Ja maar.....quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer hier zit er geen spatie tussen zit met de laptop op FOK! en ook op de laptop de TT gemaakt
Dat die mobiel iets anders laat zien kan ik niets aan doen
[ afbeelding ]
Waarom haat je mobiele usersquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer hier zit er geen spatie tussen zit met de laptop op FOK! en ook op de laptop de TT gemaakt
Dat die mobiel iets anders laat zien kan ik niets aan doen
[ afbeelding ]
Oh ja! Iddquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh ik zie het, op mobiel een spatie maar hier op desktop niet
Nee dan is er niemand om het vol te postenquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
Als jullie lekker allemaal aan het werk gaan dan is het topic vast vol als je klaar bent en heeft jullie hartje weer rust
Je bedoelt de mob iele use rsquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom haat je mobiele users
Echt hequote:Op dinsdag 16 april 2024 13:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja! Idd![]()
Waar we ons al niet druk om kunnen maken
Schuld van Danny?quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom haat je mobiele users
Vast wel, zijn ook mensen die zich niet aan storen en er al meer dan 50 posten mee vullenquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee dan is er niemand om het vol te posten
Ah ik zit mobiel, dat is hetquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Soort van caching. Als ik switch naar desktop versie, dan is de spatie weg. Maar terug in mobiel is het er weer.
Heb je lekker een nachtje geslapen?quote:
Yep.quote:
Draakje.quote:
Ook wel eens lekker hequote:
Zijn we goed inquote:
Verkeerdquote:
dagSCHOTEL!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |