Moest lachen.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, die heb ik gedrukt(ok, te slecht dit
)
Mario heeft maar 1 vrouw nodig: muttiquote:Op donderdag 18 april 2024 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Perfecte vrouw voor mario jij
Waar heb je popcorn voor nodig?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:53 schreef Sally het volgende:
Is de popcorn in de zaal...?
Oh wacht, ik eet geen popcorn. Laat maar dan.
Ja, zelfkennis heb ik wel ergens opgesnord! (het wordt alleen maar erger, mja dan heb ik diequote:Op donderdag 18 april 2024 23:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je t al
Zelfkennis zit wel snor
Nee hoor,ik spreek mijn veto uit.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zelfkennis heb ik wel ergens opgesnord! (het wordt alleen maar erger, mja dan heb ik dieiig echt verdiend
)
Wie is Naomi?quote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 23:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor,ik spreek mijn veto uit.
Nee,ben echt serieus.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]jij bent te goed voor mij!
Of ben je nu aan het witte ridderen?![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]jij bent te goed voor mij!
Of ben je nu aan het witte ridderen?![]()
Peachquote:Op donderdag 18 april 2024 23:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Mario heeft maar 1 vrouw nodig: mutti
Ik vind ook dat Amy moet blijven!quote:
quote:
Ohw. Die ken ik niet.quote:
Nois, naisz.quote:
Hij is groot fan van haar.quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw. Die ken ik niet.
Maar mario zal haar vast wel vaker zonder kleertjes gepost hebben?![]()
Dit is juist en erg veel eisend zijn ze hier ook niet lijkt wel Badoo met momenten.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Witte ridders doen alleen maar lief om punani te krijgen
Hmm ik heb geen Badoo, maar misschien toch eens installeren danquote:Op vrijdag 19 april 2024 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit is juist en erg veel eisend zijn ze hier ook niet lijkt wel Badoo met momenten.
Kwam de witter ridder echt van jou?quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit is juist en erg veel eisend zijn ze hier ook niet lijkt wel Badoo met momenten.
Wat is badooquote:Op vrijdag 19 april 2024 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |