Nope gewoon shoarma.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pozza soarma? Ik heb ook nog wel friet en hamburgers
Die Tesla's onderhand ook niet echt meerquote:
Salami is wel ok, maar in Nederland krijg je vaak cervelaat en dat vind ik minder lekker smakenquote:
Mooiquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was mooi buiten![]()
Ik houd zo van als het regent en alles is buiten groen
[ afbeelding ]
Mooie foto.. alles ziet er wel mooier uit idd als het groenquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was mooi buiten![]()
Ik houd zo van als het regent en alles is buiten groen
[ afbeelding ]
Geen zon, wel wat blauwe lucht te zien hier. Maar ook wolken. Inclusief grijzequote:
Vanmiddag wel grijs en wat regen..quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen zon, wel wat blauwe lucht te zien hier. Maar ook wolken. Inclusief grijze
Mooie omgeving waar je woontquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Iets andere plek maar het idee het zelfde. Dit was dit weekend
[ afbeelding ]
Ja, hier ook. Maar zat toch binnen op kantoorquote:
Ik ben geen konijn.quote:
Wat woon je op n mooie plekquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Iets andere plek maar het idee het zelfde. Dit was dit weekend
[ afbeelding ]
Missquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
Zondag misschien maar eens mooie foto's maken, kan ik mijn camera van mijn nieuwe tel testen
Ik heb een leuk T-shirt voor je.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
Zondag misschien maar eens mooie foto's maken, kan ik mijn camera van mijn nieuwe tel testen
quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een leuk T-shirt voor je.![]()
[ afbeelding ]
Waarvoor zat je dit keer weer vast?quote:
Ik ben heel lief.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarvoor zat je dit keer weer vast?
Die serie ken ik niet...quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:42 schreef DJMO het volgende:
Toch grappig eigenlijk. Ik zit Melinda Gordon te kijken, en het gekke is dat ik weet hoe de aflevering af gaat lopen, maar het toch op sommige momenten spannend blijf vinden. Alsof er stiekem iets veranderd zou kunnen zijn in de serie
The ghost whispererquote:
Ruim op tijdquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Spullen halen voor je skitripje? Lekker last minute wel dan
Ok, ik heb niets gezegd.quote:
Oprecht een aanraderquote:
Die serie had idd wel iets.quote:
Op je oog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |