Ik zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik loot momenteel mee op een huis met een extra verdieping van in totaal 85m2, met zonnepanelen op het dak met balkon in een mooi buurtje.
Maar loopt nog tot Zaterdag en kwam binnen als derde dus weinig geloof nog in.
heb wel plus in de buurt maar daar doe ik weinig boodschappen, is ook kleinste van de 5 supermarktenquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, ik koop de zegels bij de Plus, dat is nog steeds 50% rente! (ok, dan moet ik natuurlijk ook heel veel boodschappen doen, dat dan weer wel)
Hmm geen slecht ideequote:
Dat zeggen heel veel mensen, maar ik vind de Plus echt fijner dan de AH, tenminste hier in het dorp.quote:
Als zo'n iemand langs komt is het gewoon intimidatiequote:Op dinsdag 16 april 2024 15:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm geen slecht idee
Alleen gaat dat via automatische incasso. En de huisbaas heeft een beheerder hier in de straat wonen, die komt ook gewoon langs als je niet betaalt en het is geen heel vriendelijke man.
Ik blijf maar gewoon met tegenzin betalen.
quote:
Sta inmiddels alweer 5e zou wel ergens plek 20 eindigen zaterdag jammer want aan de plattegrond kon ik al zien dat het wel iets is om jaren in te vertoeven.quote:
Zo verwarrend dit allemaalquote:
Ik dacht dat jij al een nieuwe woning had aangeboden gekregen inmiddels?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik loot momenteel mee op een huis met een extra verdieping van in totaal 85m2, met zonnepanelen op het dak met balkon in een mooi buurtje.
Maar loopt nog tot Zaterdag en kwam binnen als derde dus weinig geloof nog in.
LOOTwoning toch?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sta inmiddels alweer 5e zou wel ergens plek 20 eindigen zaterdag jammer want aan de plattegrond kon ik al zien dat het wel iets is om jaren in te vertoeven.
Geen idee. Hier volgens mij onder alle reageerders.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja dat vind ik ook een beetje raar, maar misschien verloten ze onder de top 10 ofzo?
Mss dat nog wel, omdat het systeem het niet snapt?quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij een lootwoning zou er geen rangpositie te zien moeten zijn?
In gedachten had ik een TR gezet, want telepathie schijnt ook goed te werken op FOK!quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:09 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik zie dat een prachtmod een spatie heeft toegevoegd aan mijn prachtige TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |