Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had geen thëeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Damn, die TT paste net niet
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
2 keer theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Welke niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
I see what you did there
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Spatie staat verkeerdDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ga je deze term nu lekker rondstrooien @DottekeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
O heb even de spatie er tussen uit gehaaltquote:![]()
Kwam net twee plaatsje te kortWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vond het wel een mooie voor de TT , maar ik strooi niet ik type hemquote:Op dinsdag 16 april 2024 12:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ga je deze term nu lekker rondstrooien @:dotteke
Er is nog een spatieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik zie hem niet misschien moet je even verversenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
TT past wel bij dts ersDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
spatiemisbruikDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ZO staat die al even hoor,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog steeds we rkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is dan jullie probleem, waar ik niet wakker van lig, hier staat die goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soort van caching. Als ik switch naar desktop versie, dan is de spatie weg. Maar terug in mobiel is het er weer.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: