Diepzinnig dit wel!quote:Op donderdag 18 april 2024 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen paard zo wit of het heeft wel een zwart vlekje
SALLIEquote:Op donderdag 18 april 2024 23:36 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
Zoiets ja!
*peinst.... bestaan er eigenlijk nog ridders... hm.
Meer dan bruine of anders gekleurde paarden...?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
Witte paarden hebben veel stro nodig.
Goed om te wetenquote:Op donderdag 18 april 2024 23:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Witte ridders doen alleen maar lief om punani te krijgen
dagSCHOTELquote:
Hoe witter het paard, hoe langer de baard?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
Witte paarden hebben veel stro nodig.
Is een gezegde,maar in de praktijk is het ook echt zo.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Meer dan bruine of anders gekleurde paarden...?
Klopt.quote:
Ow dat gezegde ken ik nietquote:Op donderdag 18 april 2024 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een gezegde,maar in de praktijk is het ook echt zo.
Wat is deze haterij tegen baarden?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe witter het paard, hoe langer de baard?
Hmm dan wil ik een ridder op een donkerbruin of zwart paard.
Normale mannen luisteren en haken niet direct afquote:Op donderdag 18 april 2024 23:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt.
Normale mannen proberen mensen te helpen om daarna 12 messen in hun rug gestoken te krijgen.
Oh...?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat is deze haterij tegen baarden?
Haatbaarden?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Witte ridders vangen veel wind, dus ik betwijfel het. Aan de andere kant, beter een witte ridder bij de hand, dan 10 aan de andere kant van de oceaan. Of zo ietsquote:Op donderdag 18 april 2024 23:36 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
Zoiets ja!
*peinst.... bestaan er eigenlijk nog ridders... hm.
Snackbewaarplekquote:Op donderdag 18 april 2024 23:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haatbaarden?
Nee, als de baard zo lang is dat er voedsel in blijft hangen, vind ik hem niet mooi meer, hoe veel ik ook van eten hou
quote:Op donderdag 18 april 2024 23:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op donderdag 18 april 2024 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Witte ridders vangen veel wind, dus ik betwijfel het. Aan de andere kant, beter een witte ridder bij de hand, dan 10 aan de andere kant van de oceaan. Of zo iets
Niet direct, alleen maar na tot op het bot beledigd te worden.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Normale mannen luisteren en haken niet direct af
Oh oooh....quote:Op donderdag 18 april 2024 23:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet direct, alleen maar na tot op het bot beledigd te worden.
Bijna goed. Het is "beter een witte ridder bij de hand, dan 10 aan de andere kant van het land"quote:Op donderdag 18 april 2024 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Witte ridders vangen veel wind, dus ik betwijfel het. Aan de andere kant, beter een witte ridder bij de hand, dan 10 aan de andere kant van de oceaan. Of zo iets
Ik heb dat tijdens corona wel gehadquote:Op donderdag 18 april 2024 23:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haatbaarden?
Nee, als de baard zo lang is dat er voedsel in blijft hangen, vind ik hem niet mooi meer, hoe veel ik ook van eten hou
Oehquote:Op donderdag 18 april 2024 23:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nu is het gewoon standje 4 op de trimmerT
quote:Op donderdag 18 april 2024 23:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet direct, alleen maar na tot op het bot beledigd te worden.
Maar tijdens corona zag toch niemand dat!quote:Op donderdag 18 april 2024 23:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb dat tijdens corona wel gehad![]()
Nu is het gewoon standje 4 op de trimmerT
Perfecte vrouw voor mario jijquote:Op donderdag 18 april 2024 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ligt in mijn koelkast
Komt wel dichtbij zo
Geen idee, ik heb er geen meetlat naast. Ik denk wel iets langerquote:Op donderdag 18 april 2024 23:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar tijdens corona zag toch niemand dat!
Ik weet niet wat standje 4 is, is dat 4mm? Dat vind ik wel prima hoor!
Neequote:Op donderdag 18 april 2024 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Perfecte vrouw voor mario jij
Ja, die vrouwen zijn er ook gewoon. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak!quote:
4 cm?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er geen meetlat naast. Ik denk wel iets langer
Kan beamen.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, die vrouwen zijn er ook gewoon. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak!
Mijn vader heeft geen baard. Wel een snor. Desalniettemin ben ik ook niet wild van snorren. Maar goed, ik heb dan ook geen daddy issues denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kan beamen.
Dat zijn meestal wel dames met daddy-issues
Gewoon normaal dusquote:Op donderdag 18 april 2024 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn vader heeft geen baard. Wel een snor. Desalniettemin ben ik ook niet wild van snorren. Maar goed, ik heb dan ook geen daddy issues denk ik.
Nou dat zou ik ook weer niet beweren, tenslotte post ik wel hierquote:
Gewoon normaal dusquote:Op donderdag 18 april 2024 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn vader heeft geen baard. Wel een snor. Desalniettemin ben ik ook niet wild van snorren. Maar goed, ik heb dan ook geen daddy issues denk ik.
Je maakt een goed puntquote:Op donderdag 18 april 2024 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou dat zou ik ook weer niet beweren, tenslotte post ik wel hier
Nee, die heb ik gedruktquote:
Herkenbaar wel, die messen in mijn rugquote:Op donderdag 18 april 2024 23:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt.
Normale mannen proberen mensen te helpen om daarna 12 messen in hun rug gestoken te krijgen.
Gelukkig zeg je t alquote:Op donderdag 18 april 2024 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, die heb ik gedrukt(ok, te slecht dit
)
Na een VAR-momentje is dit eigenlijkquote:Op donderdag 18 april 2024 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
)
Moest lachen.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
)
Mario heeft maar 1 vrouw nodig: muttiquote:Op donderdag 18 april 2024 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Perfecte vrouw voor mario jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |