Dat maakt het idd leukquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:58 schreef Iceage het volgende:
[..]
We hebben heel veel plezier gehad maar in deze SC ook serieuze gesprekken. Ennuh we hebben ook soms hulp geboden als users iets niet voor elkaar kregen. Was echt TOP.![]()
Dat las je goed.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:06 schreef Lovely het volgende:
Ik las dat de SC misschien verplaatst kan worden naar RLS?
Dat kan zekerquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:15 schreef Iceage het volgende:
Vraagje: Kan je met een FOK! basic account ook de advertenties op het forum uitzetten ?
Ik heb het goed staan maar ik vroeg het ivm kado abbo geven, echter ik zie die optie niet meer staan nu. ik klikte op user zonder abbo.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:17 schreef Lovely het volgende:
Even naar Settings boven in dan naar Advertenties alle 3 aan vinken
Moet je naar degene zijn/haar profiel achter degene zijn naam staat abo kado doenquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:20 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik heb het goed staan maar ik vroeg het ivm kado abbo geven, echter ik zie die optie niet meer staan nu. ik klikte op user zonder abbo.
Probeerde ik maar als ik op * klik naast de naam van die user krijg ik alleen de optie mijn eigen abbo te verlengen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet je naar degene zijn/haar profiel achter degene zijn naam staat abo kado doen
Dat heb ik gisteren al gedaanquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:06 schreef Lovely het volgende:
Ik las dat de SC misschien verplaatst kan worden naar RLS?
Op de nam van de persoon die je een abo wil geven en dan naar zijn of haar profiel gaan. Daar krijg je de opite om iemand een abo kado te doenquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:26 schreef Iceage het volgende:
[..]
Probeerde ik maar als ik op * klik naast de naam van die user krijg ik alleen de optie mijn eigen abbo te verlengen.
lukte eerder wel.
Doe je het niet goedquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:26 schreef Iceage het volgende:
[..]
Probeerde ik maar als ik op * klik naast de naam van die user krijg ik alleen de optie mijn eigen abbo te verlengen.
lukte eerder wel.
Ik zie het echt niet meer als ik op de naam klik zie ik de postgeschiedenis. Eerder was het volgens mij op * naast de naam daar staat nu deze user heeft geen premium acount als ik er dan op klik zie ik alleen mijn eigen abbo.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de nam van de persoon die je een abo wil geven en dan naar zijn of haar profiel gaan. Daar krijg je de opite om iemand een abo kado te doen
Oh hahaquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al gedaanje zit nu in RLS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |