quote:
Ook zoietsquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ow das ook altijd vervelend ja! Tegenwoordig willen ze een seizoen ook nog wel eens in 2 splitsen, het 2e deel dan ineens maanden later, ook zo vervelend.
Zal wel in de BB tijd geweest zijn, heb toen nog wel het een en ander gemistquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen hij net binnen was had Sam het vrij snel door en vroeg ze het.
Zussen en Bodem vond ik goed.Die binge ik in een nacht erdoorheen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker is dat hé... en huis vol bv kan je gelijk helemaal uitkijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Daar heb ik no gniet een aflevering van gekeken. Van die augurk maar 2 min toevallig gisteren, was er al snel klaar mee.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker is dat hé... en huis vol bv kan je gelijk helemaal uitkijken...
quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
Er zit kennelijk wel weer een bordenlikker in de loods nu. Eduardo deed 'm gisteren even naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind dat ook een nare man.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
Er zit kennelijk wel weer een bordenlikker in de loods nu. Eduardo deed 'm gisteren even naIk zag het gister.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Samen met die andere denken ze de baas te zijn.quote:
Ooh Thnx voor de tip, die heb ik nog niet gekeken, ik moest nog zoveel zien...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zussen en Bodem vond ik goed.Die binge ik in een nacht erdoorheen.
Komt ook een nieuw seizoen Dertigers.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh Thnx voor de tip, die heb ik nog niet gekeken, ik moest nog zoveel zien...
Ik neem Zussen op en kijk wanneer alle afleveringen zijn uitgezonden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zussen en Bodem vond ik goed.Die binge ik in een nacht erdoorheen.
Robertquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Samen met die andere denken ze de baas te zijn.
Ooh ik vind een huis vol zo leuk... ik heb gewoon de pest in als ik bij de laatste aflevering beland ben, die wil ik dan eigenlijk niet zien..quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik no gniet een aflevering van gekeken. Van die augurk maar 2 min toevallig gisteren, was er al snel klaar mee.
Zussen ken ik helemaal niet en Bodem ook niet. Nooit van gehoord ookquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik neem Zussen op en kijk wanneer alle afleveringen zijn uitgezonden.
Bodem is een soort programma waar we te weinig van zien op tv, zoals ook Dag & Nacht en Hollands Hoop.
Top ik ga het allemaal in de gaten houden ..quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt ook een nieuw seizoen Dertigers.
Die man is zo lief,ik zou er zo willen werken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik vind een huis vol zo leuk... ik heb gewoon de pest in als ik bij de laatste aflevering beland ben, die wil ik dan eigenlijk niet zien..![]()
Ja Oosie is leukie.. met z'n gurkies....
Je moet er van houden. Ik heb wel frans bauer gekeken gisteren. Ondanks dat ik zijn muziek knap waardeloos vind. Is het wel leuk om naar zijn RLS te kijken. Wat een leuk gezin heeft hij.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik vind een huis vol zo leuk... ik heb gewoon de pest in als ik bij de laatste aflevering beland ben, die wil ik dan eigenlijk niet zien..![]()
Met zijn snel roestende machines die volgens hem van pisbakkenstaal zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt wat een wereldvent, nou een betere werkgever kan je niet hij bij vinden...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die man is zo lief,ik zou er zo willen werken.
Ja tuurlijk als je het niks vindt houdt het op....quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Ik heb wel frans bauer gekeken gisteren. Ondanks dat ik zijn muziek knap waardeloos vind. Is het wel leuk om naar zijn RLS te kijken. Wat een leuk gezin heeft hij.
BB is afgelopen,tijd zat.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk als je het niks vindt houdt het op....
Ook die moet ik nog kijken.... jemig zeg hahaha
Je komt tijd te kortquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk als je het niks vindt houdt het op....
Ook die moet ik nog kijken.... jemig zeg hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |