Met de treinquote:Op zondag 14 april 2024 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Hoe in godsnaam heb je een overstap in Schiphol als Nederlander eigenlijk
Hmm niet altijd hoor. Een kennis van mij moest overstappen ergens en dat werd allemaal geregeld door die vliegmaatschappij, was ook dezelfde maatschappij. Die koffers heeft hij in de tussentijd ook nooit gezien.quote:Op zondag 14 april 2024 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die hebben daar nul invloed op. Je moet gewoon in de rij staan met iedereen.
Aardbeien zijn ook lekkerquote:Op zondag 14 april 2024 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal heerlijk
Ben alleen niet zo'n fan van lychees en aardbeien
moet niet, maar dit is einde schooljaar en dan heb je mega veel nakijkwerk van verslagen. Het lukt mij niet om van 09.00 - 17.00 oid na te kijkenquote:
Binnen een douane-unie is dat, had ik ook toen met mijn overstap in Oostenrijk. Maar ik moet straks ook gewoon eerst m'n koffers afhalen.quote:Op zondag 14 april 2024 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm niet altijd hoor. Een kennis van mij moest overstappen ergens en dat werd allemaal geregeld door die vliegmaatschappij, was ook dezelfde maatschappij. Die koffers heeft hij in de tussentijd ook nooit gezien.
Geen idee hoe vaak dit het geval is, ik heb hier zelf geen ervaring mee
#Burgerrupsquote:
In Europa is 1.5u wel genoeg normaal, in de VS.. erg krap. Ik heb jarenlang altijd dezelfde vlucht genomen en 75% van de tijd haalde ik de overstap van 1.5u niet. Maar goed, dan wacht je gewoon op de volgende vrije plek.quote:Op zondag 14 april 2024 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik ben nog nooit buiten Europa geweest en heb heel dat gedoe nooit hoeven doen
Heb maar één keer een overstap nodig gehad ook.
Voor het zuidwesten kun je gewoon je hele kledingkast inpakken, op sommige plekken ligt er sneeuw en op andere is het 35+quote:Op zondag 14 april 2024 18:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben voor de gein eens aan het checken wat de gemiddele temperatuur wel niet kan zijn op alle plekken waar ik naartoe ga. Het was me daar niet om te doen, maar wat ben ik blij dat ik voor mei heb gekozen
Oefffquote:Op zondag 14 april 2024 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moet niet, maar dit is einde schooljaar en dan heb je mega veel nakijkwerk van verslagen. Het lukt mij niet om van 09.00 - 17.00 oid na te kijken
ahh ok, nou hoop dat het allemaal goed gaatquote:Op zondag 14 april 2024 18:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Binnen een douane-unie is dat, had ik ook toen met mijn overstap in Oostenrijk. Maar ik moet straks ook gewoon eerst m'n koffers afhalen.
Mja beetje hetzelfde als ananas vers en uit blikquote:Op zondag 14 april 2024 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aardbeien zijn ook lekkerlychees heb ik volgens mij nog nooit vers op, alleen die ingedikte dingen bij de chinees en dergelijke, misschien smaken ze vers wel heel anders?
Dat kan in de VS niet, zelfs niet met VIP service weet ik toevallig.quote:Op zondag 14 april 2024 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm niet altijd hoor. Een kennis van mij moest overstappen ergens en dat werd allemaal geregeld door die vliegmaatschappij, was ook dezelfde maatschappij. Die koffers heeft hij in de tussentijd ook nooit gezien.
Geen idee hoe vaak dit het geval is, ik heb hier zelf geen ervaring mee
Ben blij dat ik nu voor komende vakantie zowel heen als terug een directe vlucht hebquote:Op zondag 14 april 2024 18:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Europa is 1.5u wel genoeg normaal, in de VS.. erg krap. Ik heb jarenlang altijd dezelfde vlucht genomen en 75% van de tijd haalde ik de overstap van 1.5u niet. Maar goed, dan wacht je gewoon op de volgende vrije plek.
Oh, lijkt dus totaal niet op elkaar meerquote:Op zondag 14 april 2024 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja beetje hetzelfde als ananas vers en uit blik
Ik neem gewoon een extra vest mee, niet zo'n mietje zijnquote:Op zondag 14 april 2024 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor het zuidwesten kun je gewoon je hele kledingkast inpakken, op sommige plekken ligt er sneeuw en op andere is het 35+
Ja veel relaxter. Ik kan dat naar de VS meestal niet helaas.quote:Op zondag 14 april 2024 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben blij dat ik nu voor komende vakantie zowel heen als terug een directe vlucht heb
Vanaf Zürich gaan er toch wel directe vluchten? Had daar een paar jaar geleden de overstapquote:Op zondag 14 april 2024 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja veel relaxter. Ik kan dat naar de VS meestal niet helaas.
Misschien wel mijn sterkste eigenschap (en grootste zwaktequote:Op zondag 14 april 2024 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh ok, nou hoop dat het allemaal goed gaatzo te horen heb je er verder niet heel veel invloed op, dus stressen hoeft ook niet? en je bent met een groep, dat scheelt ook
Is alweer een hele tijd terug dat ik het heb gehad. Want zoveel andere lekkerdere optiesquote:Op zondag 14 april 2024 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, lijkt dus totaal niet op elkaar meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |