Hmquote:Op donderdag 18 april 2024 22:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks Char!
Hoe gaat het met jou?
quote:Op donderdag 18 april 2024 22:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, 22km vanmorgen al. Was best fris nog.
Toen mijn moeder een hersenbloeding had gehad was ik de enige die aan haar nagels mocht knippen.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel. Maar niet mijn nagels
Hoef je niet zoquote:Op donderdag 18 april 2024 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen mijn moeder een hersenbloeding had gehad was ik de enige die aan haar nagels mocht knippen.
Awwquote:Op donderdag 18 april 2024 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen mijn moeder een hersenbloeding had gehad was ik de enige die aan haar nagels mocht knippen.
?quote:Op donderdag 18 april 2024 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dennis kent René Klein dan weer niet.
Is ook voor zijn tijd.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dennis kent René Klein dan weer niet.
Oh.. zijn t kwastjes voor nailart?quote:Op donderdag 18 april 2024 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
SBE gebruikt nagelpenselen voor priegelwerk.Treintjes en modelbouw.
Zijn hele dunne kwasten. Eigenlijk voor nagelart maar ook perfect voor dunne lijnen te maken tbv modelbouw.quote:
Nog even volhouden Char. Bijna weekend.quote:
Ahh dat bedacht ik dus net.. nooit v gehoord..quote:Op donderdag 18 april 2024 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn hele dunne kwasten. Eigenlijk voor nagelart maar ook perfect voor dunne lijnen te maken tbv modelbouw.
Maakt t niet minder drukquote:Op donderdag 18 april 2024 22:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nog even volhouden Char. Bijna weekend.
I am here to stay with you.quote:
Nee dat niet. Maar wel even bijkomen. Krijg je het af voor het weekend?quote:
And no matter what you do...quote:Op donderdag 18 april 2024 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
I am here to stay with you.
I am lonely...quote:
Mr Lonely...quote:
Ah dat is ook wel een hele eer en teken van vertrouwenquote:Op donderdag 18 april 2024 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Werd he maar mrs lovely.quote:
Nee te druk om bij te komenquote:Op donderdag 18 april 2024 22:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar wel even bijkomen. Krijg je het af voor het weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |