Volgens mij zeiden ze gisteren dat het een 12-jarige zolderkamer autist is die doet alsof hij een vrouw isquote:
Messen vind ik niet zo erg.. Daar is @DJMO zelf "bang" voor.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet hij wel dat de messen in de keuken liggen?
12 jarigen weten niet wat Fok! Is die zitten op tik-tok.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze gisteren dat het een 12-jarige zolderkamer autist is die doet alsof hij een vrouw is
*FOK!quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
12 jarigen weten niet wat Fok! Is die zitten op tik-tok.
Oh ja, zo hip ben ik niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:24 schreef Rob het volgende:
[..]
Messen vind ik niet zo erg.. Daar is @:DJMO zelf "bang" voor.
Alleen die koekenpannen zijn dik en komen hard aan.![]()
Vroeger wel.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, zo hip ben ik niet.
Ik denk dat er überhaupt geen minderjarigen op FOK! zitten?
Mikey leeft nog in de vroegere tijdquote:
Qua leeftijd niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik geef geen commentaar ivm een kleutertje hierquote:
Vast wel.quote:
29 februari, altijd lastigquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mensen die wat minder jarig geweest zijn.
meer dan 10+ jaar geleden misschien wel, maar vergrijzing hequote:Op dinsdag 16 april 2024 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die zitten op alles wat hip is...quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lichamelijke leeftijd bedoel je?quote:
ik zit doorgaans op een stoel..quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:31 schreef aloa het volgende:
Buiten FOK zit ik alleen op Twitter. Puur voor de snelheid van het nieuws.
Xquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:31 schreef aloa het volgende:
Buiten FOK zit ik alleen op Twitter. Puur voor de snelheid van het nieuws.
Ik zou niet durven om naar jou te sneren.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lichamelijke leeftijd bedoel je?
Is dit soms weer een sneer van jou? Gedraag ik me niet volwassen genoeg?
Eendquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou niet durven om naar jou te sneren.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou niet durven om naar jou te sneren.
Jep, maar niet doorvertellen.quote:
Straks komen al je stalkers / aanbidders ook hierheen!quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, maar niet doorvertellen.
Ik hou me stil.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, maar niet doorvertellen.
Daar weet ik wel raad mee.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Straks komen al je stalkers / aanbidders ook hierheen!
Ook al zo'n miskleun om dat te gaan veranderen. Ik ga even op X kijken klinkt toch niet?quote:
En Fok! Is al jaren niet meer hip.quote:
Tja, Musk wilde natuurlijk wel zn plasje eroverheen doen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook al zo'n miskleun om dat te gaan veranderen. Ik ga even op X kijken klinkt toch niet?
Het woord hip is ook niet meer hip.quote:
Volgens mij lukt het nog niet zo. Iedereen heeft het nog gewoon over Twitter en Tweetsquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tja, Musk wilde natuurlijk wel zn plasje eroverheen doen.
Het zal wel een kwestie van wennen zijn.
Wat is t nieuwe woord voor hip?quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het woord hip is ook niet meer hip.
Ik voel me oud.
Hoe heet t nu eigenlijk dan? Xjes?quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij lukt het nog niet zo. Iedereen heeft het nog gewoon over Twitter en Tweets
On fleek was het eventjes dacht ik. Maar mensen met kinderen weten het vast beterquote:
Geen idee! Ik zeg gewoon tweets en dan weet iedereen wat ik bedoelquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe heet t nu eigenlijk dan? Xjes?
Broodje?quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook al zo'n miskleun om dat te gaan veranderen. Ik ga even op X kijken klinkt toch niet?
Voor plastic flessen, dus gewoon pijpjes pils klappenquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Frisdrank etc nog duurder want statiegeld weer omhoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |