Ik heb de mail van die manager over die 'besparing' wel doorgepassed naar de directie, met de mededeling dat ik mijn handen er van af trekquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat soort mondelinge afspraken dus altijd samenvatten en in een email naar die manager en eventueel je leidinggevende sturen zodat er later geen vingers naar jou kunnen worden gewezen.
Jij had toch manager in je functietitel? Dus dat zou je moeten weten
Ooooh ik had ze heel anders geïnterpreteerdquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zijn smileys uit het ouders forum en gaan over zwangerschapstesten 🤪
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-04-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik even met hem gaan praten?quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb de mail van die manager over die 'besparing' wel doorgepassed naar de directie, met de mededeling dat ik mijn handen er van af trek![]()
Ik werk verder op basis van vertrouwen, en ga echt niet elk gesprek en pietluttigheidje samenvatten en mailen om naderhand vingertjes te wijzen, daar is de bedrijfscultuur totaal niet naar. Iets wat die verse 'manager' had moeten aanvoelen als manager.
'sop het je op, kut' is ook niet echt een meedenkende houdingquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb de mail van die manager over die 'besparing' wel doorgepassed naar de directie, met de mededeling dat ik mijn handen er van af trek
18 jaar op Fok! ? Gefeliciteerdquote:
Hou je dan eens op met al dat gevloek?quote:
quote:
Neequote:Op dinsdag 16 april 2024 14:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hou je dan eens op met al dat gevloek?
Feli,ik in Mei 10 jaar.quote:
Zag een rondleiding met Hugo.Hij kon zijn lachen niet inhouden.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:36 schreef Yara. het volgende:
Kosten renovatie Binnenhof lopen op naar ‘gigantisch bedrag’: 2 miljard euro
dank u nosquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:36 schreef Yara. het volgende:
Kosten renovatie Binnenhof lopen op naar ‘gigantisch bedrag’: 2 miljard euro
Kan nu nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |