Geen paard zo wit of het heeft wel een zwart vlekjequote:Op donderdag 18 april 2024 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik wil een ridder op een wit paard, geen witte ridder!
Ik zie het probleem niet?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Witte ridders doen alleen maar lief om punani te krijgen
quote:Op donderdag 18 april 2024 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik wil een ridder op een wit paard, geen witte ridder!
Diepzinnig dit wel!quote:Op donderdag 18 april 2024 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen paard zo wit of het heeft wel een zwart vlekje
SALLIEquote:Op donderdag 18 april 2024 23:36 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
Zoiets ja!
*peinst.... bestaan er eigenlijk nog ridders... hm.
Meer dan bruine of anders gekleurde paarden...?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
Witte paarden hebben veel stro nodig.
Goed om te wetenquote:Op donderdag 18 april 2024 23:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Witte ridders doen alleen maar lief om punani te krijgen
dagSCHOTELquote:
Hoe witter het paard, hoe langer de baard?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
Witte paarden hebben veel stro nodig.
Is een gezegde,maar in de praktijk is het ook echt zo.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Meer dan bruine of anders gekleurde paarden...?
Klopt.quote:
Ow dat gezegde ken ik nietquote:Op donderdag 18 april 2024 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een gezegde,maar in de praktijk is het ook echt zo.
Wat is deze haterij tegen baarden?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe witter het paard, hoe langer de baard?
Hmm dan wil ik een ridder op een donkerbruin of zwart paard.
Normale mannen luisteren en haken niet direct afquote:Op donderdag 18 april 2024 23:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt.
Normale mannen proberen mensen te helpen om daarna 12 messen in hun rug gestoken te krijgen.
Oh...?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat is deze haterij tegen baarden?
Haatbaarden?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Witte ridders vangen veel wind, dus ik betwijfel het. Aan de andere kant, beter een witte ridder bij de hand, dan 10 aan de andere kant van de oceaan. Of zo ietsquote:Op donderdag 18 april 2024 23:36 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
Zoiets ja!
*peinst.... bestaan er eigenlijk nog ridders... hm.
Snackbewaarplekquote:Op donderdag 18 april 2024 23:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haatbaarden?
Nee, als de baard zo lang is dat er voedsel in blijft hangen, vind ik hem niet mooi meer, hoe veel ik ook van eten hou
quote:Op donderdag 18 april 2024 23:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op donderdag 18 april 2024 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Witte ridders vangen veel wind, dus ik betwijfel het. Aan de andere kant, beter een witte ridder bij de hand, dan 10 aan de andere kant van de oceaan. Of zo iets
Niet direct, alleen maar na tot op het bot beledigd te worden.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Normale mannen luisteren en haken niet direct af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |