Lichamelijke leeftijd bedoel je?quote:
ik zit doorgaans op een stoel..quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:31 schreef aloa het volgende:
Buiten FOK zit ik alleen op Twitter. Puur voor de snelheid van het nieuws.
Xquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:31 schreef aloa het volgende:
Buiten FOK zit ik alleen op Twitter. Puur voor de snelheid van het nieuws.
Ik zou niet durven om naar jou te sneren.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lichamelijke leeftijd bedoel je?
Is dit soms weer een sneer van jou? Gedraag ik me niet volwassen genoeg?
Eendquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou niet durven om naar jou te sneren.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou niet durven om naar jou te sneren.
Jep, maar niet doorvertellen.quote:
Straks komen al je stalkers / aanbidders ook hierheen!quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, maar niet doorvertellen.
Ik hou me stil.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, maar niet doorvertellen.
Daar weet ik wel raad mee.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Straks komen al je stalkers / aanbidders ook hierheen!
Ook al zo'n miskleun om dat te gaan veranderen. Ik ga even op X kijken klinkt toch niet?quote:
En Fok! Is al jaren niet meer hip.quote:
Tja, Musk wilde natuurlijk wel zn plasje eroverheen doen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook al zo'n miskleun om dat te gaan veranderen. Ik ga even op X kijken klinkt toch niet?
Het woord hip is ook niet meer hip.quote:
Volgens mij lukt het nog niet zo. Iedereen heeft het nog gewoon over Twitter en Tweetsquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tja, Musk wilde natuurlijk wel zn plasje eroverheen doen.
Het zal wel een kwestie van wennen zijn.
Wat is t nieuwe woord voor hip?quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het woord hip is ook niet meer hip.
Ik voel me oud.
Hoe heet t nu eigenlijk dan? Xjes?quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij lukt het nog niet zo. Iedereen heeft het nog gewoon over Twitter en Tweets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |