Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ga je dan ook de hele dag filmpjes maken over hoe je een maaltijd van niets maakt? Terwijl je niet vies wordt?quote:
Terwijl er vast ergens in het huis een schoonmaker en een oppasser rondlopen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik moest er hard om lachen omdat de beste man zich een beetje voor schut zette met zijn antwoord. Maar ik kan me voorstellen dat het heel vervelend kan overkomen als je dit de hele tijd krijgt.quote:![]()
schoonmaker, oppasser, tuinvrouw zijn een mustquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je dan ook de hele dag filmpjes maken over hoe je een maaltijd van niets maakt? Terwijl je niet vies wordt?
Terwijl er vast ergens in het huis een schoonmaker en een oppasser rondlopen.
Anders kan ik niet 4 uur lang bezig zijn om homemade cornflakes te maken natuurlijk.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Vergeet niet te laten zien hoe je de mais plant ook en dan zelf je mais oogstquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
schoonmaker, oppasser, tuinvrouw zijn een must
Anders kan ik niet 4 uur lang bezig zijn om homemade cornflakes te maken natuurlijk.Trotste mama van Ambar
Oogsten klinkt wel als hard werk, daar heb ik de tuinvrouw voor.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vergeet niet te laten zien hoe je de mais plant ook en dan zelf je mais oogst
Misschien dat ik eentje oogst voor de tiktok.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nee, wel nog een paar kwantitatief structurele werkendenquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
Zijn hier nog kwalitatief structurele werklozen?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Een echte tradwife doet dat zelf in een hippe boerenoutfitquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Oogsten klinkt wel als hard werk, daar heb ik de tuinvrouw voor.
Misschien dat ik eentje oogst voor de tiktok.Trotste mama van Ambar
Ik zie het al, ik heb nog veel te leren.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een echte tradwife doet dat zelf in een hippe boerenoutfitmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, wel nog een paar kwantitatief structurele niet werkenden
Smile, it's free therapy.![]()
Oke ze laat 4 plantjes zien en de rest koopt ze in de supermarkt of daar heeft ze personeel voorquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:48 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik heb nog veel te leren.Trotste mama van Ambar
Ik heb ingelogd op mijn nieuwe huurdersportaal.
Zie daar dat ik 2400 euro borg heb betaald. Dat had ik een beetje verdrongen, ik moest 3 maanden huur betalen, omdat ik destijds een jaarcontract had. Eigenlijk vind ik het wel wat oneerlijk, want ik krijg het weer zonder rente terug, terwijl als ik het op de spaarrekening zou zetten of zou beleggen ik wel rente zou krijgen.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
3 maanden geen huur betalen nuquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ingelogd op mijn nieuwe huurdersportaal.
Zie daar dat ik 2400 euro borg heb betaald. Dat had ik een beetje verdrongen, ik moest 3 maanden huur betalen, omdat ik destijds een jaarcontract had. Eigenlijk vind ik het wel wat oneerlijk, want ik krijg het weer zonder rente terug, terwijl als ik het op de spaarrekening zou zetten of zou beleggen ik wel rente zou krijgen.
Trotste mama van Ambar
Jaaah, ik koop de zegels bij de Plus, dat is nog steeds 50% rente! (ok, dan moet ik natuurlijk ook heel veel boodschappen doen, dat dan weer wel)quote:Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ik loot momenteel mee op een huis met een extra verdieping van in totaal 85m2, met zonnepanelen op het dak met balkon in een mooi buurtje.
Maar loopt nog tot Zaterdag en kwam binnen als derde dus weinig geloof nog in.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik loot momenteel mee op een huis met een extra verdieping van in totaal 85m2, met zonnepanelen op het dak met balkon in een mooi buurtje.
Maar loopt nog tot Zaterdag en kwam binnen als derde dus weinig geloof nog in.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb wel plus in de buurt maar daar doe ik weinig boodschappen, is ook kleinste van de 5 supermarktenquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, ik koop de zegels bij de Plus, dat is nog steeds 50% rente! (ok, dan moet ik natuurlijk ook heel veel boodschappen doen, dat dan weer wel)Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hmm geen slecht ideequote:
Alleen gaat dat via automatische incasso. En de huisbaas heeft een beheerder hier in de straat wonen, die komt ook gewoon langs als je niet betaalt en het is geen heel vriendelijke man.
Ik blijf maar gewoon met tegenzin betalen.
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Dat zeggen heel veel mensen, maar ik vind de Plus echt fijner dan de AH, tenminste hier in het dorp.quote:Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Als zo'n iemand langs komt is het gewoon intimidatiequote:Op dinsdag 16 april 2024 15:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm geen slecht idee
Alleen gaat dat via automatische incasso. En de huisbaas heeft een beheerder hier in de straat wonen, die komt ook gewoon langs als je niet betaalt en het is geen heel vriendelijke man.
Ik blijf maar gewoon met tegenzin betalen.
Trotste mama van Ambar
Sta inmiddels alweer 5e zou wel ergens plek 20 eindigen zaterdag jammer want aan de plattegrond kon ik al zien dat het wel iets is om jaren in te vertoeven.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik dacht dat jij al een nieuwe woning had aangeboden gekregen inmiddels?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar loopt nog tot Zaterdag en kwam binnen als derde dus weinig geloof nog in.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
LOOTwoning toch?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sta inmiddels alweer 5e zou wel ergens plek 20 eindigen zaterdag jammer want aan de plattegrond kon ik al zien dat het wel iets is om jaren in te vertoeven.
Dan maakt je plaats toch niet uit?
Of zie ik dat verkeerd?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja dat vind ik ook een beetje raar, maar misschien verloten ze onder de top 10 ofzo?Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Geen idee. Hier volgens mij onder alle reageerders.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja dat vind ik ook een beetje raar, maar misschien verloten ze onder de top 10 ofzo?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Bij een lootwoning zou er geen rangpositie te zien moeten zijn?Trotste mama van Ambar
Mss dat nog wel, omdat het systeem het niet snapt?quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij een lootwoning zou er geen rangpositie te zien moeten zijn?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik zie dat een prachtmod een spatie heeft toegevoegd aan mijn prachtige TT
In gedachten had ik een TR gezet, want telepathie schijnt ook goed te werken op FOK!quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:09 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik zie dat een prachtmod een spatie heeft toegevoegd aan mijn prachtige TT![]()
Twee maar werd het uiteindelijk niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al een nieuwe woning had aangeboden gekregen inmiddels?
Ik krijg telkens pas aangeboden als anderen het afzeggen.Gaat op inschrijfduur.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:03 schreef Sally het volgende:
[..]
LOOTwoning toch?
Dan maakt je plaats toch niet uit?
Of zie ik dat verkeerd?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had een echte TR gezetquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
In gedachten had ik een TR gezet, want telepathie schijnt ook goed te werken op FOK!
Even proberen, die telepathie danquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
In gedachten had ik een TR gezet, want telepathie schijnt ook goed te werken op FOK!Trotste mama van Ambar
Zo ik maak nog even een plotje af en dan vind ik het wel prima voor vandaagTrotste mama van Ambar
Ohw. Dat zei je laatst niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twee maar werd het uiteindelijk niet.
Ik krijg telkens pas aangeboden als anderen het afzeggen.En ook dit zei je net nietquote:[..]
Gaat op inschrijfduur.
Een lootwoning, dan maakt imo iedereen evenveel kans
Sommige gaan op loting anderen op inschrijfduur.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw. Dat zei je laatst niet.
[..]
En ook dit zei je net niet
Een lootwoning, dan maakt imo iedereen evenveel kans
Wisselt hier nog al al gaan er wel steeds meer op loting.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Spullen halen voor je skitripje? Lekker last minute wel danquote:
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Heer aloa.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh ik ga er iets sneller doorheen dan ik dacht. Kan ik er nog wel 1tje doen voordat ik afsluitTrotste mama van Ambar
Blok!
Oh sorry ieni - jij zat er ook nog net tussendoor![]()
ik kom meestal voor de gezelligheid en het flirtenTrotste mama van Ambar
Heyquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zag laatst je posts in feedback fijn dat je er weer bent.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je het al met die 4 cm elastiek geprobeerd van de week?quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
ik kom meestal voor de gezelligheid en het flirtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Flirten met een elastiek? Reboundrelaties?quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het al met die 4 cm elastiek geprobeerd van de week?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ik hou niet zo van met zijn allen op 1quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag laatst je posts in feedback fijn dat je er weer bent.![]()
![]()
De broek is zondag klaargekomenquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het al met die 4 cm elastiek geprobeerd van de week?Trotste mama van Ambar
Heeft die broek geluk 🤣quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De broek is zondag klaargekomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou een mogelijkheid kunnen zijn. Maar nee was voor een tailleband ipv 5 cm 4 cmquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Flirten met een elastiek? Reboundrelaties?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kom je uit Oostenrijk?quote:I'm surrounded by morons!
Dat is toch dat liedje?
Dat liedje van Britney Spears?Trotste mama van Ambar
Klaar met werken zo
Aardig wat werk verzet vandaag
Trotste mama van Ambar
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer een dag er op zitten. En zo komt het weekend alweer een beetje dichter bijquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Klaar met werken zo
Aardig wat werk verzet vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat Haring?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Keith?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat ik zo eerst een rondje ga wandelenTrotste mama van Ambar
Nog anderhalve week, dan gaan jullie mij weekje missenUw ADH vitamine Worst
Een van de weinige dingen die ik echt mis uit Nederland is haring. Ze hebben hier wel soort van rolmopsen, maar maatjesharing niet. Logisch ook wel vanwege de afstand Florida - koude wateren van de Atlantische oceaan.quote:![]()
Bakkerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je gaat naar een plek zonder internetquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:48 schreef hemarookworst het volgende:
Nog anderhalve week, dan gaan jullie mij weekje missen![]()
![]()
Mijn laatste "vakantie" zat ik best regelmatig hier, dat ga ik dus niet doenUw ADH vitamine Worst
Maar ja dat dobberen op een cruiseschip gaat vervelenUw ADH vitamine Worst
R.I.P DTS.![]()
Gewoon lekker genieten van je vakantie. Even geen FOK!quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn laatste "vakantie" zat ik best regelmatig hier, dat ga ik dus niet doen![]()
Een cruise is ook niets voor mij om die reden, gaat snel vervelenquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
Maar ja dat dobberen op een cruiseschip gaat vervelen![]()
Dit keer ga je in Berlijn zitten 😉quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn laatste "vakantie" zat ik best regelmatig hier, dat ga ik dus niet doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was meegesleurd door mijn ouders en was vooral als vertaler aan het optredenquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Een cruise is ook niets voor mij om die reden, gaat snel vervelenUw ADH vitamine Worst
RRThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Smakelijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben verbannen naar de keuken
Ik heb naar een recht volgens @Rob en dat is het aanrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
straks wijn gvdquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:58 schreef DJMO het volgende:
Ik heb naar een recht volgens @:rob en dat is het aanrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Weet hij wel dat de messen in de keuken liggen?quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:58 schreef DJMO het volgende:
Ik heb naar een recht volgens @:rob en dat is het aanrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Na het eten pas.quote:Ik loldequote:Op dinsdag 16 april 2024 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet hij wel dat de messen in de keuken liggen?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
R.I.P DTS.![]()
Smiley timeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij zeiden ze gisteren dat het een 12-jarige zolderkamer autist is die doet alsof hij een vrouw isquote:
Messen vind ik niet zo erg.. Daar is @DJMO zelf "bang" voor.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet hij wel dat de messen in de keuken liggen?
Alleen die koekenpannen zijn dik en komen hard aan.![]()
![]()
12 jarigen weten niet wat Fok! Is die zitten op tik-tok.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze gisteren dat het een 12-jarige zolderkamer autist is die doet alsof hij een vrouw isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
*FOK!quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
12 jarigen weten niet wat Fok! Is die zitten op tik-tok.F.K.A. SuperwormJim![]()
Oh ja, zo hip ben ik niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
12 jarigen weten niet wat Fok! Is die zitten op tik-tok.
Ik denk dat er überhaupt geen minderjarigen op FOK! zitten?Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:24 schreef Rob het volgende:
[..]
Messen vind ik niet zo erg.. Daar is @:DJMO zelf "bang" voor.
Alleen die koekenpannen zijn dik en komen hard aan.![]()
Ik denk dat het allemaal wel meevalt bij jullie
Vroeger wel.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, zo hip ben ik niet.
Ik denk dat er überhaupt geen minderjarigen op FOK! zitten?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mikey leeft nog in de vroegere tijdquote:![]()
![]()
TOen het nog wel Fok! was
Qua leeftijd niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat er überhaupt geen minderjarigen op FOK! zitten?
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik geef geen commentaar ivm een kleutertje hierquote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2024 17:28:31 ]![]()
Vast wel.quote:
Wat is Minderjarig, btw.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
29 februari, altijd lastigquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mensen die wat minder jarig geweest zijn.
meer dan 10+ jaar geleden misschien wel, maar vergrijzing hequote:Op dinsdag 16 april 2024 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat er überhaupt geen minderjarigen op FOK! zitten?
Uw ADH vitamine Worst
Die zitten op alles wat hip is...quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
12 jarigen weten niet wat Fok! Is die zitten op tik-tok.![]()
Lichamelijke leeftijd bedoel je?quote:
Is dit soms weer een sneer van jou? Gedraag ik me niet volwassen genoeg?
ik zit doorgaans op een stoel..quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:31 schreef aloa het volgende:
Buiten FOK zit ik alleen op Twitter. Puur voor de snelheid van het nieuws.![]()
Xquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:31 schreef aloa het volgende:
Buiten FOK zit ik alleen op Twitter. Puur voor de snelheid van het nieuws.
Ik zou niet durven om naar jou te sneren.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lichamelijke leeftijd bedoel je?
Is dit soms weer een sneer van jou? Gedraag ik me niet volwassen genoeg?
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Eendquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou niet durven om naar jou te sneren.![]()
Jij weer hier![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou niet durven om naar jou te sneren.
Jep, maar niet doorvertellen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Straks komen al je stalkers / aanbidders ook hierheen!quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, maar niet doorvertellen.
Ik hou me stil.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, maar niet doorvertellen.![]()
Daar weet ik wel raad mee.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Straks komen al je stalkers / aanbidders ook hierheen!
Ook al zo'n miskleun om dat te gaan veranderen. Ik ga even op X kijken klinkt toch niet?quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
En Fok! Is al jaren niet meer hip.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tja, Musk wilde natuurlijk wel zn plasje eroverheen doen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook al zo'n miskleun om dat te gaan veranderen. Ik ga even op X kijken klinkt toch niet?
Het zal wel een kwestie van wennen zijn.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Het woord hip is ook niet meer hip.quote:
Ik voel me oud.
Volgens mij lukt het nog niet zo. Iedereen heeft het nog gewoon over Twitter en Tweetsquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tja, Musk wilde natuurlijk wel zn plasje eroverheen doen.
Het zal wel een kwestie van wennen zijn.
Wat is t nieuwe woord voor hip?quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het woord hip is ook niet meer hip.
Ik voel me oud.♡♡♡♡![]()
Hoe heet t nu eigenlijk dan? Xjes?quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij lukt het nog niet zo. Iedereen heeft het nog gewoon over Twitter en Tweets♡♡♡♡![]()
On fleek was het eventjes dacht ik. Maar mensen met kinderen weten het vast beterquote:
Frisdrank etc nog duurder want statiegeld weer omhoogThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen idee! Ik zeg gewoon tweets en dan weet iedereen wat ik bedoelquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe heet t nu eigenlijk dan? Xjes?
Broodje?quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook al zo'n miskleun om dat te gaan veranderen. Ik ga even op X kijken klinkt toch niet?![]()
Voor plastic flessen, dus gewoon pijpjes pils klappenquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Frisdrank etc nog duurder want statiegeld weer omhoogUw ADH vitamine Worst
Goed plan, even eten maken.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Frisdrank etc nog duurder want statiegeld weer omhoogik vind statiegeld altijd zo'n gedoe. Zeker bij die kleine flesjes die ik vaak voor onderweg koop.
Dan wordt het niet duurder, hèquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Frisdrank etc nog duurder want statiegeld weer omhoog![]()
Tja er zijn helaas te veel fapbananen die het op straat gooien, en daar zijn we allemaal de dupe vanquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik vind statiegeld altijd zo'n gedoe. Zeker bij die kleine flesjes die ik vaak voor onderweg koop.
Uw ADH vitamine Worst
Fapbananenquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tja er zijn helaas te veel fapbananen die het op straat gooien, en daar zijn we allemaal de dupe van![]()
![]()
Steak!quote:
* Sally gaat naar huize toe.![]()
Tot latersz.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat het pizza gaat worden. Lekker makkelijk.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lekker!quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Steak!
* Sally gaat naar huize toe.![]()
Tot latersz.
Welke pizza?quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat het pizza gaat worden. Lekker makkelijk.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Volgens mij heb er één met salami liggen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Zolang hij bang is voor pannen en ik voor messen, kunnen we het best goed vinden met elkaarquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik denk dat het allemaal wel meevalt bij jullie
Ook nog een toetje gehad?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Jij bofkont.quote:
Ah, lekker!quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heb er één met salami liggen.
@devzero
Ah origineel recept wel, maak je dat vaker?quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:05 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga zo eens iets anders koken. Pasta bolognese it is.
Ik heb er maar één hoor.quote:
Haha bijna nooitquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah origineel recept wel, maak je dat vaker?![]()
![]()
In dat geval wil ik niet na jou naar het toiletquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:06 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
ik krijg in dat geval een "plofkont"
o ja ff eten maken
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Volgens mij is dat alweer uit..quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
On fleek was het eventjes dacht ik. Maar mensen met kinderen weten het vast beter
Wenkies on fleek
♡♡♡♡![]()
Jamjamquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:05 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga zo eens iets anders koken. Pasta bolognese it is.♡♡♡♡![]()
Aanschaf wel.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan wordt het niet duurder, hèThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat een kutweer de komende week.
Fapbananenquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tja er zijn helaas te veel fapbananen die het op straat gooien, en daar zijn we allemaal de dupe van
♡♡♡♡![]()
Ga eten dan.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nou echt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook al zo'n miskleun om dat te gaan veranderen. Ik ga even op X kijken klinkt toch niet?
Dat kan alleen Elon Musk bedenken![]()
![]()
Niet zijn slimste zet.
Ow, dat is niet genoeg. Ik heb er 0quote:
Soep en een broodje wordt het dan maar vandaag.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ik heb ook nog soarma.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, dat is niet genoeg. Ik heb er 0
Soep en een broodje wordt het dan maar vandaag.
Pozza soarma? Ik heb ook nog wel friet en hamburgersquote:
Nope gewoon shoarma.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pozza soarma? Ik heb ook nog wel friet en hamburgersActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Die Tesla's onderhand ook niet echt meerquote:
Salami is wel ok, maar in Nederland krijg je vaak cervelaat en dat vind ik minder lekker smakenquote:![]()
Het was mooi buiten![]()
Ik houd zo van als het regent en alles is buiten groen
Trotste mama van Ambar
Mooiquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was mooi buiten![]()
[ afbeelding ]![]()
Bolk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mooie foto.. alles ziet er wel mooier uit idd als het groenquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was mooi buiten![]()
[ afbeelding ]![]()
Geen zon, wel wat blauwe lucht te zien hier. Maar ook wolken. Inclusief grijzequote:
Iets andere plek maar het idee het zelfde. Dit was dit weekend
Trotste mama van Ambar
Vanmiddag wel grijs en wat regen..quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen zon, wel wat blauwe lucht te zien hier. Maar ook wolken. Inclusief grijze![]()
Mooie omgeving waar je woontquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, hier ook. Maar zat toch binnen op kantoorquote:
Ik ben geen konijn.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wat woon je op n mooie plekquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
♡♡♡♡![]()
Missquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
Zondag misschien maar eens mooie foto's maken, kan ik mijn camera van mijn nieuwe tel testen![]()
![]()
Ik heb een leuk T-shirt voor je.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
Zondag misschien maar eens mooie foto's maken, kan ik mijn camera van mijn nieuwe tel testen![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een leuk T-shirt voor je.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Waarvoor zat je dit keer weer vast?quote:
Ik ben heel lief.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarvoor zat je dit keer weer vast?![]()
Was ff dts moe.![]()
Toch grappig eigenlijk. Ik zit Melinda Gordon te kijken, en het gekke is dat ik weet hoe de aflevering af gaat lopen, maar het toch op sommige momenten spannend blijf vinden. Alsof er stiekem iets veranderd zou kunnen zijn in de serie
Die serie ken ik niet...quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:42 schreef DJMO het volgende:
Toch grappig eigenlijk. Ik zit Melinda Gordon te kijken, en het gekke is dat ik weet hoe de aflevering af gaat lopen, maar het toch op sommige momenten spannend blijf vinden. Alsof er stiekem iets veranderd zou kunnen zijn in de serie![]()
Ik ook niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
The ghost whispererquote:
Ruim op tijdquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Spullen halen voor je skitripje? Lekker last minute wel danmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ok, ik heb niets gezegd.quote:
Vind de thermoshirts van de decathlon wel fijn trouwens.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Oprecht een aanraderquote:
Die serie had idd wel iets.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Op je oog.quote:
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: