Een van de weinige dingen die ik echt mis uit Nederland is haring. Ze hebben hier wel soort van rolmopsen, maar maatjesharing niet. Logisch ook wel vanwege de afstand Florida - koude wateren van de Atlantische oceaan.quote:
Bakkerquote:
Je gaat naar een plek zonder internetquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:48 schreef hemarookworst het volgende:
Nog anderhalve week, dan gaan jullie mij weekje missen
Gewoon lekker genieten van je vakantie. Even geen FOK!quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn laatste "vakantie" zat ik best regelmatig hier, dat ga ik dus niet doen
Een cruise is ook niets voor mij om die reden, gaat snel vervelenquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
Maar ja dat dobberen op een cruiseschip gaat vervelen
Dit keer ga je in Berlijn zitten 😉quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn laatste "vakantie" zat ik best regelmatig hier, dat ga ik dus niet doen
Was meegesleurd door mijn ouders en was vooral als vertaler aan het optredenquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Een cruise is ook niets voor mij om die reden, gaat snel vervelen
Smakelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
straks wijn gvdquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:58 schreef DJMO het volgende:
Ik ben verbannen naar de keuken
Ik heb naar een recht volgens @:rob en dat is het aanrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet hij wel dat de messen in de keuken liggen?quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:58 schreef DJMO het volgende:
Ik ben verbannen naar de keuken
Ik heb naar een recht volgens @:rob en dat is het aanrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na het eten pas.quote:
Ik loldequote:Op dinsdag 16 april 2024 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet hij wel dat de messen in de keuken liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |