al een date gepland?quote:
Volgens mij zeiden ze gisteren dat het een 12-jarige zolderkamer autist is die doet alsof hij een vrouw isquote:
Messen vind ik niet zo erg.. Daar is @DJMO zelf "bang" voor.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet hij wel dat de messen in de keuken liggen?
12 jarigen weten niet wat Fok! Is die zitten op tik-tok.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze gisteren dat het een 12-jarige zolderkamer autist is die doet alsof hij een vrouw is
*FOK!quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
12 jarigen weten niet wat Fok! Is die zitten op tik-tok.
Oh ja, zo hip ben ik niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:24 schreef Rob het volgende:
[..]
Messen vind ik niet zo erg.. Daar is @:DJMO zelf "bang" voor.
Alleen die koekenpannen zijn dik en komen hard aan.![]()
Vroeger wel.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, zo hip ben ik niet.
Ik denk dat er überhaupt geen minderjarigen op FOK! zitten?
Mikey leeft nog in de vroegere tijdquote:
Qua leeftijd niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik geef geen commentaar ivm een kleutertje hierquote:
Vast wel.quote:
29 februari, altijd lastigquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mensen die wat minder jarig geweest zijn.
meer dan 10+ jaar geleden misschien wel, maar vergrijzing hequote:Op dinsdag 16 april 2024 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die zitten op alles wat hip is...quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |