Ik bbq regelmatig met vrienden . Ik bestel dan alles bij de bbqbus. ook als we in Zwolle bbqn. dan laat ik het hier afleveren en neem het mee. Ze bezorgen in koelboxen en de kwaliteit is echt super. Alles in een keer compleet voor de deur incl bv stokbrood salade etc etc.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig.
Ik heb net een afspraak gemaakt voor 28 juli in zwolle. BBQ bij mijn broer
Veel kijk plezier, dat kijk is dus nooitquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:40 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga even m'n afleveringen Heel Holland Bakt terug kijken...
thnx, zal eens kijken ben van de zomer jarig, misschien wel leuk om met de kids te doen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:45 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik bbq regelmatig met vrienden . Ik bestel dan alles bij de bbqbus. ook als we in Zwolle bbqn. dan laat ik het hier afleveren en neem het mee. Ze bezorgen in koelboxen en de kwaliteit is echt super. Alles in een keer compleet voor de deur incl bv stokbrood salade etc etc.
https://barbecuebus.nl/
Thnx, heerlijk kneuterig programma ik ben nou eenmaal een bak/kook freakje ..quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel kijk plezier, dat kijk is dus nooit
Is echt aanrader wij doen het ook swinters. Afgelopen kerst nog maar dan gebruiken we een grilplaat in de keuken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx, zal eens kijken ben van de zomer jarig, misschien wel leuk om met de kids te doen.
Mijn broer heeft zijn eigen slager
Wij houden niet zo van dat voorgemarineerde spul. Wij marineren altijd alles zelf en kruiden het vlees ook zelf.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:51 schreef Iceage het volgende:
[..]
Is echt aanrader wij doen het ook swinters. Afgelopen kerst nog maar dan gebruiken we een grilplaat in de keuken.
Ik ga zo vort.
Baai Zwaai.
Goedemiddag.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:29 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb zin om heel de dag series te kijken moet alleen nog op zoek... ik wil een bingdag
Thnx hele goeie tip, die heb ik al gezien....quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Heb je Netflix? Daar staat Outlander op wat echt een heel goede serie is. Heeft zes seizoenen. Als je dan ook nog Ziggo hebt kun je daar het zevende seizoen kijken. Echt de moeite waardOok is op Netflix The Sinner te zien wat ook echt een heel goede serie is. Die heeft vier seizoenen en echt ook een aanrader. Op Ziggo staat nu ook de serie The Affier.. heeft vijf seizoenen en ook echt een geweldige serie
Hier kun je wel ff mee bingen![]()
Veel plezier vandaag..quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:51 schreef Iceage het volgende:
[..]
Is echt aanrader wij doen het ook swinters. Afgelopen kerst nog maar dan gebruiken we een grilplaat in de keuken.
Ik ga zo vort.
Baai Zwaai.
Vind ik ook altijd het lekkerste hoor. Dan kun je lekker de kruiden gebruiken ie je lekker vindtquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij houden niet zo van dat voorgemarineerde spul. Wij marineren altijd alles zelf en kruiden het vlees ook zelf.
Heb wel eens van die kant en klare pakketten gehaald maar het smaakt allemaal hetzelfde
Oooh super seizoen 7 had ik nog niet gezien en ik heb inderdaad Ziggo...quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Heb je Netflix? Daar staat Outlander op wat echt een heel goede serie is. Heeft zes seizoenen. Als je dan ook nog Ziggo hebt kun je daar het zevende seizoen kijken. Echt de moeite waardOok is op Netflix The Sinner te zien wat ook echt een heel goede serie is. Die heeft vier seizoenen en echt ook een aanrader. Op Ziggo staat nu ook de serie The Affier.. heeft vijf seizoenen en ook echt een geweldige serie
Ik ben altijd heel snel al een serie zat maar bij deze drie series heb ik alle seizoenen boeiend gevonden.. en Jamie en Clairequote:Op zaterdag 20 april 2024 12:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx hele goeie tip, die heb ik al gezien....
Netflix loopt één seizoen achter op Ziggo. Ze gaan seizoen acht opnemen en dat is tevens het laatste seizoenquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh super seizoen 7 had ik nog niet gezien en ik heb inderdaad Ziggo...![]()
En the Affier ken ik niet... nou ik ben helemaal blij.. super Thnx.....
Ik ook niet, maak alles zelf...gourmetschotels... fondueschotels... niks kant en klaar alleen vlees van een goede slager...de rest doe ik lekker zelf...quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd het lekkerste hoor. Dan kun je lekker de kruiden gebruiken ie je lekker vindtOok de sausjes maak ik altijd zelf.. veel lekkerder dan uit een potje of flesje
Ja geweldig hé.... ik ben ook helemaal gek van Outlander, ga zo gelijk kijken...quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel snel al een serie zat maar bij deze drie series heb ik alle seizoenen boeiend gevonden.. en Jamie en Claire
Ik ook niet, lekker alles zelf maken inclusief sausjes...quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij houden niet zo van dat voorgemarineerde spul. Wij marineren altijd alles zelf en kruiden het vlees ook zelf.
Heb wel eens van die kant en klare pakketten gehaald maar het smaakt allemaal hetzelfde
Heyquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Heb je toevallig ook From gezien op tv? Krijg je op Star op kanaal 11 bij Ziggo. Daar zijn nu twee seizoenen van en is ook echt heel goed. Staat eventueel ook op Ziggo om terug te kijken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja geweldig hé.... ik ben ook helemaal gek van Outlander, ga zo gelijk kijken...
Ja het zo jammer van het vlees als het kant en klaar is. Alles smaakt het zelfde zelfde marinade zelfde kruidenquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd het lekkerste hoor. Dan kun je lekker de kruiden gebruiken ie je lekker vindtOok de sausjes maak ik altijd zelf.. veel lekkerder dan uit een potje of flesje
Hi Dot.. je hebt het lekker rustig gehad de afgelopen week zag ikquote:
Idd alles smaakt dan hetzelfde.. zo zonde altijd. Meestal ook de standaard sausjes die er bij wordt gegeten.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zo jammer van het vlees als het kant en klaar is. Alles smaakt het zelfde zelfde marinade zelfde kruiden
Ooh oké dank je... goed dat ik het weet... jammer dat 8 de laatste is...quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Netflix loopt één seizoen achter op Ziggo. Ze gaan seizoen acht opnemen en dat is tevens het laatste seizoen
Ik houd heel erg van historische films en seriesquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh oké dank je... goed dat ik het weet... jammer dat 8 de laatste is...![]()
Thnx...
Ik heb alles genoteerd ... komt helemaal goed... dank..quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook From gezien op tv? Krijg je op Star op kanaal 11 bij Ziggo. Daar zijn nu twee seizoenen van en is ook echt heel goed. Staat eventueel ook op Ziggo om terug te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |