Misschien moet je er wat kaneel over doenquote:
Vind alleen watermeloen lekker eigenlijk. Van die galia dingen en aanverwanten is een van de weinige fruitsoorten die ik niet heel lekker vind, al eet ik ze wel als ze door de fruitsalade zittenquote:
BRU - AMS, DUS - AMS?quote:Op zondag 14 april 2024 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Hoe in godsnaam heb je een overstap in Schiphol als Nederlander eigenlijk
Was een gebbetje he.quote:
oh okequote:Op zondag 14 april 2024 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was een gebbetje he.
Weet alleen dat Krk een eiland daar is. Ging om de naam.
Beetje slagroom erbijquote:
https://www.myinstants.com/nl/instant/wilhelm-scream/quote:Op zondag 14 april 2024 17:55 schreef Modus het volgende:
[..]
https://instantrimshot.com/index.php?sound=downer
mag ik daar een bakje vanquote:Op zondag 14 april 2024 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje slagroom erbij
van die zelfgeklopte, niet uit een spuitbus
quote:
quote:
Ik had een Europese overstap, dat zou sneller moeten gaan omdat je bagage van vliegtuig naar vliegtuig wordt gebracht. In de VS moet je eerst op je koffer wachten bij de bagageband en vervolgens weer inchecken en daarna door de douanequote:Op zondag 14 april 2024 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar kijk, dat is maar 1 uur
En de vliegmaatschappij weet dondersgoed wie ze zo snel mogelijk bij die douane moeten krijgen voor een overstap.
Oh dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op zondag 14 april 2024 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Inb4 fart soundquote:Op zondag 14 april 2024 17:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
https://www.myinstants.com/nl/instant/wilhelm-scream/
Die hebben daar nul invloed op. Je moet gewoon in de rij staan met iedereen.quote:Op zondag 14 april 2024 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar kijk, dat is maar 1 uur
En de vliegmaatschappij weet dondersgoed wie ze zo snel mogelijk bij die douane moeten krijgen voor een overstap.
Vanaf Düsseldorf vertrokken, scheelde 300 euro voor dezelfde vlucht vanaf Schipholquote:Op zondag 14 april 2024 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Nee, dat is affreusquote:
Moet je nu nog werken?quote:Op zondag 14 april 2024 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]je weet dat ik niet kan vangen
oke ben afgeleid door vakantieverhalen, FOCUS
Ik vind het allemaal heerlijkquote:Op zondag 14 april 2024 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind alleen watermeloen lekker eigenlijk. Van die galia dingen en aanverwanten is een van de weinige fruitsoorten die ik niet heel lekker vind, al eet ik ze wel als ze door de fruitsalade zitten
Ja weet ik veel, ik ben nog nooit buiten Europa geweest en heb heel dat gedoe nooit hoeven doenquote:Op zondag 14 april 2024 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die hebben daar nul invloed op. Je moet gewoon in de rij staan met iedereen.
Met de treinquote:Op zondag 14 april 2024 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Hmm niet altijd hoor. Een kennis van mij moest overstappen ergens en dat werd allemaal geregeld door die vliegmaatschappij, was ook dezelfde maatschappij. Die koffers heeft hij in de tussentijd ook nooit gezien.quote:Op zondag 14 april 2024 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die hebben daar nul invloed op. Je moet gewoon in de rij staan met iedereen.
Aardbeien zijn ook lekkerquote:Op zondag 14 april 2024 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal heerlijk
Ben alleen niet zo'n fan van lychees en aardbeien
moet niet, maar dit is einde schooljaar en dan heb je mega veel nakijkwerk van verslagen. Het lukt mij niet om van 09.00 - 17.00 oid na te kijkenquote:
Binnen een douane-unie is dat, had ik ook toen met mijn overstap in Oostenrijk. Maar ik moet straks ook gewoon eerst m'n koffers afhalen.quote:Op zondag 14 april 2024 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm niet altijd hoor. Een kennis van mij moest overstappen ergens en dat werd allemaal geregeld door die vliegmaatschappij, was ook dezelfde maatschappij. Die koffers heeft hij in de tussentijd ook nooit gezien.
Geen idee hoe vaak dit het geval is, ik heb hier zelf geen ervaring mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |