Ik moet er niet aan denken al die RLSsen te kijkenquote:
Die humor onderling is echt leuk.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Ik heb wel frans bauer gekeken gisteren. Ondanks dat ik zijn muziek knap waardeloos vind. Is het wel leuk om naar zijn RLS te kijken. Wat een leuk gezin heeft hij.
Nou echt hoor.... hij heeft altijd wel ellende met z'n nieuw aangekochte machines nu ook dat emmer vulding....quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met zijn snel roestende machines die volgens hem van pisbakkenstaal zijn gemaakt.
Ja, en ik zag gisteren dat hij heen hele hondenkennel heeft ondertussen 5 hondenquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die humor onderling is echt leuk.
Ben Jeroen van Koningsbrugge moe.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken al die RLSsen te kijken
Ik kijk liever een leuke serie, ik vind dat Smeris wel met een vervolg mag komen. Die vond ik zo top
In die serie was hij echt leuk. EN verder zie ik eigenlijk weinig met hem erinquote:
Ik vind Smeris en Dexter en beetje slappe hap .. ik hou van de iets hardere misdaad naar ieder z'n ding natuurlijk...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken al die RLSsen te kijken
Ik kijk liever een leuke serie, ik vind dat Smeris wel met een vervolg mag komen. Die vond ik zo top
Ik heb ooit in fabriek gewerkt waar een machine van een half miljoen steeds op storing sloeg.Wat hielp was een tik met een hamer op een kleurbak.Dat mocht ik demonstreren bij een delegatie van de leverancier.Die stonden met open mond te kijken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou echt hoor.... hij heeft altijd wel ellende met z'n nieuw aangekochte machines nu ook dat emmer vulding....
Kom hem met sappen soms 3 x tegen bij de NPO RTL en SBS.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In die serie was hij echt leuk. EN verder zie ik eigenlijk weinig met hem erin
Vond Smeris meer een parodie op al die politieseries.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Smeris en Dexter en beetje slappe hap .. ik hou van de iets hardere misdaad naar ieder z'n ding natuurlijk...
Die zit overal inderdaad. Maar dat vind ik met veel van die figuren die graag in al die panelshows zitten. Meestal lui die zichzelf dan geweldig leuk vinden en dat dan weer gevoed wordt door een presentator die zichzelf ook geweldig vind. Zo'n Ruben Nicolai bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kom hem met sappen soms 3 x tegen bij de NPO RTL en SBS.
Ik vond smeris leuk om de humor die er in zat, en vond het ook niet echt een slappe hap, soms best hard.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Smeris en Dexter en beetje slappe hap .. ik hou van de iets hardere misdaad naar ieder z'n ding natuurlijk...
Haha nou, het is toch te gek voor woorden als je dat ziet, ik snap wel dat die man het open bekje stond. .quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit in fabriek gewerkt waar een machine van een half miljoen steeds op storing sloeg.Wat hielp was een tik met een hamer op een kleurbak.Dat mocht ik demonstreren bij een delegatie van de leverancier.Die stonden met open mond te kijken.
Iets soortgelijks als Hollands Hoop mag van mij wel.Of Penoza.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja oké maar ik denk dat ik die humor niet leuk vind... ik hou dag zware misdaad series..quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond smeris leuk om de humor die er in zat, en vond het ook niet echt een slappe hap, soms best hard.
IK kijk al die spelletjes niet en al helemaal niet die met Linda de Mol waar hij ook in zitquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja ik ook, niet zo mijn ding...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vond Smeris meer een parodie op al die politieseries.
Dat kan. Ik vond het genieten en heb met heel veel plezier gekekenquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vond Smeris meer een parodie op al die politieseries.
Geeft niet schatje, kan jij ook niets aan doenquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja oké maar ik denk dat ik die humor niet leuk vind... ik hou dag zware misdaad series..
Leo Alkemade ook zo.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die zit overal inderdaad. Maar dat vind ik met veel van die figuren die graag in al die panelshows zitten. Meestal lui die zichzelf dan geweldig leuk vinden en dat dan weer gevoed wordt door een presentator die zichzelf ook geweldig vind. Zo'n Ruben Nicolai bijvoorbeeld..
Komt 9% veilingkosten bij en vanuit Oekraine 25 eu verzendkosten.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft niet schatje, kan jij ook niets aan doen
O het is hier net even droog. Zat net te denken of ik nu boodschappen zou gaan doen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:41 schreef Frummelie het volgende:
Zo de knetters het is nacht hier, komt met bakken uit de lucht...
Hier in het noorden is het droog, zonnig en 35 graden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:41 schreef Frummelie het volgende:
Zo de knetters het is nacht hier, komt met bakken uit de lucht...
35 graden nog welquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:43 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hier in het noorden is het droog, zonnig en 35 graden.
Ooh hier heel de ochtend al redelijk droog alleen vanmorgen vroeg veel regen...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het is hier net even droog. Zat net te denken of ik nu boodschappen zou gaan doen?
Jij denkt dat je nog in Spanje zit... haha....quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:43 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hier in het noorden is het droog, zonnig en 35 graden.
Ja ga zo even mijn koffie opdrinken, had ook een manderijn maar was weer zo droge gerimpelde binnen kant, niet te pruimen die dingen. Zo jammer dat je dat aan de buitenkant niet kan zien.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij denkt dat je nog in Spanje zit... haha....
Is met vrouwen net zo.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ga zo even mijn koffie opdrinken, had ook een manderijn maar was weer zo droge gerimpelde binnen kant, niet te pruimen die dingen. Zo jammer dat je dat aan de buitenkant niet kan zien.
Ja wat maf is dat toch, ik heb al weken heerlijke mandarijnen, zo sappig en zoet... ik had dat verleden jaar vaak.. blehquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ga zo even mijn koffie opdrinken, had ook een manderijn maar was weer zo droge gerimpelde binnen kant, niet te pruimen die dingen. Zo jammer dat je dat aan de buitenkant niet kan zien.
Goh je kon wel de vrouwelijk versie van mij zijnquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goh je kon wel de vrouwelijk versie van mij zijnIk zeg dat altijd over mannen
Kreeg vorige week aardbeien. Zagen er zo mooi uit vuurrood. Ik nam een hap het was net water net zoveel smaak zat er aan zo jammerquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja wat maf is dat toch, ik heb al weken heerlijke mandarijnen, zo sappig en zoet... ik had dat verleden jaar vaak.. bleh
De aarbeien zijn nog niet te eten... inderdaad waterballen...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreeg vorige week aardbeien. Zagen er zo mooi uit vuurrood. Ik nam een hap het was net water net zoveel smaak zat er aan zo jammer
Kleintjes kopen. Niet van die grote mooi uitziende rode.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De aarbeien zijn nog niet te eten... inderdaad watervallen...
Ooh ja dat kan wel schelen natuurlijk... meestal zit er ook geen geur aan en dan laat ik ze...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:55 schreef Iceage het volgende:
[..]
Kleintjes kopen. Niet van die grote mooi uitziende rode.
Sta jij ze dan in de winkel te betasten knijpen en te ruiken ?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja dat kan wel schelen natuurlijk... meestal zit er ook geen geur aan en dan laat ik ze...
Haha neej tuurlijk niet, ik ruik er alleen aan....quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:58 schreef Iceage het volgende:
[..]
Sta jij ze dan in de winkel te betasten knijpen en te ruiken ?![]()
Ja en soms sappig en soms kurkdroog....quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:58 schreef spapaars het volgende:
Fruit.
Vooral sinaasappels, onvoorspelbaar, en soms heb je een net gevuld met 2 kg waar net 5 sinaasappels in passen, en soms genoeg voor een weeshuis maar zo groot als een druif.
@FreshFruit (ik zeg maar niks hierop)quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en soms sappig en soms kurkdroog....
Neeej ook dat doe ik niet maar je kan goed zien dat er een stuk minder in de bakjes zit...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:59 schreef Iceage het volgende:
En even uit andere bakjes er een paar uithalen en in jouw bakje doen. (zie ik wel gebeuren hier soms.)![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:06 schreef Iceage het volgende:
[..]
@:Freshfruit (ik zeg maar niks hierop)
Dit zegt al genoegquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:06 schreef Iceage het volgende:
[..]
@:Freshfruit (ik zeg maar niks hierop)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |