Dat zou ook raar zijn en is vaak ook totaal niet nodig. Maar hier ging het om een opdracht waar je het niet mee eens was en waarvan je wist dat er problemen mee zouden komen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik werk verder op basis van vertrouwen, en ga echt niet elk gesprek en pietluttigheidje samenvatten en mailen om naderhand vingertjes te wijzen,
quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:05 schreef greysbones het volgende:
Ach over een maandje is de helft weer halleluja over Johan.
Ja, sorry 😔quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooooh ik had ze heel anders geïnterpreteerd
Hmm nu vind ik ze een stuk minder leuk
De huur van het binnenhof gaat dan ook met 5.5% omhoogquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vorig jaar was het nog onder een miljard, het gaat wel hard met de inflatie
Die is ook wel klaar.quote:
Hoe makkelijk die bilal walib weer aan het werk komt en hoeveel fans het nog opnemen voor marco borsato is verbazingwekkend.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:07 schreef greysbones het volgende:
Gecanceld in NL is vaak maar een wassen neus
Amenquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:05 schreef Speklap3000 het volgende:
Derksen was altijd al, is nog steeds, en zal altijd een achterlijke randdebiel zijn.
Glennis Grace,Lil Kleine,Ali B,Tom Egberts.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe makkelijk die bilal walib weer aan het werk komt en hoeveel fans het nog opnemen voor marco borsato is verbazingwekkend.
Op 99.quote:
Allemaal verdienen ze nog steeds geldquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Glennis Grace,Lil Kleine,Ali B,Tom Egberts.
Uit dat rijtje is alleen Tom Egberts eigenlijk onterecht slecht behandeld die ging een keer vreemd ja boeiend. Hetse tegen Mathijs van Nieuwkerk ook overdreven.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Glennis Grace,Lil Kleine,Ali B,Tom Egberts.
Je was erbij?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uit dat rijtje is alleen Tom Egberts eigenlijk onterecht slecht behandeld die ging een keer vreemd ja boeiend. Hetse tegen Mathijs van Nieuwkerk ook overdreven.
De rest zich gewoon ernstig misdragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |