektquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De SC is dit jaar echt heel leuk.
We hebben heel veel plezier gehad maar in deze SC ook serieuze gesprekken. Ennuh we hebben ook soms hulp geboden als users iets niet voor elkaar kregen. Was echt TOP.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Te laat ontdektik kwam er heel soms wel om iets te lezen maar dat was dan alleen omdat er iemand uit de Coss dan naar verwees
@Lovely melden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:01 schreef Iceage het volgende:
@:frummelie hoe heten ze ook alweer die zo holpen toen ? iets met Lovely en ik dacht ook @:Kissingbird
Dat maakt het idd leukquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:58 schreef Iceage het volgende:
[..]
We hebben heel veel plezier gehad maar in deze SC ook serieuze gesprekken. Ennuh we hebben ook soms hulp geboden als users iets niet voor elkaar kregen. Was echt TOP.![]()
Dat las je goed.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:06 schreef Lovely het volgende:
Ik las dat de SC misschien verplaatst kan worden naar RLS?
Dat kan zekerquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:15 schreef Iceage het volgende:
Vraagje: Kan je met een FOK! basic account ook de advertenties op het forum uitzetten ?
Ik heb het goed staan maar ik vroeg het ivm kado abbo geven, echter ik zie die optie niet meer staan nu. ik klikte op user zonder abbo.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:17 schreef Lovely het volgende:
Even naar Settings boven in dan naar Advertenties alle 3 aan vinken
Moet je naar degene zijn/haar profiel achter degene zijn naam staat abo kado doenquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:20 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik heb het goed staan maar ik vroeg het ivm kado abbo geven, echter ik zie die optie niet meer staan nu. ik klikte op user zonder abbo.
Probeerde ik maar als ik op * klik naast de naam van die user krijg ik alleen de optie mijn eigen abbo te verlengen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet je naar degene zijn/haar profiel achter degene zijn naam staat abo kado doen
Dat heb ik gisteren al gedaanquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:06 schreef Lovely het volgende:
Ik las dat de SC misschien verplaatst kan worden naar RLS?
Op de nam van de persoon die je een abo wil geven en dan naar zijn of haar profiel gaan. Daar krijg je de opite om iemand een abo kado te doenquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:26 schreef Iceage het volgende:
[..]
Probeerde ik maar als ik op * klik naast de naam van die user krijg ik alleen de optie mijn eigen abbo te verlengen.
lukte eerder wel.
Doe je het niet goedquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:26 schreef Iceage het volgende:
[..]
Probeerde ik maar als ik op * klik naast de naam van die user krijg ik alleen de optie mijn eigen abbo te verlengen.
lukte eerder wel.
Ik zie het echt niet meer als ik op de naam klik zie ik de postgeschiedenis. Eerder was het volgens mij op * naast de naam daar staat nu deze user heeft geen premium acount als ik er dan op klik zie ik alleen mijn eigen abbo.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de nam van de persoon die je een abo wil geven en dan naar zijn of haar profiel gaan. Daar krijg je de opite om iemand een abo kado te doen
Oh hahaquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al gedaanje zit nu in RLS
Op het icoontje klikken onder degene zijn of haar naam..quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:36 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik zie het echt niet meer als ik op de naam klik zie ik de postgeschiedenis. Eerder was het volgens mij op * naast de naam daar staat nu deze user heeft geen premium acount als ik er dan op klik zie ik alleen mijn eigen abbo.
Ik zie het nu Geef deze user abbo kado maar als ik dat aanklik krijg ik de melding FOUT!quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op het icoontje klikken onder degene zijn of haar naam..
Jep Lovely en Kissingbird.... klopt..quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:01 schreef Iceage het volgende:
@:frummelie hoe heten ze ook alweer die zo holpen toen ? iets met Lovely en ik dacht ook @:Kissingbird
Dankje.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jep Lovely en @Kissingbird.... klopt..
quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al gedaanje zit nu in RLS
Op verzoek, we kunnen het altijd proberen. Lukt het niet is ie ook zo weer dichtquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
zie het nu ook haha
kwam af op de mention
er is een rls sc![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo Topper !quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
zie het nu ook haha
kwam af op de mention
er is een rls sc![]()
![]()
![]()
![]()
Me dunkt dat het nu leuk looptquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op verzoek, we kunnen het altijd proberen. Lukt het niet is ie ook zo weer dicht
Komt terug.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:59 schreef Dotteke het volgende:
Zo BB is weg, tot volgend jaar BB (als het weer terug komt)
Ik heb geen netflix maar dat lijkt me nep. Dat wordt toch moord en doodslag.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:36 schreef freaky40 het volgende:
Op Netflix trouwens een leuke 'RLS'-ish reality series, Unlocked; A jail experiment waarin gevangenen gevolgd worden die 6 weken in het cellencomplex alle vrijheden krijgen dus geen bewakers, deuren van de cellen open. Eerste afleveringen gekeken.
Misschien wel leuk voor hier ook maar dan 24/7 streams er op.
Ik begrijp niks van deze postquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
Toch 5 hondjes,een nieuwe poepmachine.
Zit er geen aan/uit-knopje aan die machinequote:Op vrijdag 19 april 2024 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
We gaan het zien.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:41 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik heb geen netflix maar dat lijkt me nep. Dat wordt toch moord en doodslag.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:05 schreef Iceage het volgende:
[..]
Als hij ooit Hard Rock gaat maken wil ik wel proberen keer naar hem te luisteren.![]()
EEn bruinie toypoedelquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind zijn muziek ook helemaal niets maar ik vind zijn RLS wel leukquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:05 schreef Iceage het volgende:
[..]
Als hij ooit Hard Rock gaat maken wil ik wel proberen keer naar hem te luisteren.![]()
Bij dat soort artiesten lijkt het dat ze met zingen allemaal dezelfde muziekband afspelen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind zijn muziek ook helemaal niets maar ik vind zijn RLS wel leuk
Lief gezin, leuk om naar te kijken
veel variatie ziet er inderdaad ziet niet inquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bij dat soort artiesten lijkt het dat ze met zingen allemaal dezelfde muziekband afspelen.
het is 1 dreun.
Zelfs grappig vind ik het niet 😥quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
Hoezo is toch keigaaf maat, die Nederlandstalige muziek?!Wat?! Hebben we nou te klagen?! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee, ook niet mijn ding, maar soms zo fout dat het grappig wordt
Nee, niet echt. Eerst maar even koffie.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen hi... valt niet mee hé...
Ja helaas is de koffie op de bon de laatste tijd normaal regelt @FreshFruit of @Dotteke dat...quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Eerst maar even koffie.
Aiii.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja helaas is de koffie op de bon de laatste tijd normaal regelt @:FreshFruit of @:Dotteke dat...
Ja precies dat is erg jammer... ik kan helaas al die machines niet bedienen dus kan niks lekkers voor je neerzetten... ik krijg wel gelijk trek...quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aiii.
Inderdaad wordt er nu normaliter een flink ontbijt tevoorschijn getoverd, met heerlijke croissants, uitsmijter, sapjes, thee en koffie en tosti's enzo...
Komt wel goed. Ik gooi straks even wat bolletjes in de oven.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies dat is erg jammer... ik kan helaas al die machines niet bedienen dus kan niks lekkers voor je neerzetten... ik krijg wel gelijk trek...
Ooh dat doe je goed...quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ik gooi straks even wat bolletjes in de oven.
Oeps. Was later dan anders op Fok!quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja helaas is de koffie op de bon de laatste tijd normaal regelt @:FreshFruit of @:Dotteke dat...
Hello. De noodzaak om hier vroeg te zijn om alle na te lopen. Is er niet meer 🤣quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo goedemorgen....![]()
Nou heerlijk toch... rustigjes aan hoor...
Nou precies dat... je kan lekker op je gemakkie doen...quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello. De noodzaak om hier vroeg te zijn om alle na te lopen. Is er niet meer 🤣
Ja daarom, had helemaal geen zin om de laptop aan te zetten eigenlijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou precies dat... je kan lekker op je gemakkie doen...
Heb je de laatste aflevering van MAFS al gezien...?
Dan doe je dat toch lekker niet haha... ik geef je groot gelijk... je hebt 3 maanden lang met die klep open gezeten van vroeg tot laat...quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom, had helemaal geen zin om de laptop aan te zetten eigenlijk![]()
Die van gistieren moet ik nog kijken
Ik had echt de eerste dagen na het stoppen iets van en nuquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch lekker niet haha... ik geef je groot gelijk... je hebt 3 maanden lang met die klep open gezeten van vroeg tot laat...![]()
Oooh dan zeg ik niks.. hi..
Haha ja je valt toch een beetje in een gat hé...quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had echt de eerste dagen na het stoppen iets van en nuWat doe ik hier eigenlijk op Fok! heb helemaal niets te doen
Ik mis BB op zich niet. Ik heb wat achterstallig werk van m ijn vrijwilligers werk allemaal al bij gewerktquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja je valt toch een beetje in een gat hé...![]()
Ik heb het vooral s'ochtends, ik vond het heerlijk om al vroeg hier te zijn en de streams aan te zetten... s'middags boeide mij niet zo en s'avonds had ik sowieso de streams uit...
Dus ik val ook wel een beetje in een gat eerlijk gezegd...
Ja dat snap ik wel, was een dagelijks intensief gebeuren.. en dat valt ineens wegquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis BB op zich niet. Ik heb wat achterstallig werk van m ijn vrijwilligers werk allemaal al bij gewerkt
Kijk series. Maar het werk als mod op BB koste heel veel tijd en dat was dan in een keer weg.
DUs vandaar dat ik dacht wat doe ik op Fok! nu
Vind het wel een leuke vrouw maar zou er ook knettergek van worden eerlijk gezegdquote:
Ze verheft nooit haar stem... nou knettergek kan ik niet zeggen...quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het wel een leuke vrouw maar zou er ook knettergek van worden eerlijk gezegd
Vind haar zo zweverig en die stem van haar zou er bij in slaap vallenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze verheft nooit haar stem... nou knettergek kan ik niet zeggen...
Ja klopt dat is ze wel... het is een heel lief en zachtaardig persoon...quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar zo zweverig en die stem van haar zou er bij in slaap vallen
Ben nu bij de mannen echtpaarquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt dat is ze wel... het is een heel lief en zachtaardig persoon...
Neej ik ook niet... heel vaak zeg je oooh ja, ik had niet anders verwacht... maar dit kon ik ook niet inschatten..quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nu bij de mannen echtpaar
Die met dat lange haar wil stoppen. Als ik hem in het echt was tegen gekomen had ik niet geweten dat hij voor de manneen zou kiezen.
O ze stoppen er mee.
Dat ze uit elkaar zouden gaan had ik wel verwacht, er was geen klikquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej ik ook niet... heel vaak zeg je oooh ja, ik had niet anders verwacht... maar dit kon ik ook niet inschatten..
Totaal geen fysieke aantrekkingskracht.... nou dan is het wel klaar..quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze uit elkaar zouden gaan had ik wel verwacht, er was geen klik
Vind het altijd wel leuk. AL vraag ik mij keer op keer af of het allemaal wel echt is.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:08 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind dit wel een leuk seizoen van MAFS Australie..
Ik heb wel het idee dat het gescript wordt... al dit soort programma'squote:Op zaterdag 20 april 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het altijd wel leuk. AL vraag ik mij keer op keer af of het allemaal wel echt is.
Ja dat denk ik ook welquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het gescript wordt... al dit soort programma's
Neejj hoor vannacht staat er weer een nieuwe..quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel
Noi het zit er weer op wachten op maandag, in het weekend zullen ze wel niet uitzenden neem ik aan
O beter, baal dat ik niet gewacht heb dacht dat alles in een keer op videoland zou staanquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj hoor vannacht staat er weer een nieuwe..
Ik vind het zo'n getrut met Videoland de laaste tijd... dat gedonder met elke keer maar 1 aflevering, gooi gewoon dat hele seizoen erop, deden ze vroeger ook...quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O beter, baal dat ik niet gewacht heb dacht dat alles in een keer op videoland zou staan
Ik klik net de serie van Maxima aan, eens kijken of dat wat is. Op videolandquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:29 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb zin om heel de dag series te kijken moet alleen nog op zoek... ik wil een bingdag
Ja toch, dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n getrut met Videoland de laaste tijd... dat gedonder met elke keer maar 1 aflevering, gooi gewoon dat hele seizoen erop, deden ze vroeger ook...
Ik tik net hierboven aan dat ik Maxima aant kijken ben..quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik klik net de serie van Maxima aan, eens kijken of dat wat is. Op videoland
Die had ik dus over het hoofd gezien/ O ook dus in gedeeltes gggrrr dan kijk eik alleen deze en wacht ik tot hij er verder compleet op staatquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:26 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit naar Maxima te kijken... ook wel geinig...
Jammer genoeg maar 2 afleveringen....
Ja vreselijk hé.... ik ga Videoland weer irriteren met een bericht... blehquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die had ik dus over het hoofd gezien/ O ook dus in gedeeltes gggrrr dan kijk eik alleen deze en wacht ik tot hij er verder compleet op staat
Kom er net achter dat het niet ondertitelt is Heb het alleen door als ze haar eigentaal sptreektquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja vreselijk hé.... ik ga Videoland weer irriteren met een bericht... bleh
Bij mij is alles ondertiteld hoor...quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom er net achter dat het niet ondertitelt is Heb het alleen door als ze haar eigentaal sptreekt
Hier dus niet, net even gekeken naar een andere serie en die is wel ondertiteltquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bij mij is alles ondertiteld hoor...
Nou dat is ook vreemd, al op het icoontje ondertiteling geklikt rechts boven?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier dus niet, net even gekeken naar een andere serie en die is wel ondertitelt
A slim wist niet eens dat er stondquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is ook vreemd, al op het icoontje ondertiteling geklikt rechts boven?
Jeahhh..quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A slim wist niet eens dat er stondmaar ik heb nu ondertiteling
Miste het pas toen ze haar eigentaal ging spreken Engels begrijp ik wel
Kijk de bold ook altijd vooruit is ook niet ondertiteld
Over het algemeen stoor ik mij er aan, als ik op tv kijk niet zo er g maar op een ipasdje is het beeld zo klein dat de het irriteertquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeahhh..![]()
Ooh er moet bij mij ondertiteling bij staan ook al krijg ik alles mee...
Ooh neej daar heb ik geen last van, zo maf die ondertiteling moet erbij....quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over het algemeen stoor ik mij er aan, als ik op tv kijk niet zo er g maar op een ipasdje is het beeld zo klein dat de het irriteert
Gewoon doen, daar is hij voor toch.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh neej daar heb ik geen last van, zo maf die ondertiteling moet erbij....![]()
Nope, beetje jammer... ik dacht gisteren even, dat gaat lekker...quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon doen, daar is hij voor toch.
Het is niet erg druk hier. valt een beetje tegen. Ook niemand uit heel RLS die zich hier meld
Misschien nog niet door iedereen gevonden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nope, beetje jammer... ik dacht gisteren even, dat gaat lekker...
Ja dat kan ook... en heel veel mensen gingen er vanuit dat het dicht zou gaan....quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien nog niet door iedereen gevonden.
Geef het even tijd.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon doen, daar is hij voor toch.
Het is niet erg druk hier. valt een beetje tegen. Ook niemand uit heel RLS die zich hier meld
Hey Icequote:
Welkom op deze leuke sc.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Eerst maar even koffie.
Nog plannen voor vandaag Ice?quote:
vanmiddag naar vrienden in Zwolle. vannacht weer terug naar huis.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog plannen voor vandaag Ice?
Ik zou bezoek krijgen maar door ziekte afgezegd ze komen nu 10 mei
Gezellig.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:39 schreef Iceage het volgende:
[..]
vanmiddag naar vrienden in Zwolle. vannacht weer terug naar huis.
Ik bbq regelmatig met vrienden . Ik bestel dan alles bij de bbqbus. ook als we in Zwolle bbqn. dan laat ik het hier afleveren en neem het mee. Ze bezorgen in koelboxen en de kwaliteit is echt super. Alles in een keer compleet voor de deur incl bv stokbrood salade etc etc.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig.
Ik heb net een afspraak gemaakt voor 28 juli in zwolle. BBQ bij mijn broer
Veel kijk plezier, dat kijk is dus nooitquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:40 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga even m'n afleveringen Heel Holland Bakt terug kijken...
thnx, zal eens kijken ben van de zomer jarig, misschien wel leuk om met de kids te doen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:45 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik bbq regelmatig met vrienden . Ik bestel dan alles bij de bbqbus. ook als we in Zwolle bbqn. dan laat ik het hier afleveren en neem het mee. Ze bezorgen in koelboxen en de kwaliteit is echt super. Alles in een keer compleet voor de deur incl bv stokbrood salade etc etc.
https://barbecuebus.nl/
Thnx, heerlijk kneuterig programma ik ben nou eenmaal een bak/kook freakje ..quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel kijk plezier, dat kijk is dus nooit
Is echt aanrader wij doen het ook swinters. Afgelopen kerst nog maar dan gebruiken we een grilplaat in de keuken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx, zal eens kijken ben van de zomer jarig, misschien wel leuk om met de kids te doen.
Mijn broer heeft zijn eigen slager
Wij houden niet zo van dat voorgemarineerde spul. Wij marineren altijd alles zelf en kruiden het vlees ook zelf.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:51 schreef Iceage het volgende:
[..]
Is echt aanrader wij doen het ook swinters. Afgelopen kerst nog maar dan gebruiken we een grilplaat in de keuken.
Ik ga zo vort.
Baai Zwaai.
Goedemiddag.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:29 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb zin om heel de dag series te kijken moet alleen nog op zoek... ik wil een bingdag
Thnx hele goeie tip, die heb ik al gezien....quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Heb je Netflix? Daar staat Outlander op wat echt een heel goede serie is. Heeft zes seizoenen. Als je dan ook nog Ziggo hebt kun je daar het zevende seizoen kijken. Echt de moeite waardOok is op Netflix The Sinner te zien wat ook echt een heel goede serie is. Die heeft vier seizoenen en echt ook een aanrader. Op Ziggo staat nu ook de serie The Affier.. heeft vijf seizoenen en ook echt een geweldige serie
Hier kun je wel ff mee bingen![]()
Veel plezier vandaag..quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:51 schreef Iceage het volgende:
[..]
Is echt aanrader wij doen het ook swinters. Afgelopen kerst nog maar dan gebruiken we een grilplaat in de keuken.
Ik ga zo vort.
Baai Zwaai.
Vind ik ook altijd het lekkerste hoor. Dan kun je lekker de kruiden gebruiken ie je lekker vindtquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij houden niet zo van dat voorgemarineerde spul. Wij marineren altijd alles zelf en kruiden het vlees ook zelf.
Heb wel eens van die kant en klare pakketten gehaald maar het smaakt allemaal hetzelfde
Oooh super seizoen 7 had ik nog niet gezien en ik heb inderdaad Ziggo...quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Heb je Netflix? Daar staat Outlander op wat echt een heel goede serie is. Heeft zes seizoenen. Als je dan ook nog Ziggo hebt kun je daar het zevende seizoen kijken. Echt de moeite waardOok is op Netflix The Sinner te zien wat ook echt een heel goede serie is. Die heeft vier seizoenen en echt ook een aanrader. Op Ziggo staat nu ook de serie The Affier.. heeft vijf seizoenen en ook echt een geweldige serie
Ik ben altijd heel snel al een serie zat maar bij deze drie series heb ik alle seizoenen boeiend gevonden.. en Jamie en Clairequote:Op zaterdag 20 april 2024 12:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx hele goeie tip, die heb ik al gezien....
Netflix loopt één seizoen achter op Ziggo. Ze gaan seizoen acht opnemen en dat is tevens het laatste seizoenquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh super seizoen 7 had ik nog niet gezien en ik heb inderdaad Ziggo...![]()
En the Affier ken ik niet... nou ik ben helemaal blij.. super Thnx.....
Ik ook niet, maak alles zelf...gourmetschotels... fondueschotels... niks kant en klaar alleen vlees van een goede slager...de rest doe ik lekker zelf...quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd het lekkerste hoor. Dan kun je lekker de kruiden gebruiken ie je lekker vindtOok de sausjes maak ik altijd zelf.. veel lekkerder dan uit een potje of flesje
Ja geweldig hé.... ik ben ook helemaal gek van Outlander, ga zo gelijk kijken...quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel snel al een serie zat maar bij deze drie series heb ik alle seizoenen boeiend gevonden.. en Jamie en Claire
Ik ook niet, lekker alles zelf maken inclusief sausjes...quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij houden niet zo van dat voorgemarineerde spul. Wij marineren altijd alles zelf en kruiden het vlees ook zelf.
Heb wel eens van die kant en klare pakketten gehaald maar het smaakt allemaal hetzelfde
Heyquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Heb je toevallig ook From gezien op tv? Krijg je op Star op kanaal 11 bij Ziggo. Daar zijn nu twee seizoenen van en is ook echt heel goed. Staat eventueel ook op Ziggo om terug te kijken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja geweldig hé.... ik ben ook helemaal gek van Outlander, ga zo gelijk kijken...
Ja het zo jammer van het vlees als het kant en klaar is. Alles smaakt het zelfde zelfde marinade zelfde kruidenquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd het lekkerste hoor. Dan kun je lekker de kruiden gebruiken ie je lekker vindtOok de sausjes maak ik altijd zelf.. veel lekkerder dan uit een potje of flesje
Hi Dot.. je hebt het lekker rustig gehad de afgelopen week zag ikquote:
Idd alles smaakt dan hetzelfde.. zo zonde altijd. Meestal ook de standaard sausjes die er bij wordt gegeten.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zo jammer van het vlees als het kant en klaar is. Alles smaakt het zelfde zelfde marinade zelfde kruiden
Ooh oké dank je... goed dat ik het weet... jammer dat 8 de laatste is...quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Netflix loopt één seizoen achter op Ziggo. Ze gaan seizoen acht opnemen en dat is tevens het laatste seizoen
Ik houd heel erg van historische films en seriesquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh oké dank je... goed dat ik het weet... jammer dat 8 de laatste is...![]()
Thnx...
Ik heb alles genoteerd ... komt helemaal goed... dank..quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook From gezien op tv? Krijg je op Star op kanaal 11 bij Ziggo. Daar zijn nu twee seizoenen van en is ook echt heel goed. Staat eventueel ook op Ziggo om terug te kijken.
Hier het zo maar ik hou ook van een goede misdaad serie...quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik houd heel erg van historische films en seriesDat is favoriet en thrillers ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |