Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had geen thëeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Damn, die TT paste net niet
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
2 keer theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Welke niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
I see what you did there
Spatie staat verkeerdDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ga je deze term nu lekker rondstrooien @DottekeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
O heb even de spatie er tussen uit gehaaltquote:![]()
Kwam net twee plaatsje te kortWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vond het wel een mooie voor de TT , maar ik strooi niet ik type hemquote:Op dinsdag 16 april 2024 12:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ga je deze term nu lekker rondstrooien @:dotteke
Er is nog een spatieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik zie hem niet misschien moet je even verversenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
TT past wel bij dts ersDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
spatiemisbruikDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ZO staat die al even hoor,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog steeds we rkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is dan jullie probleem, waar ik niet wakker van lig, hier staat die goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soort van caching. Als ik switch naar desktop versie, dan is de spatie weg. Maar terug in mobiel is het er weer.quote:![]()
Hier staat die ook goedUw ADH vitamine Worst
helemaal niet, nog steeds actueelquote:Uw ADH vitamine Worst
Het is maar een TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach, Hier gaan altijd de eerste posten over de TTquote:
Er zit een spatie in.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
helemaal niet, nog steeds actueel![]()
Hey FFquote:![]()
Waar men zich al niet druk om kan maken
Oh ik zie het, op mobiel een spatie maar hier op desktop nietquote:Uw ADH vitamine Worst
Hey Dot.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey FF![]()
Waar men zich al niet druk om kan maken
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Woosboest ja?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jammer hier zit er geen spatie tussen zit met de laptop op FOK! en ook op de laptop de TT gemaaktquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:05 schreef Yara. het volgende:
[..]
De TT kan me niet boeien.
Maar de spatie roept vraagtekens op.
Dat die mobiel iets anders laat zien kan ik niets aan doen
Nou weet ik ook direct van wie al die notes zijn met rare spaties tussen sommige woorden. Onno dig geba gger![]()
Ja maar.....quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer hier zit er geen spatie tussen zit met de laptop op FOK! en ook op de laptop de TT gemaakt
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als jullie lekker allemaal aan het werk gaan dan is het topic vast vol als je klaar bent en heeft jullie hartje weer rust
Waarom haat je mobiele usersquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer hier zit er geen spatie tussen zit met de laptop op FOK! en ook op de laptop de TT gemaakt
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bo lk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh ja! Iddquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh ik zie het, op mobiel een spatie maar hier op desktop niet![]()
Waar we ons al niet druk om kunnen maken
Nee dan is er niemand om het vol te postenquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
Als jullie lekker allemaal aan het werk gaan dan is het topic vast vol als je klaar bent en heeft jullie hartje weer rustUw ADH vitamine Worst
Je bedoelt de mob iele use rsquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom haat je mobiele users![]()
Echt hequote:Op dinsdag 16 april 2024 13:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja! Idd![]()
Waar we ons al niet druk om kunnen makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schuld van Danny?quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom haat je mobiele users
Vast wel, zijn ook mensen die zich niet aan storen en er al meer dan 50 posten mee vullenquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee dan is er niemand om het vol te posten
Waar je je al druk om kan maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ik zit mobiel, dat is hetquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Soort van caching. Als ik switch naar desktop versie, dan is de spatie weg. Maar terug in mobiel is het er weer.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ga maar weer eens aan de
Ook weer opgelost,en door.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga ergens even kijken vanmiddagDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heb je lekker een nachtje geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja laten we er ons druk om maken
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Yep.quote:
FF
Draakje.quote:
Ook wel eens lekker hequote:
Kan je er weer even tegen
Zijn we goed inquote:![]()
Verkeerdquote:
dagSCHOTEL!quote:
Hm, jo ah. Red e lijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ook welquote:
![]()
Vriendinnetje voor SBE ?quote:
![]()
![]()
![]()
Ahw - nice!quote:
![]()
![]()
![]()
ouweWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Tel jij al weer mee of niet?quote:
Leuk zo'n teamsgesprek met 2 managers en dat jij hun dingen moet vertellenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Voor de schermen niet in de stats welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stats... de algemene stats op FOK! dus?quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de schermen niet in de stats wel
Maar je punten voor het bolken tellen niet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik sta niet in de puntentelling als je dat bedoelt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Stats... de algemene stats op FOK! dus?
Maar je punten voor het bolken tellen niet.
Dus nee al sta ik 3 uur hier alleen, ik krijg geen puntWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat jij geen leuke managers hebt, kan ik niets aan doenquote:
Trotste mama van Ambar
Maar je telt wel mee hoor!quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik sta niet in de puntentelling als je dat bedoelt.
Dus nee al sta ik 3 uur hier alleen, ik krijg geen punt
If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
The box would be empty except for the memory of how they were answered by you 🎶![]()
We hebben deze dagen een strenge bedrijfsaudit waarin het hele bedrijf doorgelicht wordt. Dat de EHBO-dozen worden gecheckt is een gegeven.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk zo'n teamsgesprek met 2 managers en dat jij hun dingen moet vertellen
Nu had een manager bedacht dat spullen uit zo'n EHBO-doos die over de datum zijn, gewoon in de doos moesten blijven liggen, want stel je voor, 2,50 voor een nieuw stukje verband, dat kan echt niet. Dit ondanks mijn bezwaren hiertegen.
Gevolg: één van de vier toegestane minor non-confirmations zijn we nu kwijt omdat de EHBo-dozen niet op orde zijn, extra audit-kosten EN ik moest op het matje komen waarom de dozen niet op orde waren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2024 13:55:55 ]![]()
![]()
Precies mijn eerste gedachte,quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hey.... Je had hem nog zo gewaarschuwd!quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We hebben deze dagen een strenge bedrijfsaudit waarin het hele bedrijf doorgelicht wordt. Dat de EHBO-dozen worden gecheckt is een gegeven.
Nu had een manager bedacht dat spullen uit zo'n EHBO-doos die over de datum zijn, gewoon in de doos moesten blijven liggen, want stel je voor, 2,50 voor een nieuw stukje verband, dat kan echt niet. Dit ondanks mijn bezwaren hiertegen.
Gevolg: één van de vier toegestane minor non-confirmations zijn we nu kwijt omdat de EHBo-dozen niet op orde zijn, extra audit-kosten EN ik moest op het matje komen waarom de dozen niet op orde waren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nou moet hij maar op de blaren zitten hoor.
Alleen k*t dat jij de schuld krijgt....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Pfff, dat meen je niet?quote:![]()
Soort van karma?
Of willen ze bewijsmateriaal verdonkeremanen zoals ze al eerder deden?
Wat Schotel ook al post,het is net iets te toevallig.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Pfff, dat meen je niet?![]()
Soort van karma?
Of willen ze bewijsmateriaal verdonkeremanen zoals ze al eerder deden?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja idd.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat Schotel ook al post,het is net iets te toevallig.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zouden er al broers en neven naar telefoons zoeken?quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Pfff, dat meen je niet?![]()
Soort van karma?
Of willen ze bewijsmateriaal verdonkeremanen zoals ze al eerder deden?![]()
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:05 schreef maily het volgende:
[..]
Zouden er al broers en neven naar telefoons zoeken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We hebben deze dagen een strenge bedrijfsaudit waarin het hele bedrijf doorgelicht wordt. Dat de EHBO-dozen worden gecheckt is een gegeven.
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat jij geen leuke incompetente managers hebt, kan ik niets aan doenTrotste mama van Ambar
Heer Justin.quote:
![]()
.
Ik wil ze niet vergeten!
The box would be empty except for the memory of how they were answered by you 🎶![]()
quote:
Mn nieuw geleerde oude smileys!quote:
https://www.forumsmileys.nl/smileys_diverse.phpquote:
https://hallon.nl/smilies(...)8384Qj7tpK8hNdir2FiQ“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, maar ik bedoel smileys met codequote:If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
Haha die ging even misquote:
Dat is wel knap,doe ik nooit.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel smileys met code
Dat soort mondelinge afspraken dus altijd samenvatten en in een email naar die manager en eventueel je leidinggevende sturen zodat er later geen vingers naar jou kunnen worden gewezen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Jij had toch manager in je functietitel? Dus dat zou je moeten weten![]()
quote:.
Tja, ik zit mobiel, dan is codes kennen makkelijker. Of soms gooi ik er een mobiele emotico in, maar weet niet hoe dat op desktop eruit ziet 🤷🏻♀️quote:If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
Raar 🤪🥳🕺quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tja, ik zit mobiel, dan is codes kennen makkelijker. Of soms gooi ik er een mobiele emotico in, maar weet niet hoe dat op desktop eruit ziet 🤷🏻♀️![]()
👩🦰quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tja, ik zit mobiel, dan is codes kennen makkelijker. Of soms gooi ik er een mobiele emotico in, maar weet niet hoe dat op desktop eruit ziet 🤷🏻♀️“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je die niet te posten na je eerste date met speklap.
is nog vrolijk op zich
zou pas erg zijn!
Maar goed, ik ben al op een teleurstelling voorbereid
Flink doorposten dan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het zijn smileys uit het ouders forum en gaan over zwangerschapstesten 🤪quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]is nog vrolijk op zich
zou pas erg zijn!
Maar goed, ik ben al op een teleurstelling voorbereid![]()
Maar ik ben dan ook structureel aan het werk
Alleen niet kwalitatief.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik heb de mail van die manager over die 'besparing' wel doorgepassed naar de directie, met de mededeling dat ik mijn handen er van af trekquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat soort mondelinge afspraken dus altijd samenvatten en in een email naar die manager en eventueel je leidinggevende sturen zodat er later geen vingers naar jou kunnen worden gewezen.
Jij had toch manager in je functietitel? Dus dat zou je moeten weten![]()
Ik werk verder op basis van vertrouwen, en ga echt niet elk gesprek en pietluttigheidje samenvatten en mailen om naderhand vingertjes te wijzen, daar is de bedrijfscultuur totaal niet naar. Iets wat die verse 'manager' had moeten aanvoelen als manager.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2024 14:29:54 ]![]()
Ooooh ik had ze heel anders geïnterpreteerdquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zijn smileys uit het ouders forum en gaan over zwangerschapstesten 🤪
Hmm nu vind ik ze een stuk minder leuk
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-04-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2449 / +111 / +8 / 2483 / 3245
2. Monsterkoekie / 674 / +3 / +9 / 2534 / 2814
3. AardappelSchotel / 606 / +43 / +56 / 1866 / 2219
4. kree / 540 / +9 / +41 / 1534 / 1890
5. JustinK / 515 / +40 / +2 / 1872 / 2133
6. MizzezAmy / 429 / +30 / +17 / 1166 / 1474
7. drakin / 427 / +103 / +121 / 987 / 1165
8. Superbadeendje / 382 / +7 / +0 / 772 / 980
9. HappyCharly / 347 / +20 / +14 / 1255 / 1426
10. hemarookworst / 297 / +24 / +12 / 645 / 837
11. devzero / 290 / +6 / +12 / 544 / 690
12. KillemWieft / 290 / +17 / +66 / 136 / 278
13. Lovely / 277 / +26 / +0 / 894 / 1095
14. Dr.Mikey / 266 / +12 / +52 / 479 / 646
15. ieniminimuis / 218 / +8 / +25 / 792 / 945
16. DerRabbit / 200 / +9 / +0 / 409 / 465
17. Speklap3000 / 166 / +14 / +6 / 1053 / 1155
18. mario390 / 160 / +0 / +0 / 158 / 234
19. gebrokenglas / 156 / +13 / +0 / 501 / 594
20. greysbones / 127 / +21 / +14 / 686 / 752SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal ik even met hem gaan praten?quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb de mail van die manager over die 'besparing' wel doorgepassed naar de directie, met de mededeling dat ik mijn handen er van af trek![]()
Ik werk verder op basis van vertrouwen, en ga echt niet elk gesprek en pietluttigheidje samenvatten en mailen om naderhand vingertjes te wijzen, daar is de bedrijfscultuur totaal niet naar. Iets wat die verse 'manager' had moeten aanvoelen als manager.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja bolk gvd.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
'sop het je op, kut' is ook niet echt een meedenkende houdingquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb de mail van die manager over die 'besparing' wel doorgepassed naar de directie, met de mededeling dat ik mijn handen er van af trek
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ga die wereld uit een seconde.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Over 6 dagen is DJMO volwassen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
18 jaar op Fok! ? Gefeliciteerdquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hou je dan eens op met al dat gevloek?quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Neequote:Op dinsdag 16 april 2024 14:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hou je dan eens op met al dat gevloek?
Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Ja de tijden kunnen vliegen hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Feli,ik in Mei 10 jaar.quote:
Wel al over de 500.000 kwaliteitspost geplaatst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zag een rondleiding met Hugo.Hij kon zijn lachen niet inhouden.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:36 schreef Yara. het volgende:
Kosten renovatie Binnenhof lopen op naar ‘gigantisch bedrag’: 2 miljard euro“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dank u nosquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:36 schreef Yara. het volgende:
Kosten renovatie Binnenhof lopen op naar ‘gigantisch bedrag’: 2 miljard euroUw ADH vitamine Worst
Kan nu nog.quote:
Als het aan de PVV ligt geen publieke omroep meer.Is een nutteloos ding.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vorig jaar was het nog onder een miljard, het gaat wel hard met de inflatiequote:Op dinsdag 16 april 2024 14:36 schreef Yara. het volgende:
Kosten renovatie Binnenhof lopen op naar ‘gigantisch bedrag’: 2 miljard euro
Eensquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het aan de PVV ligt geen publieke omroep meer.Is een nutteloos ding.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
5,7 miljoen was de begroting.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vorig jaar was het nog onder een miljard, het gaat wel hard met de inflatie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
NOS mag blijven, rest wegwezenquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het aan de PVV ligt geen publieke omroep meer.Is een nutteloos ding.![]()
Eerste stap is natuurlijk de media ontmantelen. Waar hebben we dat patroon nog meer gezien
Heb je even?quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:46 schreef Speklap3000 het volgende:
Eerste stap is natuurlijk de media ontmantelen. Waar hebben we dat patroon nog meer gezien“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee hoeveel posts ik heb eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Feli,ik in Mei 10 jaar.
Wel al over de 500.000 kwaliteitspost geplaatst.Ik heb er één en ik ben er trots op
De Jonge spreekt van een "gigantisch bedrag", maar noemt de kosten "onvermijdelijk". In 2015 werd de renovatie op 475 miljoen euro geschat, recenter stond de teller op bijna 844 miljoen euro. Er is geen nieuwe inschatting gemaakt van de duur van de renovatie. Vorig jaar werd al een vertraging van twee jaar aangekondigd naar eind 2028. Daar wordt nu nog van uitgegaan.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zag een rondleiding met Hugo.Hij kon zijn lachen niet inhouden.
Groot verschil ook![]()
![]()
Goed. Nog niet echt veel verder gekomen met waarvoor ik vandaag gereserveerd hadTrotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel posts ik heb eigenlijk.
Waar kan je dat zien dan?quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel posts ik heb eigenlijk.![]()
DJMOquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel posts ik heb eigenlijk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
In je Profielquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Of in de Top 500quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of in de Statistieken op MyCroftquote:
Uit met de pret.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar sta ik ook in vgm.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GretaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
¿They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Laat ik het zo zeggen dat het een begin is van indoctrinatie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat was onderdeel van mijn eigen opmerking.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat het een begin is van indoctrinatie.
Van Quote toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Behalve dan een allerlei mannen die over de schreef gaanAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
Programma's met inhoud? TV niet alleen bedoeld als winstmodel.Trotste mama van Ambar
VI inside is niet echt van het publieke bestel.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:02 schreef greysbones het volgende:
Behalve dan een allerlei mannen die over de schreef gaan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nos studio sportquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
VI inside is niet echt van het publieke bestel.![]()
Mathijs
EtcAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Vooral ervoor zorgen dat onze nieuwsvoorziening niet enkel in handen ligt van commerciele bedrijven, wiens primaire doel is om winst te maken?
Fox 'News' is vast heel winstgevend.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Toch bijzonder dat iemand die jaren tv heeft gemaakt bij het publieke het opneemt voor Johanquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
VI inside is niet echt van het publieke bestel.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Dat is niet uniek voor een publieke omroepquote:Trotste mama van Ambar
Als je het opneemt van Johan ben je ook niet goed bij je hoofd hoor.
Trotste mama van Ambar
Ach over een maandje is de helft weer halleluja over Johan.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Derksen was altijd al, is nog steeds, en zal altijd een achterlijke randdebiel zijn.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat zou ook raar zijn en is vaak ook totaal niet nodig. Maar hier ging het om een opdracht waar je het niet mee eens was en waarvan je wist dat er problemen mee zouden komen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik werk verder op basis van vertrouwen, en ga echt niet elk gesprek en pietluttigheidje samenvatten en mailen om naderhand vingertjes te wijzen,
Raar overigens dat die manager dat in een email had opgedragen![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:05 schreef greysbones het volgende:
Ach over een maandje is de helft weer halleluja over Johan.
Gecanceld in NL is vaak maar een wassen neusAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ja, sorry 😔quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooooh ik had ze heel anders geïnterpreteerd
Hmm nu vind ik ze een stuk minder leuk![]()
De huur van het binnenhof gaat dan ook met 5.5% omhoogquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vorig jaar was het nog onder een miljard, het gaat wel hard met de inflatie![]()
![]()
NeinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die is ook wel klaar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe makkelijk die bilal walib weer aan het werk komt en hoeveel fans het nog opnemen voor marco borsato is verbazingwekkend.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:07 schreef greysbones het volgende:
Gecanceld in NL is vaak maar een wassen neusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Amenquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:05 schreef Speklap3000 het volgende:
Derksen was altijd al, is nog steeds, en zal altijd een achterlijke randdebiel zijn.![]()
Glennis Grace,Lil Kleine,Ali B,Tom Egberts.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe makkelijk die bilal walib weer aan het werk komt en hoeveel fans het nog opnemen voor marco borsato is verbazingwekkend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op 99.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Allemaal verdienen ze nog steeds geldquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Glennis Grace,Lil Kleine,Ali B,Tom Egberts.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Uit dat rijtje is alleen Tom Egberts eigenlijk onterecht slecht behandeld die ging een keer vreemd ja boeiend. Hetse tegen Mathijs van Nieuwkerk ook overdreven.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Glennis Grace,Lil Kleine,Ali B,Tom Egberts.
De rest zich gewoon ernstig misdragen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je was erbij?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uit dat rijtje is alleen Tom Egberts eigenlijk onterecht slecht behandeld die ging een keer vreemd ja boeiend. Hetse tegen Mathijs van Nieuwkerk ook overdreven.
De rest zich gewoon ernstig misdragen.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Vast wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bill Cosby verdient ook nog steeds flink. En die is toch behoorlijk gecanceldquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Allemaal verdienen ze nog steeds geld![]()
Nee maar ben wel op de hoogte.quote:
Glennis ging met een knokploeg naar de jumbo.
Lil kleine sloeg de vrouw van zijn kind regelmatig in elkaar met der hoofd tussen de autodeuren als dieptepunt. En Ali B heeft jarenlang zijn macht misbruikt om (minderjarige)vrouwen te misbruiken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Michael Jacksonquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Bill Cosby verdient ook nog steeds flink. En die is toch behoorlijk gecanceldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Is Cosby een Nederlander?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mja, dat krijg je met royalties.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Bill Cosby verdient ook nog steeds flink. En die is toch behoorlijk gecanceld
J.K. Rowling wordt ook steeds rijker, terwijl die ook steeds verder van het padje af gaat.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Glennis weet zich overal wel te misdragen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar ben wel op de hoogte.
Lil kleine sloeg de vrouw van zijn kind regelmatig in elkaar met der hoofd tussen de autodeuren als dieptepunt. En Ali B heeft jarenlang zijn macht misbruikt om (minderjarige)vrouwen te misbruiken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
een artikel in de Volkskrant over de cultuur bij NOS Sport werd Egbers een jaar geleden van pestgedrag en intimidatie beschuldigd jegens een 24 jaar jongere collega met wie hij een affaire had gehad. Hij erkende dit, maar zei dat dat een reactie was op haar gedrag over zijn vrouw.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar ben wel op de hoogte.
Lil kleine sloeg de vrouw van zijn kind regelmatig in elkaar met der hoofd tussen de autodeuren als dieptepunt. En Ali B heeft jarenlang zijn macht misbruikt om (minderjarige)vrouwen te misbruiken.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
J.K Rowling heeft gewoon een mening dat moet gewoon mogen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mja, dat krijg je met royalties.
J.K. Rowling wordt ook steeds rijker, terwijl die ook steeds verder van het padje af gaat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michael JacksonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar goed dat Elvis nog leeft, anders zou het zonde zijn van al het geld wat mensen aan Elvis souvenirs besteden. Maar het enige wat hij mishandelde was de pot pindakaas en de medicijnen kast![]()
Wie moet er straks een maandje brommen omdat hij meisjes vingerles gaf?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thijsquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
Wie moet er straks een maandje brommen omdat hij meisjes vingerles gaf?Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Die heeft al gezeten
Is net weer vrijAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Die ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was je er bij?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat was een onderlinge ruzie tussen een man en een vrouw die uit de hand gelopen na een stuk gelopen relatie dat valt eigenlijk niet in het rijtje tussen ali b lil kleine glennis grace etc.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
een artikel in de Volkskrant over de cultuur bij NOS Sport werd Egbers een jaar geleden van pestgedrag en intimidatie beschuldigd jegens een 24 jaar jongere collega met wie hij een affaire had gehad. Hij erkende dit, maar zei dat dat een reactie was op haar gedrag over zijn vrouw.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is van de week vrijgelatenquote:
Na een maand celstraf
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Maar Derksen willen ze cancelenquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe makkelijk die bilal walib weer aan het werk komt en hoeveel fans het nog opnemen voor marco borsato is verbazingwekkend.![]()
![]()
Uhuquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was een onderlinge ruzie tussen een man en een vrouw die uit de hand gelopen na een stuk gelopen relatie dat valt eigenlijk niet in het rijtje tussen ali b lil kleine glennis grace etc.
28 meldingen tegen Tommie boy
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Lekker een maandje vakantie. In alle rust boeken lezen, niemand die je stoortTrotste mama van Ambar
Van zowel Elvis als Hazes Senior altijd bijzonder gevonden hoe de relaties met Priscilla en Rachel geaccepteerd werden door de media en de wereld.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:18 schreef devzero het volgende:
[..]![]()
Maar goed dat Elvis nog leeft, anders zou het zonde zijn van al het geld wat mensen aan Elvis souvenirs besteden. Maar het enige wat hij mishandelde was de pot pindakaas en de medicijnen kast
Als dat nu allemaal had plaatsgevonden had dat ook niet gekund gezien de leeftijd van beide dames toen het allemaal begon vooral bij hazes die ouders van Rachel hebben haar als 13jarige letterlijk aan hazes uitgehoerd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo van ga daar maar babysitten en verleidt hem maar terwijl zoon Melvin als baby in bed lag dook Dree op de babysitter.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gooi jezelf ook maar in de gevangenisquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker een maandje vakantie. In alle rust boeken lezen, niemand die je stoortUw ADH vitamine Worst
Ik sla wel overquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gooi jezelf ook maar in de gevangenisAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Zelfs dat sla ik liever overquote:
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ik ga wel dan even bij Ieni langs.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ikstuur wel een kaartjequote:
Groetjes uit ……
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Met een kaasjequote:Op dinsdag 16 april 2024 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga wel dan even bij Ieni langs.![]()
![]()
Wel jammer dat een maandje gevangenis verder wel gevolgen heeft enzoTrotste mama van Ambar
Weet je ook eens hoe dat voeltquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:39 schreef devzero het volgende:
OMG, ik ben net ge-mansplained in een email
Trotste mama van Ambar
Ge-wat?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:39 schreef devzero het volgende:
OMG, ik ben net ge-mansplained in een email
Google heeft me geholpen
Blegh werken is stomOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hangt van het hottub avontuur af denk ikquote:
(Late reactie, was even vergaderen, zodat jij tradwife kan worden)
Nu dan?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: