quote:Op zondag 14 april 2024 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan in de VS niet, zelfs niet met VIP service weet ik toevallig.
nicequote:Op zondag 14 april 2024 18:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien wel mijn sterkste eigenschap (en grootste zwakte) is dat ik gewoon zo goed als geen stress ervaar, ooit. Mijn vlucht naar Nederland werd toen ook gecanceld, maar de reisorganisatie ging daarover, dus mij kon dat echt niet verrotten.
Niet vergeten dat je op veel plekken vrij hoog in woestijngebied zit, daar kan de temperatuur als de zon onder gaat zomaar 20+ graden dalenquote:Op zondag 14 april 2024 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een extra vest mee, niet zo'n mietje zijn
De koudste plek die ik tot nu toe heb gevonden is net iets koeler dan Amsterdam.
* kijkt ook even naar de gemiddelde minimumtemperatuur van de betreffende koudste locatiequote:Op zondag 14 april 2024 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet vergeten dat je op veel plekken vrij hoog in woestijngebied zit, daar kan de temperatuur als de zon onder gaat zomaar 20+ graden dalen
Ja ik heb ook al lang geen ananas meer geslacht, eet het liever ook niet zo veel meerquote:Op zondag 14 april 2024 18:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is alweer een hele tijd terug dat ik het heb gehad. Want zoveel andere lekkerdere opties
quote:Op zondag 14 april 2024 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* kijkt ook even naar de gemiddelde minimumtemperatuur van de betreffende koudste locatie
Oh
Ohhhhhquote:Op zondag 14 april 2024 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Oh en 4ebje, ik heb morgen nog een weekenddag he. Dit is mijn zaterdag zeg maar![]()
Ja ik zeg het niet voor nietsquote:Op zondag 14 april 2024 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* kijkt ook even naar de gemiddelde minimumtemperatuur van de betreffende koudste locatie
Oh
Ja, maar ik moet eigenlijk altijd op plekken zijn waar geen directe vlucht naartoe gaat.quote:Op zondag 14 april 2024 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanaf Zürich gaan er toch wel directe vluchten? Had daar een paar jaar geleden de overstap
Ah ja, jij zit natuurlijk op de wat minder toeristische locatiesquote:Op zondag 14 april 2024 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet eigenlijk altijd op plekken zijn waar geen directe vlucht naartoe gaat.
Wordt gewaardeerdquote:
Paar jaar in New York wel, dat was echt ideaal. 'Korte' directe vluchtquote:Op zondag 14 april 2024 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ja, jij zit natuurlijk op de wat minder toeristische locaties
Zou het toch maar doenquote:Op zondag 14 april 2024 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt gewaardeerd
Dat zijn gewoon godverdomme winterjastemperaturen
Ik heb alleen totaal geen zin om die mee te nemen.
quote:Op zondag 14 april 2024 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou het toch maar doenVaak zat gehad dat ik overdag in korte broek en slippertjes kon rondlopen en dan 's avonds ingepakt in warme kleding naar buiten moest
Hoezo niet?quote:Op zondag 14 april 2024 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb ook al lang geen ananas meer geslacht, eet het liever ook niet zo veel meer
Toen ik dat stoma had was ananas een van die dingen die er nogal rap weer uitkwamen dat dat zakje het niet bij kon houden zeg maarquote:Op zondag 14 april 2024 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Diepvries ananas is veel lekkerder dan uit blik trouwens
Heb het ook wel eens gehad bij bergen dat het beneden 30 graden was en je een uurtje later naar boven was gereden waar het -5 was en begon te sneeuwenquote:Op zondag 14 april 2024 18:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben dit gewoon straks.
quote:Op zondag 14 april 2024 18:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben dit gewoon straks.
Ohhhquote:Op zondag 14 april 2024 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik dat stoma had was ananas een van die dingen die er nogal rap weer uitkwamen dat dat zakje het niet bij kon houden zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |