quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Frisdrank etc nog duurder want statiegeld weer omhoog
Dan wordt het niet duurder, hèquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Frisdrank etc nog duurder want statiegeld weer omhoog
Tja er zijn helaas te veel fapbananen die het op straat gooien, en daar zijn we allemaal de dupe vanquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik vind statiegeld altijd zo'n gedoe. Zeker bij die kleine flesjes die ik vaak voor onderweg koop.
Fapbananenquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tja er zijn helaas te veel fapbananen die het op straat gooien, en daar zijn we allemaal de dupe van
Steak!quote:
Ik denk dat het pizza gaat worden. Lekker makkelijk.quote:
Lekker!quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Steak!
* Sally gaat naar huize toe.![]()
Tot latersz.
Welke pizza?quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat het pizza gaat worden. Lekker makkelijk.
Volgens mij heb er één met salami liggen.quote:
Zolang hij bang is voor pannen en ik voor messen, kunnen we het best goed vinden met elkaarquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik denk dat het allemaal wel meevalt bij jullie
Ook nog een toetje gehad?quote:
quote:
Jij bofkont.quote:
Ah, lekker!quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heb er één met salami liggen.
Ah origineel recept wel, maak je dat vaker?quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:05 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga zo eens iets anders koken. Pasta bolognese it is.
Ik heb er maar één hoor.quote:
Haha bijna nooitquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah origineel recept wel, maak je dat vaker?
In dat geval wil ik niet na jou naar het toiletquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:06 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
ik krijg in dat geval een "plofkont"
Volgens mij is dat alweer uit..quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
On fleek was het eventjes dacht ik. Maar mensen met kinderen weten het vast beter
Jamjamquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:05 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga zo eens iets anders koken. Pasta bolognese it is.
Aanschaf wel.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan wordt het niet duurder, hè
Fapbananenquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tja er zijn helaas te veel fapbananen die het op straat gooien, en daar zijn we allemaal de dupe van
Nou echt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook al zo'n miskleun om dat te gaan veranderen. Ik ga even op X kijken klinkt toch niet?
Ow, dat is niet genoeg. Ik heb er 0quote:
Ik heb ook nog soarma.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, dat is niet genoeg. Ik heb er 0
Soep en een broodje wordt het dan maar vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |