Hallo Topper! Fijn dat je hier ook post.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:22 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag..
Gezellig dat we toch nog kunnen kletsen![]()
Had ff afstand genomen en en heb de laatste dagen van BB niets meer gepost. Me laten uitschelden gaat me toch iets te ver. Goed dat het weer voorbij is![]()
Wachten weer op een nieuwe rls en tot dan moeten we het doen met de Bondgenoten..
We hebben aardig wat afgepost samen op de beestenboel van het VOL forum hequote:Op vrijdag 19 april 2024 12:23 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hallo Topper! Fijn dat je hier ook post.![]()
Nou zeker wel.. was altijd ook erg leuk om te volgen. Is dat er nog?quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:26 schreef Iceage het volgende:
[..]
We hebben aardig wat afgepost samen op de beestenboel van het VOL forum he
Africam wel de webcams, de forums zijn weg.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou zeker wel.. was altijd ook erg leuk om te volgen. Is dat er nog?
Dat gaat er bij mij ook prima in als het 40 graden is!quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:26 schreef lojanda het volgende:
Net een grote pan erwtensoep opgezet en die staat lekker te pruttelen.. daar is het wel weer voor.
Tijd voor een bakkie en de bondgenoten ff terugkijken..
Staat dat er nu op?quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
@:Freshfruit, vrijdag met Ewout iets nieuws de jeugdkliniek ( voor verslaafde) f
Oké.. op die forums kwam ik eigenlijk niet maar de cam vond ik altijd erg leuk. Vooral in de ochtend..quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:28 schreef Iceage het volgende:
[..]
Africam wel de webcams, de forums zijn weg.
Hellooo...quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:22 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag..
Had ff afstand genomen en en heb de laatste dagen van BB niets meer gepost. Me laten uitschelden gaat me toch iets te ver. Goed dat het weer voorbij is![]()
Wachten weer op een nieuwe rls en tot dan moeten we het doen met de Bondgenoten..
quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:06 schreef Iceage het volgende:
[..]
@:Freshfruit (ik zeg maar niks hierop)
Ja echt zo heerlijkquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat gaat er bij mij ook prima in als het 40 graden is!![]()
Maar toch.. als je het de lente- en zomermaanden niet eet, en het wordt weer kouder dan is die eerste hap na al die maanden goddelijk.
Daarom goed ook dat het weer voorbij isquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo...![]()
Hellooo....![]()
Dat is niet zo mooi..! Beetje jammer..
Ik was er ook niet zo vaak meer of ik zat in de Babbelhoek...
Het was dit jaar ook wel best extreem.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom goed ook dat het weer voorbij is
Wat ik al eerder paar keer poste. Ik vond het echt 3x niks dit seizoen (helaas).quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was dit jaar ook wel best extreem.
Het was idd een heel ander seizoen dit jaar. Ook in de Coss was het vaak heel heftigquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was dit jaar ook wel best extreem.
Ik heb ook best wel momenten gehad dat ik me afvroeg waar kijk ik naarquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:37 schreef Iceage het volgende:
[..]
Wat ik al eerder paar keer poste. Ik vond het echt 3x niks dit seizoen (helaas).
VOL was het eerste forum waar ik me registreerde.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:26 schreef Iceage het volgende:
[..]
We hebben aardig wat afgepost samen op de beestenboel van het VOL forum he
Oops quoot ik mezelf was bedoeld voor @:Lojanda.
Dat is zeker niet de bedoeling, zet een tr en ik kijk er naar.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:22 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag..
Dezelfde Nickname als hier ?quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
VOL was het eerste forum waar ik me registreerde.
Ik ookquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
VOL was het eerste forum waar ik me registreerde.
O wacht ik zat iets terug te kijken dan is dat natuurlijk ook eerder geweest, ik ga even kijken rond welke datum het was sorryquote:
Ik heb genoten van je Benidorm posts.Is ook wat waard.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:37 schreef Iceage het volgende:
[..]
Wat ik al eerder paar keer poste. Ik vond het echt 3x niks dit seizoen (helaas).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |