SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashBaby darling doll face honey
Zelfde vliegmaatschappij, dus ik ga er van uit dat die dat ook wel goed regelen allemaal.quote:Op zondag 14 april 2024 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan gaat 1,5 uur wel erg krap zijn als je eerst nog al je scans moet doen en ook nog al je bagage opnieuw moet gaan inchecken
quote:Op zondag 14 april 2024 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh.
Zelden vies, maar zelden echt lekker.
Een appel is oké, een peer is oké.
Meloen, blauwe bes en druiven zijn de enige die top zijn. S-rank.
quote:
Die hebben weinig te zeggen over het werktempo van douaniersquote:Op zondag 14 april 2024 17:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde vliegmaatschappij, dus ik ga er van uit dat die dat ook wel goed regelen allemaal.
Hee ben je in de buurt?quote:Op zondag 14 april 2024 17:53 schreef Crack_ het volgende:
Oke laatste, want the fuck?
[ afbeelding ]![]()
Ik heb zin in vruchtenbowl, zoals ik dat vroeger op zo'n kringverjaardag kreegquote:
quote:Op zondag 14 april 2024 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben weinig te zeggen over het werktempo van douaniers
Vorig jaar had ik een overstap op Schiphol van 1 uur en die heb ik ook maar net gehaald, de koffers haalden het niet
Was je ook naar Krk toe?quote:Op zondag 14 april 2024 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Als er maar niet teveel meloen in zitquote:
Ohjaquote:Op zondag 14 april 2024 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zin in vruchtenbowl, zoals ik dat vroeger op zo'n kringverjaardag kreeg
ohh nice. Heb jij die foto gemaakt?quote:Op zondag 14 april 2024 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Yaaaaaaasss!quote:Op zondag 14 april 2024 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens, fuck voorgerecht. Dubbele portie cevapcici@:RockNijntje
Met van die slappen snotfruit.quote:Op zondag 14 april 2024 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meloenquote:
https://instantrimshot.com/index.php?sound=downerquote:Op zondag 14 april 2024 17:49 schreef Dqod het volgende:
https://www.myinstants.co(...)horn#google_vignette
Best gezond, soort vanquote:Op zondag 14 april 2024 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar kijk, dat is maar 1 uurquote:Op zondag 14 april 2024 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben weinig te zeggen over het werktempo van douaniers
Vorig jaar had ik een overstap op Schiphol van 1 uur en die heb ik ook maar net gehaald, de koffers haalden het niet
ik niet, reisgenootje welquote:Op zondag 14 april 2024 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh nice. Heb jij die foto gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |