Op het icoontje klikken onder degene zijn of haar naam..quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:36 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik zie het echt niet meer als ik op de naam klik zie ik de postgeschiedenis. Eerder was het volgens mij op * naast de naam daar staat nu deze user heeft geen premium acount als ik er dan op klik zie ik alleen mijn eigen abbo.
Ik zie het nu Geef deze user abbo kado maar als ik dat aanklik krijg ik de melding FOUT!quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op het icoontje klikken onder degene zijn of haar naam..
Jep Lovely en Kissingbird.... klopt..quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:01 schreef Iceage het volgende:
@:frummelie hoe heten ze ook alweer die zo holpen toen ? iets met Lovely en ik dacht ook @:Kissingbird
Dankje.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jep Lovely en @Kissingbird.... klopt..
quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al gedaanje zit nu in RLS
Op verzoek, we kunnen het altijd proberen. Lukt het niet is ie ook zo weer dichtquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
zie het nu ook haha
kwam af op de mention
er is een rls sc![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo Topper !quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
zie het nu ook haha
kwam af op de mention
er is een rls sc![]()
![]()
![]()
![]()
Me dunkt dat het nu leuk looptquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op verzoek, we kunnen het altijd proberen. Lukt het niet is ie ook zo weer dicht
Komt terug.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:59 schreef Dotteke het volgende:
Zo BB is weg, tot volgend jaar BB (als het weer terug komt)
Ik heb geen netflix maar dat lijkt me nep. Dat wordt toch moord en doodslag.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:36 schreef freaky40 het volgende:
Op Netflix trouwens een leuke 'RLS'-ish reality series, Unlocked; A jail experiment waarin gevangenen gevolgd worden die 6 weken in het cellencomplex alle vrijheden krijgen dus geen bewakers, deuren van de cellen open. Eerste afleveringen gekeken.
Misschien wel leuk voor hier ook maar dan 24/7 streams er op.
Ik begrijp niks van deze postquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
Toch 5 hondjes,een nieuwe poepmachine.
Zit er geen aan/uit-knopje aan die machinequote:Op vrijdag 19 april 2024 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
We gaan het zien.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:41 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik heb geen netflix maar dat lijkt me nep. Dat wordt toch moord en doodslag.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:05 schreef Iceage het volgende:
[..]
Als hij ooit Hard Rock gaat maken wil ik wel proberen keer naar hem te luisteren.![]()
EEn bruinie toypoedelquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |