Ik vind zijn muziek ook helemaal niets maar ik vind zijn RLS wel leukquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:05 schreef Iceage het volgende:
[..]
Als hij ooit Hard Rock gaat maken wil ik wel proberen keer naar hem te luisteren.![]()
Bij dat soort artiesten lijkt het dat ze met zingen allemaal dezelfde muziekband afspelen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind zijn muziek ook helemaal niets maar ik vind zijn RLS wel leuk
Lief gezin, leuk om naar te kijken
veel variatie ziet er inderdaad ziet niet inquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bij dat soort artiesten lijkt het dat ze met zingen allemaal dezelfde muziekband afspelen.
het is 1 dreun.
Zelfs grappig vind ik het niet 😥quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
Hoezo is toch keigaaf maat, die Nederlandstalige muziek?!Wat?! Hebben we nou te klagen?! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee, ook niet mijn ding, maar soms zo fout dat het grappig wordt
Nee, niet echt. Eerst maar even koffie.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen hi... valt niet mee hé...
Ja helaas is de koffie op de bon de laatste tijd normaal regelt @FreshFruit of @Dotteke dat...quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Eerst maar even koffie.
Aiii.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja helaas is de koffie op de bon de laatste tijd normaal regelt @:FreshFruit of @:Dotteke dat...
Ja precies dat is erg jammer... ik kan helaas al die machines niet bedienen dus kan niks lekkers voor je neerzetten... ik krijg wel gelijk trek...quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aiii.
Inderdaad wordt er nu normaliter een flink ontbijt tevoorschijn getoverd, met heerlijke croissants, uitsmijter, sapjes, thee en koffie en tosti's enzo...
Komt wel goed. Ik gooi straks even wat bolletjes in de oven.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies dat is erg jammer... ik kan helaas al die machines niet bedienen dus kan niks lekkers voor je neerzetten... ik krijg wel gelijk trek...
Ooh dat doe je goed...quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ik gooi straks even wat bolletjes in de oven.
Oeps. Was later dan anders op Fok!quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja helaas is de koffie op de bon de laatste tijd normaal regelt @:FreshFruit of @:Dotteke dat...
Hello. De noodzaak om hier vroeg te zijn om alle na te lopen. Is er niet meer 🤣quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo goedemorgen....![]()
Nou heerlijk toch... rustigjes aan hoor...
Nou precies dat... je kan lekker op je gemakkie doen...quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello. De noodzaak om hier vroeg te zijn om alle na te lopen. Is er niet meer 🤣
Ja daarom, had helemaal geen zin om de laptop aan te zetten eigenlijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou precies dat... je kan lekker op je gemakkie doen...
Heb je de laatste aflevering van MAFS al gezien...?
Dan doe je dat toch lekker niet haha... ik geef je groot gelijk... je hebt 3 maanden lang met die klep open gezeten van vroeg tot laat...quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom, had helemaal geen zin om de laptop aan te zetten eigenlijk![]()
Die van gistieren moet ik nog kijken
Ik had echt de eerste dagen na het stoppen iets van en nuquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch lekker niet haha... ik geef je groot gelijk... je hebt 3 maanden lang met die klep open gezeten van vroeg tot laat...![]()
Oooh dan zeg ik niks.. hi..
Haha ja je valt toch een beetje in een gat hé...quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had echt de eerste dagen na het stoppen iets van en nuWat doe ik hier eigenlijk op Fok! heb helemaal niets te doen
Ik mis BB op zich niet. Ik heb wat achterstallig werk van m ijn vrijwilligers werk allemaal al bij gewerktquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja je valt toch een beetje in een gat hé...![]()
Ik heb het vooral s'ochtends, ik vond het heerlijk om al vroeg hier te zijn en de streams aan te zetten... s'middags boeide mij niet zo en s'avonds had ik sowieso de streams uit...
Dus ik val ook wel een beetje in een gat eerlijk gezegd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |