Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ga je dan ook de hele dag filmpjes maken over hoe je een maaltijd van niets maakt? Terwijl je niet vies wordt?quote:
Terwijl er vast ergens in het huis een schoonmaker en een oppasser rondlopen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik moest er hard om lachen omdat de beste man zich een beetje voor schut zette met zijn antwoord. Maar ik kan me voorstellen dat het heel vervelend kan overkomen als je dit de hele tijd krijgt.quote:![]()
Huh?quote:
Ik ben helemaal in de war nu
If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
The box would be empty except for the memory of how they were answered by you 🎶![]()
schoonmaker, oppasser, tuinvrouw zijn een mustquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je dan ook de hele dag filmpjes maken over hoe je een maaltijd van niets maakt? Terwijl je niet vies wordt?
Terwijl er vast ergens in het huis een schoonmaker en een oppasser rondlopen.
Anders kan ik niet 4 uur lang bezig zijn om homemade cornflakes te maken natuurlijk.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Vergeet niet te laten zien hoe je de mais plant ook en dan zelf je mais oogstquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
schoonmaker, oppasser, tuinvrouw zijn een must
Anders kan ik niet 4 uur lang bezig zijn om homemade cornflakes te maken natuurlijk.Trotste mama van Ambar
quote:
The box would be empty except for the memory of how they were answered by you 🎶![]()
Oogsten klinkt wel als hard werk, daar heb ik de tuinvrouw voor.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vergeet niet te laten zien hoe je de mais plant ook en dan zelf je mais oogst
Misschien dat ik eentje oogst voor de tiktok.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Zijn hier nog kwalitatief structurele werklozen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
Nee, wel nog een paar kwantitatief structurele werkendenquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
Zijn hier nog kwalitatief structurele werklozen?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Een echte tradwife doet dat zelf in een hippe boerenoutfitquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Oogsten klinkt wel als hard werk, daar heb ik de tuinvrouw voor.
Misschien dat ik eentje oogst voor de tiktok.Trotste mama van Ambar
Ik zie het al, ik heb nog veel te leren.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een echte tradwife doet dat zelf in een hippe boerenoutfitmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, wel nog een paar kwantitatief structurele niet werkenden
Smile, it's free therapy.
Een interpretatie maakt iets nog geen bedoeling.![]()
Oke ze laat 4 plantjes zien en de rest koopt ze in de supermarkt of daar heeft ze personeel voorquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:48 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik heb nog veel te leren.Trotste mama van Ambar
Ik heb ingelogd op mijn nieuwe huurdersportaal.
Zie daar dat ik 2400 euro borg heb betaald. Dat had ik een beetje verdrongen, ik moest 3 maanden huur betalen, omdat ik destijds een jaarcontract had. Eigenlijk vind ik het wel wat oneerlijk, want ik krijg het weer zonder rente terug, terwijl als ik het op de spaarrekening zou zetten of zou beleggen ik wel rente zou krijgen.If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
3 maanden geen huur betalen nuquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ingelogd op mijn nieuwe huurdersportaal.
Zie daar dat ik 2400 euro borg heb betaald. Dat had ik een beetje verdrongen, ik moest 3 maanden huur betalen, omdat ik destijds een jaarcontract had. Eigenlijk vind ik het wel wat oneerlijk, want ik krijg het weer zonder rente terug, terwijl als ik het op de spaarrekening zou zetten of zou beleggen ik wel rente zou krijgen.
Trotste mama van Ambar
Jaaah, ik koop de zegels bij de Plus, dat is nog steeds 50% rente! (ok, dan moet ik natuurlijk ook heel veel boodschappen doen, dat dan weer wel)quote:If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
Ik loot momenteel mee op een huis met een extra verdieping van in totaal 85m2, met zonnepanelen op het dak met balkon in een mooi buurtje.
Maar loopt nog tot Zaterdag en kwam binnen als derde dus weinig geloof nog in.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik loot momenteel mee op een huis met een extra verdieping van in totaal 85m2, met zonnepanelen op het dak met balkon in een mooi buurtje.
Maar loopt nog tot Zaterdag en kwam binnen als derde dus weinig geloof nog in.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb wel plus in de buurt maar daar doe ik weinig boodschappen, is ook kleinste van de 5 supermarktenquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, ik koop de zegels bij de Plus, dat is nog steeds 50% rente! (ok, dan moet ik natuurlijk ook heel veel boodschappen doen, dat dan weer wel)Uw ADH vitamine Worst
Hmm geen slecht ideequote:
Alleen gaat dat via automatische incasso. En de huisbaas heeft een beheerder hier in de straat wonen, die komt ook gewoon langs als je niet betaalt en het is geen heel vriendelijke man.
Ik blijf maar gewoon met tegenzin betalen.
Dat zeggen heel veel mensen, maar ik vind de Plus echt fijner dan de AH, tenminste hier in het dorp.quote:If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
Als zo'n iemand langs komt is het gewoon intimidatiequote:Op dinsdag 16 april 2024 15:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm geen slecht idee
Alleen gaat dat via automatische incasso. En de huisbaas heeft een beheerder hier in de straat wonen, die komt ook gewoon langs als je niet betaalt en het is geen heel vriendelijke man.
Ik blijf maar gewoon met tegenzin betalen.
Trotste mama van Ambar
quote:
Was jij niet douchen?
Sta inmiddels alweer 5e zou wel ergens plek 20 eindigen zaterdag jammer want aan de plattegrond kon ik al zien dat het wel iets is om jaren in te vertoeven.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo verwarrend dit allemaalquote:
Ik dacht dat jij al een nieuwe woning had aangeboden gekregen inmiddels?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar loopt nog tot Zaterdag en kwam binnen als derde dus weinig geloof nog in.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
LOOTwoning toch?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sta inmiddels alweer 5e zou wel ergens plek 20 eindigen zaterdag jammer want aan de plattegrond kon ik al zien dat het wel iets is om jaren in te vertoeven.
Dan maakt je plaats toch niet uit?
Of zie ik dat verkeerd?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja dat vind ik ook een beetje raar, maar misschien verloten ze onder de top 10 ofzo?If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
Geen idee. Hier volgens mij onder alle reageerders.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja dat vind ik ook een beetje raar, maar misschien verloten ze onder de top 10 ofzo?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Bij een lootwoning zou er geen rangpositie te zien moeten zijn?Trotste mama van Ambar
Mss dat nog wel, omdat het systeem het niet snapt?quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij een lootwoning zou er geen rangpositie te zien moeten zijn?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik zie dat een prachtmod een spatie heeft toegevoegd aan mijn prachtige TT
In gedachten had ik een TR gezet, want telepathie schijnt ook goed te werken op FOK!quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:09 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik zie dat een prachtmod een spatie heeft toegevoegd aan mijn prachtige TT![]()
Twee maar werd het uiteindelijk niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al een nieuwe woning had aangeboden gekregen inmiddels?
Ik krijg telkens pas aangeboden als anderen het afzeggen.Gaat op inschrijfduur.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:03 schreef Sally het volgende:
[..]
LOOTwoning toch?
Dan maakt je plaats toch niet uit?
Of zie ik dat verkeerd?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had een echte TR gezetquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
In gedachten had ik een TR gezet, want telepathie schijnt ook goed te werken op FOK!
Even proberen, die telepathie danquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
In gedachten had ik een TR gezet, want telepathie schijnt ook goed te werken op FOK!Trotste mama van Ambar
Zo ik maak nog even een plotje af en dan vind ik het wel prima voor vandaagTrotste mama van Ambar
Ohw. Dat zei je laatst niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twee maar werd het uiteindelijk niet.
Ik krijg telkens pas aangeboden als anderen het afzeggen.En ook dit zei je net nietquote:[..]
Gaat op inschrijfduur.
Een lootwoning, dan maakt imo iedereen evenveel kans
Sommige gaan op loting anderen op inschrijfduur.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw. Dat zei je laatst niet.
[..]
En ook dit zei je net niet
Een lootwoning, dan maakt imo iedereen evenveel kans
Wisselt hier nog al al gaan er wel steeds meer op loting.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Spullen halen voor je skitripje? Lekker last minute wel danquote:
Aloha @aloa
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Heer aloa.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh ik ga er iets sneller doorheen dan ik dacht. Kan ik er nog wel 1tje doen voordat ik afsluitTrotste mama van Ambar
Blok!
Oh sorry ieni - jij zat er ook nog net tussendoor![]()
ik kom meestal voor de gezelligheid en het flirtenTrotste mama van Ambar
Heyquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zag laatst je posts in feedback fijn dat je er weer bent.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je het al met die 4 cm elastiek geprobeerd van de week?quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
ik kom meestal voor de gezelligheid en het flirtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Flirten met een elastiek? Reboundrelaties?quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het al met die 4 cm elastiek geprobeerd van de week?I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Ik hou niet zo van met zijn allen op 1quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag laatst je posts in feedback fijn dat je er weer bent.![]()
![]()
De broek is zondag klaargekomenquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het al met die 4 cm elastiek geprobeerd van de week?Trotste mama van Ambar
Heeft die broek geluk 🤣quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De broek is zondag klaargekomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou een mogelijkheid kunnen zijn. Maar nee was voor een tailleband ipv 5 cm 4 cmquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Flirten met een elastiek? Reboundrelaties?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kom je uit Oostenrijk?quote:I'm surrounded by morons!
Dat is toch dat liedje?
Dat liedje van Britney Spears?Trotste mama van Ambar
Klaar met werken zo
Aardig wat werk verzet vandaag
Trotste mama van Ambar
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer een dag er op zitten. En zo komt het weekend alweer een beetje dichter bijquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Klaar met werken zo
Aardig wat werk verzet vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat Haring?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey bamikop, doe mij een paar haaienquote:
Uw ADH vitamine Worst
Keith?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: