35 graden nog welquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:43 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hier in het noorden is het droog, zonnig en 35 graden.
Ooh hier heel de ochtend al redelijk droog alleen vanmorgen vroeg veel regen...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het is hier net even droog. Zat net te denken of ik nu boodschappen zou gaan doen?
Jij denkt dat je nog in Spanje zit... haha....quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:43 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hier in het noorden is het droog, zonnig en 35 graden.
Ja ga zo even mijn koffie opdrinken, had ook een manderijn maar was weer zo droge gerimpelde binnen kant, niet te pruimen die dingen. Zo jammer dat je dat aan de buitenkant niet kan zien.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij denkt dat je nog in Spanje zit... haha....
Is met vrouwen net zo.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ga zo even mijn koffie opdrinken, had ook een manderijn maar was weer zo droge gerimpelde binnen kant, niet te pruimen die dingen. Zo jammer dat je dat aan de buitenkant niet kan zien.
Ja wat maf is dat toch, ik heb al weken heerlijke mandarijnen, zo sappig en zoet... ik had dat verleden jaar vaak.. blehquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ga zo even mijn koffie opdrinken, had ook een manderijn maar was weer zo droge gerimpelde binnen kant, niet te pruimen die dingen. Zo jammer dat je dat aan de buitenkant niet kan zien.
Goh je kon wel de vrouwelijk versie van mij zijnquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goh je kon wel de vrouwelijk versie van mij zijnIk zeg dat altijd over mannen
Kreeg vorige week aardbeien. Zagen er zo mooi uit vuurrood. Ik nam een hap het was net water net zoveel smaak zat er aan zo jammerquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja wat maf is dat toch, ik heb al weken heerlijke mandarijnen, zo sappig en zoet... ik had dat verleden jaar vaak.. bleh
De aarbeien zijn nog niet te eten... inderdaad waterballen...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreeg vorige week aardbeien. Zagen er zo mooi uit vuurrood. Ik nam een hap het was net water net zoveel smaak zat er aan zo jammer
Kleintjes kopen. Niet van die grote mooi uitziende rode.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De aarbeien zijn nog niet te eten... inderdaad watervallen...
Ooh ja dat kan wel schelen natuurlijk... meestal zit er ook geen geur aan en dan laat ik ze...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:55 schreef Iceage het volgende:
[..]
Kleintjes kopen. Niet van die grote mooi uitziende rode.
Sta jij ze dan in de winkel te betasten knijpen en te ruiken ?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja dat kan wel schelen natuurlijk... meestal zit er ook geen geur aan en dan laat ik ze...
Haha neej tuurlijk niet, ik ruik er alleen aan....quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:58 schreef Iceage het volgende:
[..]
Sta jij ze dan in de winkel te betasten knijpen en te ruiken ?![]()
Ja en soms sappig en soms kurkdroog....quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:58 schreef spapaars het volgende:
Fruit.
Vooral sinaasappels, onvoorspelbaar, en soms heb je een net gevuld met 2 kg waar net 5 sinaasappels in passen, en soms genoeg voor een weeshuis maar zo groot als een druif.
@FreshFruit (ik zeg maar niks hierop)quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en soms sappig en soms kurkdroog....
Neeej ook dat doe ik niet maar je kan goed zien dat er een stuk minder in de bakjes zit...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:59 schreef Iceage het volgende:
En even uit andere bakjes er een paar uithalen en in jouw bakje doen. (zie ik wel gebeuren hier soms.)![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:06 schreef Iceage het volgende:
[..]
@:Freshfruit (ik zeg maar niks hierop)
Dit zegt al genoegquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:06 schreef Iceage het volgende:
[..]
@:Freshfruit (ik zeg maar niks hierop)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |