Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Shirt besteld en nog wat nagelpenselen.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Jan kent opeens de Stoopjes niet meer.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Je zou hem toch gewoon knuffelen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ga je je nagels lakken?quote:Op donderdag 18 april 2024 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Shirt besteld en nog wat nagelpenselen.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Er is er maar één die ik wil knuffelen.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Heyyyquote:Op donderdag 18 april 2024 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is er maar één die ik wil knuffelen.![]()
Succes daarmeequote:Op donderdag 18 april 2024 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is er maar één die ik wil knuffelen.
Ik wil iedereen knuffelen!
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Dat zou je wel leuk lijken?quote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Vorige week ook al moeite met een transformer.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jan kent opeens de Stoopjes niet meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vanavond bij first dates waren er 2 mannen met gelakte nagels, die het erover hadden, toen kreeg ik ook wel zin om mn nagels te lakken ja.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou je wel leuk lijken?
Maar ik doe meestal alleen de teennagels, mn vingernagels vind ik teveel gedoe, daar blijft het nooit zo goed op zitten.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
SBE kan heel goed lakken.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vanavond bij first dates waren er 2 mannen met gelakte nagels, die het erover hadden, toen kreeg ik ook wel zin om mn nagels te lakken ja.
Maar ik doe meestal alleen de teennagels, mn vingernagels vind ik teveel gedoe, daar blijft het nooit zo goed op zitten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn dat ?quote:Op donderdag 18 april 2024 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Shirt besteld en nog wat nagelpenselen.♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorige week ook al moeite met een transformer.
Hier bespreekt hij ze nog.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij weet niet wat een shirt is?quote:
Thanks Char!quote:Op donderdag 18 april 2024 22:11 schreef HappyCharly het volgende:
Fijn dat je je beter voelt @:koningwouter
Hoe gaat het met jou?Fractalisme - The Architecture of Reality
https://fractalisme.nl![]()
Heb je fijn gefietst?quote:Op donderdag 18 april 2024 22:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks Char!
Hoe gaat het met jou?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of de nagelpenselen. Die vind ik ook lastig welquote:Op donderdag 18 april 2024 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet niet wat een shirt is?Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Yup, 22km vanmorgen al. Was best fris nog.quote:
Fractalisme - The Architecture of Reality
Nagelpenselen..quote:Op donderdag 18 april 2024 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet niet wat een shirt is?♡♡♡♡![]()
Hmquote:Op donderdag 18 april 2024 22:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks Char!
Hoe gaat het met jou?♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 22:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, 22km vanmorgen al. Was best fris nog.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toen mijn moeder een hersenbloeding had gehad was ik de enige die aan haar nagels mocht knippen.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel. Maar niet mijn nagels
Hoef je niet zoquote:Op donderdag 18 april 2024 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen mijn moeder een hersenbloeding had gehad was ik de enige die aan haar nagels mocht knippen.te doen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dennis kent René Klein dan weer niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Awwquote:Op donderdag 18 april 2024 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen mijn moeder een hersenbloeding had gehad was ik de enige die aan haar nagels mocht knippen.♡♡♡♡![]()
?quote:Op donderdag 18 april 2024 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dennis kent René Klein dan weer niet.♡♡♡♡![]()
SBE gebruikt nagelpenselen voor priegelwerk.Treintjes en modelbouw.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ook voor zijn tijd.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dennis kent René Klein dan weer niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh.. zijn t kwastjes voor nailart?quote:Op donderdag 18 april 2024 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
SBE gebruikt nagelpenselen voor priegelwerk.Treintjes en modelbouw.♡♡♡♡![]()
Mr Blue.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn hele dunne kwasten. Eigenlijk voor nagelart maar ook perfect voor dunne lijnen te maken tbv modelbouw.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nog even volhouden Char. Bijna weekend.quote:
Ahh dat bedacht ik dus net.. nooit v gehoord..quote:Op donderdag 18 april 2024 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn hele dunne kwasten. Eigenlijk voor nagelart maar ook perfect voor dunne lijnen te maken tbv modelbouw.♡♡♡♡![]()
Maakt t niet minder drukquote:Op donderdag 18 april 2024 22:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nog even volhouden Char. Bijna weekend.♡♡♡♡![]()
I am here to stay with you.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nee dat niet. Maar wel even bijkomen. Krijg je het af voor het weekend?quote:Fractalisme - The Architecture of Reality
And no matter what you do...quote:Op donderdag 18 april 2024 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
I am here to stay with you.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
I am lonely...quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Mr Lonely...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah dat is ook wel een hele eer en teken van vertrouwenquote:Op donderdag 18 april 2024 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen mijn moeder een hersenbloeding had gehad was ik de enige die aan haar nagels mocht knippen.
Werd he maar mrs lovely.quote:
Nee te druk om bij te komenquote:Op donderdag 18 april 2024 22:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar wel even bijkomen. Krijg je het af voor het weekend?
Nee krijg het niet af♡♡♡♡![]()
Hij kan ook best heel lief zijn soms.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dat is ook wel een hele eer en teken van vertrouwen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie lief is tegen mij.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij kan ook best heel lief zijn soms.
Here to stay with youquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nooit wat van gemerkt eigenlijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt, jij bent ook een stomme Fries.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nooit wat van gemerkt eigenlijk.
And no matter what you doThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Arme jij. Wel leuke plannen voor het weekend dan?quote:Op donderdag 18 april 2024 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee te druk om bij te komen
Nee krijg het niet afFractalisme - The Architecture of Reality
quote:Op donderdag 18 april 2024 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, jij bent ook een stomme Fries.
I be here with you.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetjequote:Op donderdag 18 april 2024 22:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Arme jij. Wel leuke plannen voor het weekend dan?♡♡♡♡![]()
![]()
500 dingen die ik eigenlijk nog wil doen vandaag, maar niet nu.
Tijd om mevrouw op te halen en te koken.![]()
![]()
We benne voor elkaar...quote:![]()
![]()
Om te helpen nietwaar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh mister blueThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Al 2 uur ofzo. vorige week ook al en volgende week weer denk ik.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het einde der tijden is nabij...quote:Op donderdag 18 april 2024 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al 2 uur ofzo. vorige week ook al en volgende week weer denk ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En het werd zomer...quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
En als een man zag je de zon weer opgaan..quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morgen ziet het er vast een stuk leuker uit als je vrij bent.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 22:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het einde der tijden is nabij...
♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al 2 uur ofzo. vorige week ook al en volgende week weer denk ik.
Jij was 16 en ik was 35 en als een meisje pakte je mijn hand.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En als een man zag je de zon weer opgaan..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vanavond ga ik even uit mijn bol.![]()
![]()
Goffer.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij was 16 en ik was 35 en als een meisje pakte je mijn hand.
28quote:Op donderdag 18 april 2024 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij was 16 en ik was 35 en als een meisje pakte je mijn hand.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Belle Helene.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je het omdraait is het gelijk een heel ander nummertje.quote:
R.I.P DTS.![]()
Doris Day en andere stukkenquote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Arm kind, zestien lentes zo pril
Ach wat lig je hier stil
Langs de kant van de weg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daag je mij uit?quote:Op donderdag 18 april 2024 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ach wat lig je hier stil
Langs de kant van de wegActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
De kinderballade vond ik maar een beetje een eng nummer.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ach wat lig je hier stil
Langs de kant van de wegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kom dan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij was twaalf had rappe leden
Jongen uit de Hof van Eden
Als hij lachte lachten luidkeels
Alle leeuweriken mee
Met zijn blikkering van tanden
Met zijn marmerbleke handen
Leek hij op een tere engel
Uit een sierlijk bal masque
Hij kon klaterhelder zingen
En zijn haar rook naar seringen
Oh hij was een waterprins
Die in zijn pak van goudlamee
Was ontstegen aan de zee
Zij was dertien een gazelle
En haar naam was Annabelle
Annabelle noemden haar zowel
De hinde als het ree
Met haar helderrode wangen
Met haar glinsterende spangen
Leek zij in haar gazen bruidsjurk
't meest nog op een toverfee
Blauw waren haar vreemde ogen
Blauw maar zonder mededogen
Oh ze was een kleine meermin
Die maar net van lieverlee
Was ontstegen aan de zee
Samen in het ochtendgloren
Wandelden ze langs het koren
Mild en zonder ze te storen
Scheen het zonlicht naar benee
En onder de roze stralen
Kuste hij haar lippen dralend
En hij zei haar wonderwoorden
Zelfs het gras luisterde mee
Op het horen van die woorden
Week voor hen gedwee het koren
En het lispelde wees welkom
En bood doorgang aan die twee
Zoals eens de Rode Zee
Toen hij op geblaf van honden
Dagen later werd gevonden
Lag de blanke prins geschonden
In het koren zonder fee
Met zijn dode grote ogen
Keek hij roerloos naar omhoog en
Langzaam ritselde zijn bloed nog
Uit een gruwelijke snee
Niemand wist meer te vertellen
Hoezeer kleine Annabelle
Had gehouden van haar engel
Uit het sierlijk bal masque
Maar nog altijd ruist de zee
Waarom maakt ze hem nou dood ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ach laat maar waaien.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Daar zat Gerrit Komrij ook achter.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De kinderballade vond ik maar een beetje een eng nummer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verona.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Dot.quote:
Heb je haar ook weer.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja echtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vind je het goed?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nutteloosquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik mag haar wel.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
MooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wil niet spelen maar toch weer wel beetje online interessant doen is dat.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Straks weer de verradersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
We gaan nog lang niet slapen KW.quote:
Daar ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 18 april 2024 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We gaan nog lang niet slapen KW.Heb veel te lang gelegen.
Heyquote:voel je je al wat beter?
dat is een andere KWquote:Op donderdag 18 april 2024 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We gaan nog lang niet slapen KW.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:
Yes! Heb alleen wat te lang gelegen, ben nu helemaal niet moe meer.quote:
Gezel frikandel.quote:![]()
![]()
Oeps dat is weer wat minder dan. Wel fijn dat je je weer wat beter voeltquote:Op donderdag 18 april 2024 22:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yes! Heb alleen wat te lang gelegen, ben nu helemaal niet moe meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup, was niet zo slimquote:Op donderdag 18 april 2024 22:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij hebt ook al lekker geslapen![]()
Jij hebt nog wat slaap in te halen toch? Maar wel gezellig dat je er nog bent!Fractalisme - The Architecture of Reality
Die vraag krijg ik wel vaker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TrustenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
* FreshFruit geeft kruikje meequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaap inhalen schijnt niet te bestaanquote:Op donderdag 18 april 2024 23:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, was niet zo slim![]()
Jij hebt nog wat slaap in te halen toch? Maar wel gezellig dat je er nog bent!♡♡♡♡![]()
Ik ben het levende bewijs dat dat wel werkt vannacht.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Slaap inhalen schijnt niet te bestaan
Je gaat gewoon slapen danquote:Op donderdag 18 april 2024 23:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben het levende bewijs dat dat wel werkt vannacht.♡♡♡♡![]()
Ze hebben bijna het virus geupload naar het ruimteschip. Wat zal er nu gebeuren?
Lekker en net ook nogquote:Op donderdag 18 april 2024 23:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb 11 uur geslapen vannacht.
Ik 4♡♡♡♡![]()
Ikk mot ook eens regelen dat ik eens naast een vrouw wakker word.
Dat zei je ja. Als ik jou was zou ik wel proberen morgen een beetje uitgerust te zijn als je zo'n drukke dag en weekend voor de boeg hebt.quote:
Veel te weinig. Laat gemaakt gisteren?quote:Fractalisme - The Architecture of Reality
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Ikk mot ook eens regelen dat ik eens naast een vrouw wakker word.
Dat probeerde ik vannacht en de nacht ervoor ook. En vervolgens lukte t nietquote:Op donderdag 18 april 2024 23:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat zei je ja. Als ik jou was zou ik wel proberen morgen een beetje uitgerust te zijn als je zo'n drukke dag en weekend voor de boeg hebt.♡♡♡♡![]()
Je kan net zo goed tegen een tafel posten,heeft hetzelfde resultaat.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat zei je ja. Als ik jou was zou ik wel proberen morgen een beetje uitgerust te zijn als je zo'n drukke dag en weekend voor de boeg hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijna in bedOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Doe eens aardigquote:Op donderdag 18 april 2024 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan net zo goed tegen een tafel posten,heeft hetzelfde resultaat.
Ik hoef niet exact te doen wat jij zegt..♡♡♡♡![]()
Nah Charly luistert heel goed naar mij hoorquote:Op donderdag 18 april 2024 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan net zo goed tegen een tafel posten,heeft hetzelfde resultaat.
Ik hoef niet te doen wat jullie zeggenquote:Op donderdag 18 april 2024 23:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah Charly luistert heel goed naar mij hoor
Raar dat iemand dan gepikeerd is♡♡♡♡![]()
Omdat je heel lief bent.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah Charly luistert heel goed naar mij hoor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was maar een grapje Char.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoef niet te doen wat jullie zeggen
Raar dat iemand dan gepikeerd is
Ik lig!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Plat? En wel op bed?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi Shii.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Knuffel is niet goed?quote:
Ja. Met ijskoude potenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Thanks!.quote:
Zijn echt lekker dik!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat was inderdaad wel een rare reactie op jouw post, niet erg aardigquote:Op donderdag 18 april 2024 23:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoef niet te doen wat jullie zeggen
Raar dat iemand dan gepikeerd is![]()
De witte ridder is er.
Plots uit het niets, een ridder op een fiets?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jaaa voetjes zijn al veel lekkerder warrumOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat rijmt.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Plots uit het niets, een ridder op een fiets?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij heeft het over mij, naar aanleiding hoe dr.mikey mij wel eens heeft genoemd.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Plots uit het niets, een ridder op een fiets?![]()
Klinkt goedquote:Op donderdag 18 april 2024 23:23 schreef devzero het volgende:
Geroosterde kip met mango
Of valt dat onder de zelfde noemer als pizza met ananas und ist verboten?♡♡♡♡![]()
Dat weet ik.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft het over mij, naar aanleiding hoe dr.mikey mij wel eens heeft genoemd.
Maar ik moest ineens aan deze opmerking denken en ik moest gniffelenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Tropische kip.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie gedachte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon op een deegschijf serverenquote:Op donderdag 18 april 2024 23:23 schreef devzero het volgende:
Geroosterde kip met mango
Of valt dat onder de zelfde noemer als pizza met ananas und ist verboten?Uw ADH vitamine Worst
Gewoon puur drinken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Favo van onze Mario.quote:
Pizza met geroosterde kip en mango zal vast prima smakenquote:Op donderdag 18 april 2024 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon op een deegschijf serveren![]()
Ik wil een ridder op een wit paard, geen witte ridder!Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Opdat wij niet vergeten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewaagdquote:Op donderdag 18 april 2024 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
Ik eet een sinaasappel, zonder kip wel![]()
Witte ridders doen alleen maar lief om punani te krijgenquote:Op donderdag 18 april 2024 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik wil een ridder op een wit paard, geen witte ridder!![]()
Geen paard zo wit of het heeft wel een zwart vlekjequote:Op donderdag 18 april 2024 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Ik zie het probleem niet?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Witte ridders doen alleen maar lief om punani te krijgen
quote:Op donderdag 18 april 2024 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Zoiets ja!
*peinst.... bestaan er eigenlijk nog ridders... hm.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Diepzinnig dit wel!quote:Op donderdag 18 april 2024 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen paard zo wit of het heeft wel een zwart vlekjeOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Witte paarden hebben veel stro nodig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SALLIEquote:Op donderdag 18 april 2024 23:36 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
Zoiets ja!
*peinst.... bestaan er eigenlijk nog ridders... hm.![]()
Meer dan bruine of anders gekleurde paarden...?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
Witte paarden hebben veel stro nodig.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Goed om te wetenquote:Op donderdag 18 april 2024 23:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Witte ridders doen alleen maar lief om punani te krijgen♡♡♡♡![]()
dagSCHOTELquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hoe witter het paard, hoe langer de baard?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
Witte paarden hebben veel stro nodig.
Hmm dan wil ik een ridder op een donkerbruin of zwart paard.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Is een gezegde,maar in de praktijk is het ook echt zo.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Meer dan bruine of anders gekleurde paarden...?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt.quote:
Normale mannen proberen mensen te helpen om daarna 12 messen in hun rug gestoken te krijgen.![]()
Ow dat gezegde ken ik nietquote:Op donderdag 18 april 2024 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een gezegde,maar in de praktijk is het ook echt zo.ik dacht dat we gezegden aan het bedenken waren
Wat is deze haterij tegen baarden?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe witter het paard, hoe langer de baard?
Hmm dan wil ik een ridder op een donkerbruin of zwart paard.![]()
Normale mannen luisteren en haken niet direct afquote:Op donderdag 18 april 2024 23:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt.
Normale mannen proberen mensen te helpen om daarna 12 messen in hun rug gestoken te krijgen.♡♡♡♡![]()
Oh...?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat is deze haterij tegen baarden?
Baardendrager gespot?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Haatbaarden?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, als de baard zo lang is dat er voedsel in blijft hangen, vind ik hem niet mooi meer, hoe veel ik ook van eten hou
Witte ridders vangen veel wind, dus ik betwijfel het. Aan de andere kant, beter een witte ridder bij de hand, dan 10 aan de andere kant van de oceaan. Of zo ietsquote:Op donderdag 18 april 2024 23:36 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
Zoiets ja!
*peinst.... bestaan er eigenlijk nog ridders... hm.![]()
Snackbewaarplekquote:Op donderdag 18 april 2024 23:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haatbaarden?
Nee, als de baard zo lang is dat er voedsel in blijft hangen, vind ik hem niet mooi meer, hoe veel ik ook van eten hou♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 23:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op donderdag 18 april 2024 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Witte ridders vangen veel wind, dus ik betwijfel het. Aan de andere kant, beter een witte ridder bij de hand, dan 10 aan de andere kant van de oceaan. Of zo iets
Niet direct, alleen maar na tot op het bot beledigd te worden.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Normale mannen luisteren en haken niet direct af![]()
Oh oooh....quote:Op donderdag 18 april 2024 23:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet direct, alleen maar na tot op het bot beledigd te worden.
Bijna goed. Het is "beter een witte ridder bij de hand, dan 10 aan de andere kant van het land"quote:Op donderdag 18 april 2024 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Witte ridders vangen veel wind, dus ik betwijfel het. Aan de andere kant, beter een witte ridder bij de hand, dan 10 aan de andere kant van de oceaan. Of zo ietsOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ik heb dat tijdens corona wel gehadquote:Op donderdag 18 april 2024 23:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haatbaarden?
Nee, als de baard zo lang is dat er voedsel in blijft hangen, vind ik hem niet mooi meer, hoe veel ik ook van eten hou![]()
Nu is het gewoon standje 4 op de trimmerT![]()
Bijna tegelwaardig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oehquote:Op donderdag 18 april 2024 23:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nu is het gewoon standje 4 op de trimmerT
quote:Op donderdag 18 april 2024 23:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet direct, alleen maar na tot op het bot beledigd te worden.
♡♡♡♡![]()
Maar tijdens corona zag toch niemand dat!quote:Op donderdag 18 april 2024 23:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb dat tijdens corona wel gehad![]()
Nu is het gewoon standje 4 op de trimmerT
Ik weet niet wat standje 4 is, is dat 4mm? Dat vind ik wel prima hoor!Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Perfecte vrouw voor mario jijquote:Op donderdag 18 april 2024 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ligt in mijn koelkast
Komt wel dichtbij zoUw ADH vitamine Worst
Geen idee, ik heb er geen meetlat naast. Ik denk wel iets langerquote:Op donderdag 18 april 2024 23:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar tijdens corona zag toch niemand dat!
Ik weet niet wat standje 4 is, is dat 4mm? Dat vind ik wel prima hoor!![]()
Neequote:Op donderdag 18 april 2024 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Perfecte vrouw voor mario jij♡♡♡♡![]()
Ja, die vrouwen zijn er ook gewoon. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak!quote:Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
4 cm?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er geen meetlat naast. Ik denk wel iets langer
Kan beamen.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, die vrouwen zijn er ook gewoon. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak!
Dat zijn meestal wel dames met daddy-issues![]()
Mijn vader heeft geen baard. Wel een snor. Desalniettemin ben ik ook niet wild van snorren. Maar goed, ik heb dan ook geen daddy issues denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kan beamen.
Dat zijn meestal wel dames met daddy-issuesOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Gewoon normaal dusquote:Op donderdag 18 april 2024 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn vader heeft geen baard. Wel een snor. Desalniettemin ben ik ook niet wild van snorren. Maar goed, ik heb dan ook geen daddy issues denk ik.![]()
![]()
Nou dat zou ik ook weer niet beweren, tenslotte post ik wel hierquote:
Heb jij een snor Amy?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon normaal dusquote:Op donderdag 18 april 2024 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn vader heeft geen baard. Wel een snor. Desalniettemin ben ik ook niet wild van snorren. Maar goed, ik heb dan ook geen daddy issues denk ik.
Je maakt een goed puntquote:Op donderdag 18 april 2024 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou dat zou ik ook weer niet beweren, tenslotte post ik wel hier![]()
Nee, die heb ik gedruktquote:(ok, te slecht dit
)
Herkenbaar wel, die messen in mijn rugquote:Op donderdag 18 april 2024 23:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt.
Normale mannen proberen mensen te helpen om daarna 12 messen in hun rug gestoken te krijgen.
♡♡♡♡![]()
Gelukkig zeg je t alquote:Op donderdag 18 april 2024 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, die heb ik gedrukt(ok, te slecht dit
)
Zelfkennis zit wel snor
♡♡♡♡![]()
Na een VAR-momentje is dit eigenlijkquote:Op donderdag 18 april 2024 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
)
![]()
![]()
Moest lachen.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
)
![]()
Mario heeft maar 1 vrouw nodig: muttiquote:Op donderdag 18 april 2024 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Perfecte vrouw voor mario jij![]()
En Naomi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is de popcorn in de zaal...?
Oh wacht, ik eet geen popcorn. Laat maar dan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Waar heb je popcorn voor nodig?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:53 schreef Sally het volgende:
Is de popcorn in de zaal...?
Oh wacht, ik eet geen popcorn. Laat maar dan.♡♡♡♡![]()
Ja, zelfkennis heb ik wel ergens opgesnord! (het wordt alleen maar erger, mja dan heb ik diequote:Op donderdag 18 april 2024 23:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je t al
Zelfkennis zit wel snoriig echt verdiend
)
Nee hoor,ik spreek mijn veto uit.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zelfkennis heb ik wel ergens opgesnord! (het wordt alleen maar erger, mja dan heb ik dieiig echt verdiend
)
Wie is Naomi?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2024 23:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor,ik spreek mijn veto uit.jij bent te goed voor mij!
Of ben je nu aan het witte ridderen?![]()
Nee,ben echt serieus.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]jij bent te goed voor mij!
Of ben je nu aan het witte ridderen?
quote:Op donderdag 18 april 2024 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]jij bent te goed voor mij!
Of ben je nu aan het witte ridderen?![]()
![]()
![]()
Peachquote:Op donderdag 18 april 2024 23:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Mario heeft maar 1 vrouw nodig: muttiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind ook dat Amy moet blijven!quote:
quote:
Ohw. Die ken ik niet.quote:
Maar mario zal haar vast wel vaker zonder kleertjes gepost hebben?![]()
![]()
Nois, naisz.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hij is groot fan van haar.quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw. Die ken ik niet.
Maar mario zal haar vast wel vaker zonder kleertjes gepost hebben?
Dit is juist en erg veel eisend zijn ze hier ook niet lijkt wel Badoo met momenten.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Witte ridders doen alleen maar lief om punani te krijgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hmm ik heb geen Badoo, maar misschien toch eens installeren danquote:Op vrijdag 19 april 2024 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit is juist en erg veel eisend zijn ze hier ook niet lijkt wel Badoo met momenten.
Kwam de witter ridder echt van jou?quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit is juist en erg veel eisend zijn ze hier ook niet lijkt wel Badoo met momenten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is badooquote:Op vrijdag 19 april 2024 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit is juist en erg veel eisend zijn ze hier ook niet lijkt wel Badoo met momenten.♡♡♡♡![]()
Gezel.quote:
Daar kan een vrouw met een bochel en een houtenbeen nog een date krijgen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ik heb geen Badoo, maar misschien toch eens installeren dan
R.I.P DTS.![]()
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar kan een vrouw met een bochel en een houtenbeen nog een date krijgen.
Komt nog van het oude 4chan.quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwam de witter ridder echt van jou?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelijk geïnstalleerd. Dank je.quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar kan een vrouw met een bochel en een houtenbeen nog een date krijgen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik dacht van @SwJquote:Op vrijdag 19 april 2024 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwam de witter ridder echt van jou?
En dan zulke vrouwen hequote:
R.I.P DTS.![]()
Swj is er wel een.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik las het voor het eerst in de SC.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft deze vrouw een baard?quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan zulke vrouwen he [ afbeelding ]
Daar hou ik niet van!
Dat is ingrid van henk en ingrid.quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heeft deze vrouw een baard?
Daar hou ik niet van!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kende de term, maar hier wordt ie ook gebruiktquote:Op vrijdag 19 april 2024 00:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las het voor het eerst in de SC.
Aha, nu snap ik waarom mensen denken dat je een vrouw bentquote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nu wel klaar Mikey.quote:![]()
Wacht wat. Denken er mensen dat ik een vrouw ben?quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Aha, nu snap ik waarom mensen denken dat je een vrouw bent
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Is niet erg hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Wacht wat. Denken er mensen dat ik een vrouw ben?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, toch minimaal 1!quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Wacht wat. Denken er mensen dat ik een vrouw ben?
Wie dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: