Ach het ging in het heetst van de strijd zal ik maar denken maar ik had daar wel ff genoeg van want gaan schelden kan niet d bedoeling zijnquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker niet de bedoeling, zet een tr en ik kijk er naar.
Misschien heb ik deze ook wel gezien, maar ik heb her zoveel gezien dat ik niet meer weet welke![]()
Fijn dat je er weer bent
Vanavond begint seizoen 2 lees ik op RTL 5quote:
Gelukkig dat je er zo nuchter in staat. Maar even goed is het gescheld niet nodigquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ach het ging in het heetst van de strijd zal ik maar denken maar ik had daar wel ff genoeg van want gaan schelden kan niet d bedoeling zijnIk maakte gewoon een grap maar werd niet begrepen of gewaardeerd waarschijnlijk
Ewout is daar wel goed in.Dank voor de tip.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanavond begint seizoen 2 lees ik op RTL 5
Klopt maar ben niet zo van de TR’s en laat het dan maar even.. en ik ben zelf ook geen heilige hoorquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dat je er zo nuchter in staat. Maar even goed is het gescheld niet nodig
Ik zou zo weer paar weken terug willen. dam zonder psychotische meiden die de zee inrennenquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb genoten van je Benidorm posts.Is ook wat waard.
Scherp zijn of schelden is wel een verschil.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar ben niet zo van de TR’s en laat het dan maar even.. en ik ben zelf ook geen heilige hoor
Kan ik me totaal niet herinneren.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
En het grappige was dat we daar ook een soort van Mario hadden, de Deen Salvida.
Dacht wel dat het iets voor jou zou zijn. Zat ambulance UK te kijken en daar kwam het in voorbijquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ewout is daar wel goed in.Dank voor de tip.
Dat is waar maar sommigen gaan heel erg ver in fan zijnquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Scherp zijn of schelden is wel een verschil.
Dat vond ik best een mooi verhaal.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:46 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik zou zo weer paar weken terug willen. dam zonder psychotische meiden die de zee inrennen![]()
De kleding die ik haar heb aangetrokken is keurig gewassen en gestreken door de politie naar me terug gebracht.De jongedame was bekend is gelijk opgenomen.
Ik ga solliciteren.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:47 schreef lojanda het volgende:
Iemand hier die ook de augurkenkoning volgt? Is ook erg leuk vind ik..
Ja, de een is de ander niet, maar de contrasten met het begin zijn wel groot. Jasmijn en Olivier van het begin en Sam en Nick van nu bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:40 schreef lojanda het volgende:
Dat krijg ik nu bij DB ook steeds meer. Het gaat steeds meer op een tokkie show lijken..
De baas zei gisteren dat hij genoeg personeel heeftquote:
De SC is dit jaar echt heel leuk.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:50 schreef lojanda het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit zo in de SV gepost en weet niet waarom.. beter want hier kun je lekker ook over andere dingen kletsen
Ik vond Olivier top en zo jammer dat hij ging. Vreselijk die Sam en Nick is nog te dom om zelf te poepen. Eduardo is ook z’n vreselijke manquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, de een is de ander niet, maar de contrasten met het begin zijn wel groot. Jasmijn en Olivier van het begin en Sam en Nick van nu bijvoorbeeld
Te laat ontdektquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De SC is dit jaar echt heel leuk.
We hebben heel veel plezier gehad maar in deze SC ook serieuze gesprekken. Ennuh we hebben ook soms hulp geboden als users iets niet voor elkaar kregen. Was echt TOP.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Te laat ontdektik kwam er heel soms wel om iets te lezen maar dat was dan alleen omdat er iemand uit de Coss dan naar verwees
@Lovely melden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:01 schreef Iceage het volgende:
@:frummelie hoe heten ze ook alweer die zo holpen toen ? iets met Lovely en ik dacht ook @:Kissingbird
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |