Ik tik net hierboven aan dat ik Maxima aant kijken ben..quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik klik net de serie van Maxima aan, eens kijken of dat wat is. Op videoland
Die had ik dus over het hoofd gezien/ O ook dus in gedeeltes gggrrr dan kijk eik alleen deze en wacht ik tot hij er verder compleet op staatquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:26 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit naar Maxima te kijken... ook wel geinig...
Jammer genoeg maar 2 afleveringen....
Ja vreselijk hé.... ik ga Videoland weer irriteren met een bericht... blehquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die had ik dus over het hoofd gezien/ O ook dus in gedeeltes gggrrr dan kijk eik alleen deze en wacht ik tot hij er verder compleet op staat
Kom er net achter dat het niet ondertitelt is Heb het alleen door als ze haar eigentaal sptreektquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja vreselijk hé.... ik ga Videoland weer irriteren met een bericht... bleh
Bij mij is alles ondertiteld hoor...quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom er net achter dat het niet ondertitelt is Heb het alleen door als ze haar eigentaal sptreekt
Hier dus niet, net even gekeken naar een andere serie en die is wel ondertiteltquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bij mij is alles ondertiteld hoor...
Nou dat is ook vreemd, al op het icoontje ondertiteling geklikt rechts boven?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier dus niet, net even gekeken naar een andere serie en die is wel ondertitelt
A slim wist niet eens dat er stondquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is ook vreemd, al op het icoontje ondertiteling geklikt rechts boven?
Jeahhh..quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A slim wist niet eens dat er stondmaar ik heb nu ondertiteling
Miste het pas toen ze haar eigentaal ging spreken Engels begrijp ik wel
Kijk de bold ook altijd vooruit is ook niet ondertiteld
Over het algemeen stoor ik mij er aan, als ik op tv kijk niet zo er g maar op een ipasdje is het beeld zo klein dat de het irriteertquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeahhh..![]()
Ooh er moet bij mij ondertiteling bij staan ook al krijg ik alles mee...
Ooh neej daar heb ik geen last van, zo maf die ondertiteling moet erbij....quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over het algemeen stoor ik mij er aan, als ik op tv kijk niet zo er g maar op een ipasdje is het beeld zo klein dat de het irriteert
Gewoon doen, daar is hij voor toch.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh neej daar heb ik geen last van, zo maf die ondertiteling moet erbij....![]()
Nope, beetje jammer... ik dacht gisteren even, dat gaat lekker...quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon doen, daar is hij voor toch.
Het is niet erg druk hier. valt een beetje tegen. Ook niemand uit heel RLS die zich hier meld
Misschien nog niet door iedereen gevonden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nope, beetje jammer... ik dacht gisteren even, dat gaat lekker...
Ja dat kan ook... en heel veel mensen gingen er vanuit dat het dicht zou gaan....quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien nog niet door iedereen gevonden.
Geef het even tijd.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon doen, daar is hij voor toch.
Het is niet erg druk hier. valt een beetje tegen. Ook niemand uit heel RLS die zich hier meld
Hey Icequote:
Welkom op deze leuke sc.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Eerst maar even koffie.
Nog plannen voor vandaag Ice?quote:
vanmiddag naar vrienden in Zwolle. vannacht weer terug naar huis.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog plannen voor vandaag Ice?
Ik zou bezoek krijgen maar door ziekte afgezegd ze komen nu 10 mei
Gezellig.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:39 schreef Iceage het volgende:
[..]
vanmiddag naar vrienden in Zwolle. vannacht weer terug naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |