Yup, was niet zo slimquote:Op donderdag 18 april 2024 22:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij hebt ook al lekker geslapen
* FreshFruit geeft kruikje meequote:
Slaap inhalen schijnt niet te bestaanquote:Op donderdag 18 april 2024 23:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, was niet zo slim![]()
Jij hebt nog wat slaap in te halen toch? Maar wel gezellig dat je er nog bent!
Ik ben het levende bewijs dat dat wel werkt vannacht.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Slaap inhalen schijnt niet te bestaan
Je gaat gewoon slapen danquote:Op donderdag 18 april 2024 23:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben het levende bewijs dat dat wel werkt vannacht.
Lekker en net ook nogquote:Op donderdag 18 april 2024 23:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb 11 uur geslapen vannacht.
Dat zei je ja. Als ik jou was zou ik wel proberen morgen een beetje uitgerust te zijn als je zo'n drukke dag en weekend voor de boeg hebt.quote:
Veel te weinig. Laat gemaakt gisteren?quote:
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Ikk mot ook eens regelen dat ik eens naast een vrouw wakker word.
Dat probeerde ik vannacht en de nacht ervoor ook. En vervolgens lukte t nietquote:Op donderdag 18 april 2024 23:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat zei je ja. Als ik jou was zou ik wel proberen morgen een beetje uitgerust te zijn als je zo'n drukke dag en weekend voor de boeg hebt.
Je kan net zo goed tegen een tafel posten,heeft hetzelfde resultaat.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat zei je ja. Als ik jou was zou ik wel proberen morgen een beetje uitgerust te zijn als je zo'n drukke dag en weekend voor de boeg hebt.
Doe eens aardigquote:Op donderdag 18 april 2024 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan net zo goed tegen een tafel posten,heeft hetzelfde resultaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |