Omdat je heel lief bent.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah Charly luistert heel goed naar mij hoor
Was maar een grapje Char.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoef niet te doen wat jullie zeggen
Raar dat iemand dan gepikeerd is
Plat? En wel op bed?quote:
Hoi Shii.quote:
Knuffel is niet goed?quote:
Ja. Met ijskoude potenquote:
Thanks!.quote:
Dat was inderdaad wel een rare reactie op jouw post, niet erg aardigquote:Op donderdag 18 april 2024 23:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoef niet te doen wat jullie zeggen
Raar dat iemand dan gepikeerd is
Plots uit het niets, een ridder op een fiets?quote:
Dat rijmt.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Plots uit het niets, een ridder op een fiets?
Hij heeft het over mij, naar aanleiding hoe dr.mikey mij wel eens heeft genoemd.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Plots uit het niets, een ridder op een fiets?
Klinkt goedquote:Op donderdag 18 april 2024 23:23 schreef devzero het volgende:
Geroosterde kip met mango
Of valt dat onder de zelfde noemer als pizza met ananas und ist verboten?
Dat weet ik.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft het over mij, naar aanleiding hoe dr.mikey mij wel eens heeft genoemd.
Gewoon op een deegschijf serverenquote:Op donderdag 18 april 2024 23:23 schreef devzero het volgende:
Geroosterde kip met mango
Of valt dat onder de zelfde noemer als pizza met ananas und ist verboten?
Favo van onze Mario.quote:
Pizza met geroosterde kip en mango zal vast prima smakenquote:Op donderdag 18 april 2024 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon op een deegschijf serveren
Opdat wij niet vergeten.quote:
Gewaagdquote:Op donderdag 18 april 2024 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
Ik eet een sinaasappel, zonder kip wel
Witte ridders doen alleen maar lief om punani te krijgenquote:Op donderdag 18 april 2024 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik wil een ridder op een wit paard, geen witte ridder!
Geen paard zo wit of het heeft wel een zwart vlekjequote:Op donderdag 18 april 2024 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie het probleem niet?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Witte ridders doen alleen maar lief om punani te krijgen
quote:Op donderdag 18 april 2024 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |