Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Shirt besteld en nog wat nagelpenselen.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Jan kent opeens de Stoopjes niet meer.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Je zou hem toch gewoon knuffelen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ga je je nagels lakken?quote:Op donderdag 18 april 2024 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Shirt besteld en nog wat nagelpenselen.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Er is er maar één die ik wil knuffelen.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Heyyyquote:Op donderdag 18 april 2024 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is er maar één die ik wil knuffelen.![]()
Succes daarmeequote:Op donderdag 18 april 2024 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is er maar één die ik wil knuffelen.
Ik wil iedereen knuffelen!
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Dat zou je wel leuk lijken?quote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vorige week ook al moeite met een transformer.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jan kent opeens de Stoopjes niet meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vanavond bij first dates waren er 2 mannen met gelakte nagels, die het erover hadden, toen kreeg ik ook wel zin om mn nagels te lakken ja.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou je wel leuk lijken?
Maar ik doe meestal alleen de teennagels, mn vingernagels vind ik teveel gedoe, daar blijft het nooit zo goed op zitten.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
SBE kan heel goed lakken.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vanavond bij first dates waren er 2 mannen met gelakte nagels, die het erover hadden, toen kreeg ik ook wel zin om mn nagels te lakken ja.
Maar ik doe meestal alleen de teennagels, mn vingernagels vind ik teveel gedoe, daar blijft het nooit zo goed op zitten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn dat ?quote:Op donderdag 18 april 2024 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Shirt besteld en nog wat nagelpenselen.♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorige week ook al moeite met een transformer.
Hier bespreekt hij ze nog.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij weet niet wat een shirt is?quote:
Thanks Char!quote:Op donderdag 18 april 2024 22:11 schreef HappyCharly het volgende:
Fijn dat je je beter voelt @:koningwouter
Hoe gaat het met jou?Fractalisme - The Architecture of Reality
https://fractalisme.nl![]()
Heb je fijn gefietst?quote:Op donderdag 18 april 2024 22:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks Char!
Hoe gaat het met jou?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of de nagelpenselen. Die vind ik ook lastig welquote:Op donderdag 18 april 2024 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet niet wat een shirt is?Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Yup, 22km vanmorgen al. Was best fris nog.quote:
Fractalisme - The Architecture of Reality
Nagelpenselen..quote:Op donderdag 18 april 2024 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet niet wat een shirt is?♡♡♡♡![]()
Hmquote:Op donderdag 18 april 2024 22:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks Char!
Hoe gaat het met jou?♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 22:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, 22km vanmorgen al. Was best fris nog.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toen mijn moeder een hersenbloeding had gehad was ik de enige die aan haar nagels mocht knippen.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel. Maar niet mijn nagels
Hoef je niet zoquote:Op donderdag 18 april 2024 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen mijn moeder een hersenbloeding had gehad was ik de enige die aan haar nagels mocht knippen.te doen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dennis kent René Klein dan weer niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Awwquote:Op donderdag 18 april 2024 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen mijn moeder een hersenbloeding had gehad was ik de enige die aan haar nagels mocht knippen.♡♡♡♡![]()
?quote:Op donderdag 18 april 2024 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dennis kent René Klein dan weer niet.♡♡♡♡![]()
SBE gebruikt nagelpenselen voor priegelwerk.Treintjes en modelbouw.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ook voor zijn tijd.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dennis kent René Klein dan weer niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh.. zijn t kwastjes voor nailart?quote:Op donderdag 18 april 2024 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
SBE gebruikt nagelpenselen voor priegelwerk.Treintjes en modelbouw.♡♡♡♡![]()
Mr Blue.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn hele dunne kwasten. Eigenlijk voor nagelart maar ook perfect voor dunne lijnen te maken tbv modelbouw.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nog even volhouden Char. Bijna weekend.quote:
Fractalisme - The Architecture of Reality
Ahh dat bedacht ik dus net.. nooit v gehoord..quote:Op donderdag 18 april 2024 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn hele dunne kwasten. Eigenlijk voor nagelart maar ook perfect voor dunne lijnen te maken tbv modelbouw.♡♡♡♡![]()
Maakt t niet minder drukquote:Op donderdag 18 april 2024 22:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nog even volhouden Char. Bijna weekend.♡♡♡♡![]()
I am here to stay with you.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nee dat niet. Maar wel even bijkomen. Krijg je het af voor het weekend?quote:Fractalisme - The Architecture of Reality
And no matter what you do...quote:Op donderdag 18 april 2024 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
I am here to stay with you.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
I am lonely...quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Mr Lonely...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah dat is ook wel een hele eer en teken van vertrouwenquote:Op donderdag 18 april 2024 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen mijn moeder een hersenbloeding had gehad was ik de enige die aan haar nagels mocht knippen.
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Werd he maar mrs lovely.quote:
Nee te druk om bij te komenquote:Op donderdag 18 april 2024 22:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar wel even bijkomen. Krijg je het af voor het weekend?
Nee krijg het niet af♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: