quote:
Mn nieuw geleerde oude smileys!quote:
https://www.forumsmileys.nl/smileys_diverse.phpquote:
Ja, maar ik bedoel smileys met codequote:
Haha die ging even misquote:
Dat is wel knap,doe ik nooit.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel smileys met code
Dat soort mondelinge afspraken dus altijd samenvatten en in een email naar die manager en eventueel je leidinggevende sturen zodat er later geen vingers naar jou kunnen worden gewezen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nu had een manager bedacht dat spullen uit zo'n EHBO-doos die over de datum zijn, gewoon in de doos moesten blijven liggen, want stel je voor, 2,50 voor een nieuw stukje verband, dat kan echt niet. Dit ondanks mijn bezwaren hiertegen.
quote:
Tja, ik zit mobiel, dan is codes kennen makkelijker. Of soms gooi ik er een mobiele emotico in, maar weet niet hoe dat op desktop eruit ziet 🤷🏻♀️quote:
Raar 🤪🥳🕺quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tja, ik zit mobiel, dan is codes kennen makkelijker. Of soms gooi ik er een mobiele emotico in, maar weet niet hoe dat op desktop eruit ziet 🤷🏻♀️
👩🦰quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tja, ik zit mobiel, dan is codes kennen makkelijker. Of soms gooi ik er een mobiele emotico in, maar weet niet hoe dat op desktop eruit ziet 🤷🏻♀️
quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je die niet te posten na je eerste date met speklap.
Flink doorposten dan.quote:
Het zijn smileys uit het ouders forum en gaan over zwangerschapstesten 🤪quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]is nog vrolijk op zich
zou pas erg zijn!
Maar goed, ik ben al op een teleurstelling voorbereid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |