SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashBaby darling doll face honey
Zelfde vliegmaatschappij, dus ik ga er van uit dat die dat ook wel goed regelen allemaal.quote:Op zondag 14 april 2024 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan gaat 1,5 uur wel erg krap zijn als je eerst nog al je scans moet doen en ook nog al je bagage opnieuw moet gaan inchecken
quote:Op zondag 14 april 2024 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh.
Zelden vies, maar zelden echt lekker.
Een appel is oké, een peer is oké.
Meloen, blauwe bes en druiven zijn de enige die top zijn. S-rank.
quote:
Die hebben weinig te zeggen over het werktempo van douaniersquote:Op zondag 14 april 2024 17:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde vliegmaatschappij, dus ik ga er van uit dat die dat ook wel goed regelen allemaal.
Hee ben je in de buurt?quote:Op zondag 14 april 2024 17:53 schreef Crack_ het volgende:
Oke laatste, want the fuck?
[ afbeelding ]![]()
Ik heb zin in vruchtenbowl, zoals ik dat vroeger op zo'n kringverjaardag kreegquote:
quote:Op zondag 14 april 2024 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben weinig te zeggen over het werktempo van douaniers
Vorig jaar had ik een overstap op Schiphol van 1 uur en die heb ik ook maar net gehaald, de koffers haalden het niet
Was je ook naar Krk toe?quote:Op zondag 14 april 2024 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Als er maar niet teveel meloen in zitquote:
Ohjaquote:Op zondag 14 april 2024 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zin in vruchtenbowl, zoals ik dat vroeger op zo'n kringverjaardag kreeg
ohh nice. Heb jij die foto gemaakt?quote:Op zondag 14 april 2024 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Yaaaaaaasss!quote:Op zondag 14 april 2024 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens, fuck voorgerecht. Dubbele portie cevapcici@:RockNijntje
Met van die slappen snotfruit.quote:Op zondag 14 april 2024 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meloenquote:
https://instantrimshot.com/index.php?sound=downerquote:Op zondag 14 april 2024 17:49 schreef Dqod het volgende:
https://www.myinstants.co(...)horn#google_vignette
Best gezond, soort vanquote:Op zondag 14 april 2024 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar kijk, dat is maar 1 uurquote:Op zondag 14 april 2024 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben weinig te zeggen over het werktempo van douaniers
Vorig jaar had ik een overstap op Schiphol van 1 uur en die heb ik ook maar net gehaald, de koffers haalden het niet
ik niet, reisgenootje welquote:Op zondag 14 april 2024 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh nice. Heb jij die foto gemaakt?
Je mag ze hebben van me.quote:Op zondag 14 april 2024 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Frambozen
Mango
Ananas
Bramen
Perzik
Nectarine
Kiwi
Mandarijn
Appel
Peer
Banaan
Aalbessen![]()
![]()
erg mooi jaquote:Op zondag 14 april 2024 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik niet, reisgenootje wel
niet normaal he
Hoogstens dat je op een volgende vlucht met een vrije plek terecht komt.quote:Op zondag 14 april 2024 17:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde vliegmaatschappij, dus ik ga er van uit dat die dat ook wel goed regelen allemaal.
Misschien moet je er wat kaneel over doenquote:
Vind alleen watermeloen lekker eigenlijk. Van die galia dingen en aanverwanten is een van de weinige fruitsoorten die ik niet heel lekker vind, al eet ik ze wel als ze door de fruitsalade zittenquote:
BRU - AMS, DUS - AMS?quote:Op zondag 14 april 2024 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Hoe in godsnaam heb je een overstap in Schiphol als Nederlander eigenlijk
Was een gebbetje he.quote:
oh okequote:Op zondag 14 april 2024 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was een gebbetje he.
Weet alleen dat Krk een eiland daar is. Ging om de naam.
Beetje slagroom erbijquote:
https://www.myinstants.com/nl/instant/wilhelm-scream/quote:Op zondag 14 april 2024 17:55 schreef Modus het volgende:
[..]
https://instantrimshot.com/index.php?sound=downer
mag ik daar een bakje vanquote:Op zondag 14 april 2024 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje slagroom erbij
van die zelfgeklopte, niet uit een spuitbus
quote:
quote:
Ik had een Europese overstap, dat zou sneller moeten gaan omdat je bagage van vliegtuig naar vliegtuig wordt gebracht. In de VS moet je eerst op je koffer wachten bij de bagageband en vervolgens weer inchecken en daarna door de douanequote:Op zondag 14 april 2024 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar kijk, dat is maar 1 uur
En de vliegmaatschappij weet dondersgoed wie ze zo snel mogelijk bij die douane moeten krijgen voor een overstap.
Oh dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op zondag 14 april 2024 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Inb4 fart soundquote:Op zondag 14 april 2024 17:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
https://www.myinstants.com/nl/instant/wilhelm-scream/
Die hebben daar nul invloed op. Je moet gewoon in de rij staan met iedereen.quote:Op zondag 14 april 2024 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar kijk, dat is maar 1 uur
En de vliegmaatschappij weet dondersgoed wie ze zo snel mogelijk bij die douane moeten krijgen voor een overstap.
Vanaf Düsseldorf vertrokken, scheelde 300 euro voor dezelfde vlucht vanaf Schipholquote:Op zondag 14 april 2024 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Nee, dat is affreusquote:
Moet je nu nog werken?quote:Op zondag 14 april 2024 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]je weet dat ik niet kan vangen
oke ben afgeleid door vakantieverhalen, FOCUS
Ik vind het allemaal heerlijkquote:Op zondag 14 april 2024 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind alleen watermeloen lekker eigenlijk. Van die galia dingen en aanverwanten is een van de weinige fruitsoorten die ik niet heel lekker vind, al eet ik ze wel als ze door de fruitsalade zitten
Ja weet ik veel, ik ben nog nooit buiten Europa geweest en heb heel dat gedoe nooit hoeven doenquote:Op zondag 14 april 2024 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die hebben daar nul invloed op. Je moet gewoon in de rij staan met iedereen.
Met de treinquote:Op zondag 14 april 2024 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Hmm niet altijd hoor. Een kennis van mij moest overstappen ergens en dat werd allemaal geregeld door die vliegmaatschappij, was ook dezelfde maatschappij. Die koffers heeft hij in de tussentijd ook nooit gezien.quote:Op zondag 14 april 2024 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die hebben daar nul invloed op. Je moet gewoon in de rij staan met iedereen.
Aardbeien zijn ook lekkerquote:Op zondag 14 april 2024 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal heerlijk
Ben alleen niet zo'n fan van lychees en aardbeien
moet niet, maar dit is einde schooljaar en dan heb je mega veel nakijkwerk van verslagen. Het lukt mij niet om van 09.00 - 17.00 oid na te kijkenquote:
Binnen een douane-unie is dat, had ik ook toen met mijn overstap in Oostenrijk. Maar ik moet straks ook gewoon eerst m'n koffers afhalen.quote:Op zondag 14 april 2024 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm niet altijd hoor. Een kennis van mij moest overstappen ergens en dat werd allemaal geregeld door die vliegmaatschappij, was ook dezelfde maatschappij. Die koffers heeft hij in de tussentijd ook nooit gezien.
Geen idee hoe vaak dit het geval is, ik heb hier zelf geen ervaring mee
#Burgerrupsquote:
In Europa is 1.5u wel genoeg normaal, in de VS.. erg krap. Ik heb jarenlang altijd dezelfde vlucht genomen en 75% van de tijd haalde ik de overstap van 1.5u niet. Maar goed, dan wacht je gewoon op de volgende vrije plek.quote:Op zondag 14 april 2024 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik ben nog nooit buiten Europa geweest en heb heel dat gedoe nooit hoeven doen
Heb maar één keer een overstap nodig gehad ook.
Voor het zuidwesten kun je gewoon je hele kledingkast inpakken, op sommige plekken ligt er sneeuw en op andere is het 35+quote:Op zondag 14 april 2024 18:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben voor de gein eens aan het checken wat de gemiddele temperatuur wel niet kan zijn op alle plekken waar ik naartoe ga. Het was me daar niet om te doen, maar wat ben ik blij dat ik voor mei heb gekozen
Oefffquote:Op zondag 14 april 2024 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moet niet, maar dit is einde schooljaar en dan heb je mega veel nakijkwerk van verslagen. Het lukt mij niet om van 09.00 - 17.00 oid na te kijken
ahh ok, nou hoop dat het allemaal goed gaatquote:Op zondag 14 april 2024 18:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Binnen een douane-unie is dat, had ik ook toen met mijn overstap in Oostenrijk. Maar ik moet straks ook gewoon eerst m'n koffers afhalen.
Mja beetje hetzelfde als ananas vers en uit blikquote:Op zondag 14 april 2024 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aardbeien zijn ook lekkerlychees heb ik volgens mij nog nooit vers op, alleen die ingedikte dingen bij de chinees en dergelijke, misschien smaken ze vers wel heel anders?
Dat kan in de VS niet, zelfs niet met VIP service weet ik toevallig.quote:Op zondag 14 april 2024 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm niet altijd hoor. Een kennis van mij moest overstappen ergens en dat werd allemaal geregeld door die vliegmaatschappij, was ook dezelfde maatschappij. Die koffers heeft hij in de tussentijd ook nooit gezien.
Geen idee hoe vaak dit het geval is, ik heb hier zelf geen ervaring mee
Ben blij dat ik nu voor komende vakantie zowel heen als terug een directe vlucht hebquote:Op zondag 14 april 2024 18:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Europa is 1.5u wel genoeg normaal, in de VS.. erg krap. Ik heb jarenlang altijd dezelfde vlucht genomen en 75% van de tijd haalde ik de overstap van 1.5u niet. Maar goed, dan wacht je gewoon op de volgende vrije plek.
Oh, lijkt dus totaal niet op elkaar meerquote:Op zondag 14 april 2024 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja beetje hetzelfde als ananas vers en uit blik
Ik neem gewoon een extra vest mee, niet zo'n mietje zijnquote:Op zondag 14 april 2024 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor het zuidwesten kun je gewoon je hele kledingkast inpakken, op sommige plekken ligt er sneeuw en op andere is het 35+
Ja veel relaxter. Ik kan dat naar de VS meestal niet helaas.quote:Op zondag 14 april 2024 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben blij dat ik nu voor komende vakantie zowel heen als terug een directe vlucht heb
Vanaf Zürich gaan er toch wel directe vluchten? Had daar een paar jaar geleden de overstapquote:Op zondag 14 april 2024 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja veel relaxter. Ik kan dat naar de VS meestal niet helaas.
Misschien wel mijn sterkste eigenschap (en grootste zwaktequote:Op zondag 14 april 2024 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh ok, nou hoop dat het allemaal goed gaatzo te horen heb je er verder niet heel veel invloed op, dus stressen hoeft ook niet? en je bent met een groep, dat scheelt ook
Is alweer een hele tijd terug dat ik het heb gehad. Want zoveel andere lekkerdere optiesquote:Op zondag 14 april 2024 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, lijkt dus totaal niet op elkaar meer
quote:Op zondag 14 april 2024 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan in de VS niet, zelfs niet met VIP service weet ik toevallig.
nicequote:Op zondag 14 april 2024 18:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien wel mijn sterkste eigenschap (en grootste zwakte) is dat ik gewoon zo goed als geen stress ervaar, ooit. Mijn vlucht naar Nederland werd toen ook gecanceld, maar de reisorganisatie ging daarover, dus mij kon dat echt niet verrotten.
Niet vergeten dat je op veel plekken vrij hoog in woestijngebied zit, daar kan de temperatuur als de zon onder gaat zomaar 20+ graden dalenquote:Op zondag 14 april 2024 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een extra vest mee, niet zo'n mietje zijn
De koudste plek die ik tot nu toe heb gevonden is net iets koeler dan Amsterdam.
* kijkt ook even naar de gemiddelde minimumtemperatuur van de betreffende koudste locatiequote:Op zondag 14 april 2024 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet vergeten dat je op veel plekken vrij hoog in woestijngebied zit, daar kan de temperatuur als de zon onder gaat zomaar 20+ graden dalen
Ja ik heb ook al lang geen ananas meer geslacht, eet het liever ook niet zo veel meerquote:Op zondag 14 april 2024 18:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is alweer een hele tijd terug dat ik het heb gehad. Want zoveel andere lekkerdere opties
quote:Op zondag 14 april 2024 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* kijkt ook even naar de gemiddelde minimumtemperatuur van de betreffende koudste locatie
Oh
Ohhhhhquote:Op zondag 14 april 2024 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Oh en 4ebje, ik heb morgen nog een weekenddag he. Dit is mijn zaterdag zeg maar![]()
Ja ik zeg het niet voor nietsquote:Op zondag 14 april 2024 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* kijkt ook even naar de gemiddelde minimumtemperatuur van de betreffende koudste locatie
Oh
Ja, maar ik moet eigenlijk altijd op plekken zijn waar geen directe vlucht naartoe gaat.quote:Op zondag 14 april 2024 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanaf Zürich gaan er toch wel directe vluchten? Had daar een paar jaar geleden de overstap
Ah ja, jij zit natuurlijk op de wat minder toeristische locatiesquote:Op zondag 14 april 2024 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet eigenlijk altijd op plekken zijn waar geen directe vlucht naartoe gaat.
Wordt gewaardeerdquote:
Paar jaar in New York wel, dat was echt ideaal. 'Korte' directe vluchtquote:Op zondag 14 april 2024 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ja, jij zit natuurlijk op de wat minder toeristische locaties
Zou het toch maar doenquote:Op zondag 14 april 2024 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt gewaardeerd
Dat zijn gewoon godverdomme winterjastemperaturen
Ik heb alleen totaal geen zin om die mee te nemen.
quote:Op zondag 14 april 2024 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou het toch maar doenVaak zat gehad dat ik overdag in korte broek en slippertjes kon rondlopen en dan 's avonds ingepakt in warme kleding naar buiten moest
Hoezo niet?quote:Op zondag 14 april 2024 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb ook al lang geen ananas meer geslacht, eet het liever ook niet zo veel meer
Toen ik dat stoma had was ananas een van die dingen die er nogal rap weer uitkwamen dat dat zakje het niet bij kon houden zeg maarquote:Op zondag 14 april 2024 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Diepvries ananas is veel lekkerder dan uit blik trouwens
Heb het ook wel eens gehad bij bergen dat het beneden 30 graden was en je een uurtje later naar boven was gereden waar het -5 was en begon te sneeuwenquote:Op zondag 14 april 2024 18:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben dit gewoon straks.
quote:Op zondag 14 april 2024 18:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben dit gewoon straks.
Ohhhquote:Op zondag 14 april 2024 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik dat stoma had was ananas een van die dingen die er nogal rap weer uitkwamen dat dat zakje het niet bij kon houden zeg maar
Nee 't is al opquote:
quote:
Oh jawel hoor, maar dan meestal van die voorgesneden bakjes bij de ahquote:Op zondag 14 april 2024 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhh
En daarna heb je het niet meer geprobeerd?
niets, want ik kom daar niet, haahaatjesquote:Op zondag 14 april 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat kopen jullie bij de DM drogist in Duitsland?
Inb4 niets, want ik kom daar niet, haahaatjes
Ik wil in elk geval Wattenschijfjes halen
Die zien er vaak uit alsof ze al 5 dagen daar te lang liggenquote:Op zondag 14 april 2024 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar dan meestal van die voorgesneden bakjes bij de ah
Wat 'n lolquote:Op zondag 14 april 2024 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
niets, want ik kom daar niet, haahaatjes
wat is dat en waarom is het bijzonder?quote:Op zondag 14 april 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Niks, want ik kom daar niet, haahaatjesquote:Op zondag 14 april 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon een Duitse drogist en is de meeste producten (niet alle) zijn daar goedkoper dan in NLquote:Op zondag 14 april 2024 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is dat en waarom is het bijzonder?
Ja of 5 dagen te vroeg zijn geplukt waardoor ze niet helemaal hebben kunnen rijpenquote:Op zondag 14 april 2024 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zien er vaak uit alsof ze al 5 dagen daar te lang liggen
quote:
Ja, echt een smaakbeleving.quote:Op zondag 14 april 2024 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of 5 dagen te vroeg zijn geplukt waardoor ze niet helemaal hebben kunnen rijpen
ohquote:Op zondag 14 april 2024 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een Duitse drogist en is de meeste producten (niet alle) zijn daar goedkoper dan in NL
Ja precies en dan hangt het er ook vanaf welk merk je hebt en wat het normaal kost etc etcquote:Op zondag 14 april 2024 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
nee
lastigwant dan zijn dingen goedkoper maar dan denk ik 'maar hmm we hebben hier best wel wat goede aanbiedingen' met haarverf enzo enzoooo. En dan is het goedkoper om het hier te kopen met aanbiedingen. De stress om er achter te komen wat het goedkoopst is
![]()
Ik pak altijd het vliegtuig naar Toronto want daar zijn scheermesjes 2 cent goedkoper per stuk.quote:Op zondag 14 april 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2024 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik pak altijd het vliegtuig naar Toronto want daar zijn scheermesjes 2 cent goedkoper per stuk.
ALLES.quote:Op zondag 14 april 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
twijfel ik geen moment aanquote:Op zondag 14 april 2024 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja precies en dan hangt het er ook vanaf welk merk je hebt en wat het normaal kost etc etc
Maar over het algemeen is de haarverf wel goedkoper in DE dan in NL
Wat is de Normal nou weerquote:Op zondag 14 april 2024 18:27 schreef Elvi het volgende:
Bij de Kruidvat of de Normal is het ook goedkoop.
Ik dacht dat je after eight had getypt met een rare autocorrect. En toen las ik verderquote:Op zondag 14 april 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hier van de week after bite gekocht bij de DM. Toen ik nog dacht dat het muggen waren. Hielp geen drol nee.
*Schrijft op het lijstjequote:
Ja nee okequote:Op zondag 14 april 2024 18:27 schreef Elvi het volgende:
Bij de Kruidvat of de Normal is het ook goedkoop.
Doe normiequote:
quote:Op zondag 14 april 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hier van de week after bite gekocht bij de DM. Toen ik nog dacht dat het muggen waren. Hielp geen drol nee.
quote:
Lijdensweg.quote:Op zondag 14 april 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
'.. dat er meerdere wegen naar Rome lijden'
FOOOOOOOOOOOOOUT
quote:Op zondag 14 april 2024 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu zin om een stedentrip naar Rome te boeken
quote:
Met die hitte wel.quote:
Er leiden meerdere wegen naar lijden.quote:Op zondag 14 april 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
'.. dat er meerdere wegen naar Rome lijden'
FOOOOOOOOOOOOOUT
Mijn leraar Frans zei ooit 'ik ben jullie woordenboek, jullie mogen in mij bladeren'quote:Op zondag 14 april 2024 18:33 schreef Crack_ het volgende:
Iemand anders zei 'Ik heb dit uit *naam docent* gehaald ' bij een literatuurverwijzingnou lijkt me niet
0.5/100quote:Op zondag 14 april 2024 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er leiden meerdere wegen naar lijden.
Heel erg mooi, al zeg ik het zelf.
quote:Op zondag 14 april 2024 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ieuwquote:Op zondag 14 april 2024 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn leraar Frans zei ooit 'ik ben jullie woordenboek, jullie mogen in mij bladeren'
Hmm dit komt me bekend voorquote:
quote:Op zondag 14 april 2024 18:33 schreef Crack_ het volgende:
Iemand anders zei 'Ik heb dit uit *naam docent* gehaald ' bij een literatuurverwijzingnou lijkt me niet
Hell yeahquote:Op zondag 14 april 2024 18:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm dit komt me bekend voor
Is dit uit Buffy?
quote:
Ik tel er zelfs 2quote:Op zondag 14 april 2024 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Euhm.quote:Op zondag 14 april 2024 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn leraar Frans zei ooit 'ik ben jullie woordenboek, jullie mogen in mij bladeren'
Vriendin van mij wel, die is professor in de neuropsychologie en die praat automatisch Duits als ze boos is op haar studenten.quote:
Was goeie aflevering. Hushquote:
Gaat ze dan ook bevelen schreeuwen en rondmarcheren of blijft het bij praten?quote:Op zondag 14 april 2024 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendin van mij wel, die is professor in de neuropsychologie en die praat automatisch Duits als ze boos is op haar studenten.
lol neequote:
Ben je verhuisd naar Kroatië?quote:Op zondag 14 april 2024 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen talrijke buien met hagel, onweer en zware windstoten bij max 10 graden.
Wat wonen Jullie toch in een kutland zeg
Het is een bijzonder vreemde vrouw dus ik sluit niets uit.quote:Op zondag 14 april 2024 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat ze dan ook bevelen schreeuwen en rondmarcheren of blijft het bij praten?
Was het soms Professorin Clack_quote:Op zondag 14 april 2024 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat ze dan ook bevelen schreeuwen en rondmarcheren of blijft het bij praten?
Nou als het zo moet blijf ik hier nog wel evenquote:
Mijn hemel wat kutquote:Op zondag 14 april 2024 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol nee
of misschien wel van die andere kutgrapjes die niemand leuk vind behalve ik. Voor portfolio moesten ze een speech schrijven over zichzelf voor als ze over paar jaar afgestudeerd zouden zijn (zovan, wat wil je dat er dan over je gezegd wordt want als je hier een beeld voor hebt dan kun je daar naar toe werken bladieblaatjes)
Die speech moesten ze voordragen (was onderdeel van een toets) en toen zei ik week van te voren 'ho wacht jongens, die speech moeten jullie uit je hoofd kennen hč'
![]()
![]()
Zou je misschien best leuk vindenquote:Op zondag 14 april 2024 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is toch niet mijn taak om bevelen te geven
quote:
Ja ik denk dat bijna iedereen dat ook wel inziet, maar pas veel en veel later.quote:Op zondag 14 april 2024 18:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat veel mensen een raar beeld hebben van de rol docent. Ik ben faciliterend en ondersteunend, niet meer dan dat
denk dat dit mijn sterkste punt is als docent, we zijn gelijk. Ik wil mn studenten ondersteunen in leren, zij kunnen zelf heel goed aangeven op welke manier dat voor hun het beste werkt. Als ik dat hele stuk zou overslaan en voor een klas ga staan en blind mn riedeltje zou doen en 'studenten moeten maar luisteren!!!' yeaaa, dan weet ik niet of je wel doorhebt wat je rol precies isquote:Op zondag 14 april 2024 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik denk dat bijna iedereen dat ook wel inziet, maar pas veel en veel later.
Of je nou scholier of student bent, je hebt zelden of nooit het idee dat je het voor jezelf doet.
Denk dat het onderwijs daar nog wel een hoop te winnen heeft ook. Als je dat beeld goed kunt krijgen dan motiveert dat veel meer.
ik zou ook niet weten waarom je dat zou doen, iets opleggen werkt altijd minder goed dan iemand zelf een afspraak laten makenquote:Op zondag 14 april 2024 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee ja dan past bevelen geven niet zo idd
Ik moest op m'n veertiende eens zoiets schrijven. Over hoe ik m'n leven later zag. Iedereen had foto's van mooie huizen uitgeknipt en aangegeven wat voor werk ze wilden doen en dat ze kinderen wilden enzo.quote:Op zondag 14 april 2024 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol nee
of misschien wel van die andere kutgrapjes die niemand leuk vind behalve ik. Voor portfolio moesten ze een speech schrijven over zichzelf voor als ze over paar jaar afgestudeerd zouden zijn (zovan, wat wil je dat er dan over je gezegd wordt want als je hier een beeld voor hebt dan kun je daar naar toe werken bladieblaatjes)
Die speech moesten ze voordragen (was onderdeel van een toets) en toen zei ik week van te voren 'ho wacht jongens, die speech moeten jullie uit je hoofd kennen hč'
![]()
![]()
Ja nou ja niet in die context idd. Maar gewoon het idee dat je op die manier dingen gedaan kunt krijgen.. kortzichtig natuurlijk maar okeequote:Op zondag 14 april 2024 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou ook niet weten waarom je dat zou doen, iets opleggen werkt altijd minder goed dan iemand zelf een afspraak laten maken
aaaaaaahquote:Op zondag 14 april 2024 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest op m'n veertiende eens zoiets schrijven. Over hoe ik m'n leven later zag. Iedereen had foto's van mooie huizen uitgeknipt en aangegeven wat voor werk ze wilden doen en dat ze kinderen wilden enzo.
Ik zei dat ik wc-juffrouw was bij de Efteling maar naar Disney ging want daar kreeg je vijftig cent in plaats van een kwartje.
Nooit een cijfer of zelfs maar een reactie op gehad.
ja dan dwing je mensen, dat werkt zelden. Intrinsieke motivatie is het bestequote:Op zondag 14 april 2024 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja niet in die context idd. Maar gewoon het idee dat je op die manier dingen gedaan kunt krijgen.. kortzichtig natuurlijk maar okee
Waar heb je zin in ?quote:Op zondag 14 april 2024 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Hm, Haags is er niet voor culinaire inspiratie
Iemand anders?
boterham?quote:Op zondag 14 april 2024 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Hm, Haags is er niet voor culinaire inspiratie
Iemand anders?
Ik snap nu niet dat ik zoiets durfde in te leveren.quote:Op zondag 14 april 2024 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
aaaaaaahdit was sowieso een 10 waard. En nog extra voor de orginaliteit
hoezoquote:Op zondag 14 april 2024 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap nu niet dat ik zoiets durfde in te leveren.
Jeugdige onbezonnenheidquote:Op zondag 14 april 2024 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar dan raden we van alles aan en dan ga je het toch niet doen, want je hebt er toch geen zin inquote:
Waarom? Is toch hilarisch.quote:Op zondag 14 april 2024 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien zit er wel iets tussen waarvan ik denk "dat is wel wat"quote:Op zondag 14 april 2024 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan raden we van alles aan en dan ga je het toch niet doen, want je hebt er toch geen zin in
Kibbensoepquote:Op zondag 14 april 2024 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien zit er wel iets tussen waarvan ik denk "dat is wel wat"
Niets, maar loopt niet in de pas mee met de anderenquote:
Luie poes.quote:Op zondag 14 april 2024 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets wat lichtverteerbaar isquote:Op zondag 14 april 2024 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan vervolgens zeggen: meh, geen zin inquote:
dat kloptquote:Op zondag 14 april 2024 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets, maar loopt niet in de pas mee met de anderen
Heujjjjj, succesquote:Op zondag 14 april 2024 19:03 schreef Nattekat het volgende:
Soep is wel een goeie, tijdje geleden ook
Ja halloquote:Op zondag 14 april 2024 19:04 schreef Dqod het volgende:
Ik ga maar eens douchen, voordat ik de voorraadkast ga plunderen en dan sis de schuld ga geven
Kan je nog steeds zelf een beetje moeite doen voor je eten.quote:Op zondag 14 april 2024 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb twee westrijden gespeeld in 20 uur tijd, tis goed
Haiquote:
Tomaten of kieeeeeeep, even denkenquote:Op zondag 14 april 2024 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heujjjjj, succes
Wat voor soep gaat het worden?
Het plan was om op weg naar huis langs de super te fietsen, ik ben gewoon in een rechte lijn naar huis gegaan zo kapot was ikquote:Op zondag 14 april 2024 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je nog steeds zelf een beetje moeite doen voor je eten.
hehehehequote:Op zondag 14 april 2024 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mijn ogen welvond het zo'n domme opdracht.
waaromquote:Op zondag 14 april 2024 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet nog mijn eerste spreekbuurt in groep 7 of zo.
Dat was echt een hel..
Elke spreekbeurt is een hel.quote:Op zondag 14 april 2024 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet nog mijn eerste spreekbuurt in groep 7 of zo.
Dat was echt een hel..
Lol, waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 14 april 2024 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het plan was om op weg naar huis langs de super te fietsen, ik ben gewoon in een rechte lijn naar huis gegaan zo kapot was ik
Je zou zo medelijden krijgen als je me toen zag bij thuiskomst.
Ik was echt superzenuwachtig en ik vond mijn onderwerp stom (paarden, denk ik)quote:
Ja, dit.quote:Op zondag 14 april 2024 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Elke spreekbeurt is een hel.
Ik weet niet eens meer welke groep het wasquote:Op zondag 14 april 2024 19:10 schreef Nattekat het volgende:
Mijn eerste spreekbeurt was in groep 5
Vond het niet eens heel bijzonder volgens mij.
Even denken wat de onderwerpen ook al weer waren... groep 5, 6 en 8 weet ik nog, 7 echt geen idee.
Inderdaad. Je doet daar echt niemand een plezier mee.quote:Op zondag 14 april 2024 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit.![]()
En het is ook helemaal niet leuk om naar de spreekbeurt van een ander te luisteren
Knikkebollende klasgenotenquote:Op zondag 14 april 2024 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Je doet daar echt niemand een plezier mee.
quote:Op zondag 14 april 2024 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was echt superzenuwachtig en ik vond mijn onderwerp stom (paarden, denk ik)
En ik zat helemaal te zenuwhippen voor de klas
Gelukkig is dat nu anders
quote:
Ik denk dat de juffrouw destijds dat ook vond, want ze vroeg of ik erg teleurgesteld was als ik een 7,5 zou krijgenquote:
oh kreeg je daar een cijfer voor. Dat klinkt hard?quote:Op zondag 14 april 2024 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat de juffrouw destijds dat ook vond, want ze vroeg of ik erg teleurgesteld was als ik een 7,5 zou krijgen
Nee mens, ik ben blij met een voldoende, hoef ik tenminste niet nog een keer die ellende mee te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik was in groep 8 teleurgesteld met een G in plaats van ZG (goed, zeer goed)quote:Op zondag 14 april 2024 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat de juffrouw destijds dat ook vond, want ze vroeg of ik erg teleurgesteld was als ik een 7,5 zou krijgen
Nee mens, ik ben blij met een voldoende, hoef ik tenminste niet nog een keer die ellende mee te maken
Ja, werd er al vroeg ingestamptquote:Op zondag 14 april 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh kreeg je daar een cijfer voor. Dat klinkt hard?doe gewoon goed - zeer goed ofzo
Ja had eens een keertje gebeld om te bestellen, dat was wel erg vreemd. Ben normaal die chinese vrouw gewend die na 100 jaar nog niet heel erg goed Nederlands kan spreken, kreeg ik aan de telefoon een of andere jongedame die in keurig Nederlands opnam, dacht even dat ik het verkeerde nummer had gedraaidquote:Op zondag 14 april 2024 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik vind het mooi hoe random dit is
Fijn dat het heeft gesmaakt, broer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
kan niet vroeg genoegquote:Op zondag 14 april 2024 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, werd er al vroeg ingestampt!!
Ik kreeg voor mijn eerste topo repetitie een 6quote:Op zondag 14 april 2024 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was in groep 8 teleurgesteld met een G in plaats van ZG (goed, zeer goed)
Echt, er is wat fout gegaan in de onderbouw van de middelbare school, toen ben ik trouw aanhanger van de zesjescultuur geworden.
Dochter van die vrouw? Nieuwe eigenaresse? Familie ?quote:Op zondag 14 april 2024 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had eens een keertje gebeld om te bestellen, dat was wel erg vreemd. Ben normaal die chinese vrouw gewend die na 100 jaar nog niet heel erg goed Nederlands kan spreken, kreeg ik aan de telefoon een of andere jongedame die in keurig Nederlands opnam, dacht even dat ik het verkeerde nummer had gedraaid
De loempia zat wel erg goed vol, alsof er een hele bak kip kerrie in zat
Missie geslaagdquote:Op zondag 14 april 2024 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, toedeloe
[..]
Lol, je zei kieeeeeeeeeep
@:essnhills
Het is gelukt
Ik was zo'n type dat iedere keer voor een 10 gingquote:Op zondag 14 april 2024 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kreeg voor mijn eerste topo repetitie een 6
Echt serieus.. basisschooltrauma's unlocked hoorTerwijl de rest van de klas allemaal een 8 of hoger hadden
Daarna ging het beter, maar ik heb altijd een hekel aan topo gehad, want ik vond het echt retesaai
quote:Op zondag 14 april 2024 19:17 schreef Crack_ het volgende:
Was ik maar een kat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een caaf.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja nou pff..quote:Op zondag 14 april 2024 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was zo'n type dat iedere keer voor een 10 ging
Ik vraag me wel af wat er was gebeurd als mijn ouders me niet gered hadden van het stedelijk gymnasium. Had de extra uitdaging me gemotiveerd gehouden, of was ik nog steeds een luie puber geworden die voor een 5,5 ging?quote:Op zondag 14 april 2024 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou pff..
Nee.
Teveel moeite en daar is het leven te kort voor.
Nee ze heeft verder geen familie hier, ook geen kinderen. Dus denk gewoon personeel? Ze stond zelf wel gewoon achter de balie toen ik af kwam halenquote:Op zondag 14 april 2024 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dochter van die vrouw? Nieuwe eigenaresse? Familie ?
Dan was je nu pallets aan het sorterenquote:Op zondag 14 april 2024 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat er was gebeurd als mijn ouders me niet gered hadden van het stedelijk gymnasium. Had de extra uitdaging me gemotiveerd gehouden, of was ik nog steeds een luie puber geworden die voor een 5,5 ging?
Ineens een duolingo-cursus gedaanquote:Op zondag 14 april 2024 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze heeft verder geen familie hier, ook geen kinderen. Dus denk gewoon personeel? Ze stond zelf wel gewoon achter de balie toen ik af kwam halen
quote:Op zondag 14 april 2024 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan was je nu pallets aan het sorteren
Welkomquote:
konijn is ook wel chillquote:Op zondag 14 april 2024 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was ik maar een kat.
Of een caaf.
Inb4 @dud0r met: dan doe je het nietquote:Op zondag 14 april 2024 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt zo geen zin om naar de supermarkt te gaan, niet normaal
Oh ja, goeie. Nog niet gehad hierquote:Op zondag 14 april 2024 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welkom
*worstenbroodje tegen je hoofd aan gooit
Ja, maar moet wel een tweede konijn bij danquote:
Bossche bol erbij?quote:
Dan doe je het nietquote:Op zondag 14 april 2024 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt zo geen zin om naar de supermarkt te gaan, niet normaal
Dat is het type dat me opsluit in een kelder en dan na een week vraagt of ik een glaasje water wil.quote:Op zondag 14 april 2024 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 @:dud0r met: dan doe je het niet
Ben je na een week niet helemaal deaud?quote:Op zondag 14 april 2024 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het type dat me opsluit in een kelder en dan na een week vraagt of ik een glaasje water wil.
Meestal wel ja.quote:Op zondag 14 april 2024 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je na een week niet helemaal deaud?
Zal er om hangenquote:Op zondag 14 april 2024 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je na een week niet helemaal deaud?
Valt mee dat de supermarkt op zondag nog open is daar?quote:Op zondag 14 april 2024 19:29 schreef Ama het volgende:
Wat luxe hier is de supermarkt om 6 uur al dicht.
Voordeel van niet in een kutdorp wonen. Supermarkt open van 7 tot 22 de hele week doorquote:Op zondag 14 april 2024 19:29 schreef Ama het volgende:
Nou nou...quote:Op zondag 14 april 2024 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt mee dat de supermarkt op zondag nog open is daar?
Alsof ik mezelf hoor denken, als het regent en ik geen zin heb om naar de sportschool te lopenquote:Op zondag 14 april 2024 19:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben klaar. Ga wel met de auto, stapjes genoeg gemaakt vandaag.
Nou ja, in het dorp waar ik ben opgegroeid (of mja, het tweede dorp eigenlijk, want het eerste dorp had niet eens een supermarkt, maar goeee) is er dus geen supermarkt open op zondagquote:
Zo ben ik nietquote:Op zondag 14 april 2024 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof ik mezelf hoor denken, als het regent en ik geen zin heb om naar de sportschool te lopen
Ja maar het is niet alsof er in Emmen niemand woont verder.quote:Op zondag 14 april 2024 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, in het dorp waar ik ben opgegroeid (of mja, het tweede dorp eigenlijk, want het eerste dorp had niet eens een supermarkt, maar goeee) is er dus geen supermarkt open op zondag
Want HAHA biblebelt.
Stel je voor dat jij 100 jaar wordtquote:Op zondag 14 april 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ben ik niet
Mijn lichaam is gewoon helemaal op.
Ja, maar dat zei ik nietquote:Op zondag 14 april 2024 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar het is niet alsof er in Emmen niemand woont verder.
Als ik dan nog steeds kan zwemmen, zou dat echt fantastisch zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor dat jij 100 jaar wordt
die maak je toch alleen als je gelukkig bentquote:Op zondag 14 april 2024 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar moet wel een tweede konijn bij dan
En genoeg ruimte
Ik wil dan wel binky's kunnen maken, anders word ik ongelukkig
Ja, in zo'n takelliftquote:Op zondag 14 april 2024 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik dan nog steeds kan zwemmen, zou dat echt fantastisch zijn.
Ja, daarom moet ik die wel kunnen makenquote:Op zondag 14 april 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die maak je toch alleen als je gelukkig bent
ohja, kan wel hoorquote:Op zondag 14 april 2024 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, in zo'n takellift
[..]
Ja, daarom moet ik die wel kunnen maken
Gewoon zo'n medium konijntjequote:Op zondag 14 april 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, kan wel hoor
of hoe groot konijn ben je
nicequote:Op zondag 14 april 2024 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uitzicht jongens![]()
Weertje ook dan
Vlaamse reusquote:Op zondag 14 april 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon zo'n medium konijntje
Niet te groot, niet te klein
quote:Op zondag 14 april 2024 19:37 schreef bitterbal het volgende:
nou bel net fleur. Die is door mijn 18 jarige nichtje blijkbaar kutwijf genoemd. Nu is het tuig van de richel.
ik zeg van het is net de rijdende rechter met jullie.
In mijn hoofd wel jaquote:
met hangoortjes of spitsoortjesquote:Op zondag 14 april 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon zo'n medium konijntje
Niet te groot, niet te klein
Spitsoortjes, want ik ben soms een beetje spicyquote:
ja ze drinkt wel veel zegt fleur, ik zeg ja ze heeft ook niet echt het goede voorbeeld gekregen he van julliequote:
"Goed voorbeeld doet volgen, joeeee."quote:Op zondag 14 april 2024 19:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze drinkt wel veel zegt fleur, ik zeg ja ze heeft ook niet echt het goede voorbeeld gekregen he van jullie
Verrekeeeeequote:
oh die zijn inderdaad wat spannendquote:Op zondag 14 april 2024 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spitsoortjes, want ik ben soms een beetje spicy
ga je er spijt van krijgen? if no, dan waarom niet?quote:Op zondag 14 april 2024 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan ook nu een hotelletje boeken op zo'n eiland. Morgenavond heen gaan en dinsdag terug komen. Mooi op tijd.
Hier waren ze tot voor kort niet eens open op zondag. Maar nu wel.quote:Op zondag 14 april 2024 19:29 schreef Ama het volgende:
Tante Fleurquote:Op zondag 14 april 2024 19:40 schreef bitterbal het volgende:
maar fleur zegt nu dat ze er niet meer heen gaat, vraagt ze of ik dan haar spullen op ga halen. Heb gezegd dat ze het zelf onderling maar moeten uitzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |