Die in mijn lip was voor mijn gevoel een dag later al genezen zo'n makkelijk piercing heb ik nog nooit gehad.quote:Op zondag 14 april 2024 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond dat genezingsproces echt gezeikjes, vooral bij die eerste keer (die heb ik dicht laten groeien, was geen houden meer aan.. wilde ook bijna niet genezen)
In principe sport ik nu 3x in de week (1x pilates en 2x small group training), maar nu vaker 4x in de weekquote:Op zondag 14 april 2024 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ging ook best snel van 2x in de week naar... 2x niet in de week?
[..]
Spannenddd![]()
ja![]()
en als ik daar over na ga denken, ik heb echt geen idee waarom ik bepaalde dingen niet sneller zou doen
quote:Op zondag 14 april 2024 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam voor sponsjes, tuinhandschoenen en gasbusjes voor de onkruidbrander, dat is ook het enige dat ik er heb gekocht
Oh no, dat soort dingen vind ik altijd zo zielig. Fijn dat het goed afgelopen isquote:Op zondag 14 april 2024 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij het museum een keer een oudere dame helemaal van streek in het restaurant. Ze was 1 van haar oorbellen kwijt, een cadeau van haar overleden man met erg veel sentimentele waarde. Echt sneu. Ze had haar nummer achtergelaten voor de kleine kans dat iemand hem vond en langsbracht.
Einde van de dag was ik het terras aan het vegen en zie ik zo iets glimmends ertussen zitten. Was het die oorbel
Dame helemaal in tranen van dankbaarheid toen we haar belden
Ja ze hadden die scrub daddy stofsponsquote:
Ja precies, kraakbeen is toch wat lastiger qua genezen?quote:Op zondag 14 april 2024 17:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Die in mijn lip was voor mijn gevoel een dag later al genezen zo'n makkelijk piercing heb ik nog nooit gehad.
Ja sorry dat ik vrij goed tegen impulsaankopen kanquote:
Het is ook een lichaamsvreemd iets waardoor je afweersysteem altijd een beetje aan staat daarna en niet meer zo scherp is als er echt iets aan de hand is.quote:Op zondag 14 april 2024 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond dat genezingsproces echt gezeikjes, vooral bij die eerste keer (die heb ik dicht laten groeien, was geen houden meer aan.. wilde ook bijna niet genezen)
Ik heb heel toevallig vandaag nog een pannetje schoon gekregen met de scrub daddyquote:
Ja en ik weet ook niet of ik dat nog weer zou laten doen. Moet ik zeggen dat ik eigenlijk weinig naar piercings omkijk en dat ik er verder weinig last van heb maar ik vind kraakbeen laten zetten ook gewoon niet chill.quote:Op zondag 14 april 2024 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja precies, kraakbeen is toch wat lastiger qua genezen?
Ownoes, eerder doodgaanquote:Op zondag 14 april 2024 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is ook een lichaamsvreemd iets waardoor je afweersysteem altijd een beetje aan staat daarna en niet meer zo scherp is als er echt iets aan de hand is.
Ja ze was echt van streek dat ze hem kwijt was. Was echt fijn dat we haar weer blij konden makenquote:Op zondag 14 april 2024 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh no, dat soort dingen vind ik altijd zo zielig. Fijn dat het goed afgelopen is![]()
Gaat meestal wel vrij vlot bij die ESTA hoor, meestal binnen een paar uurtjes al welquote:Op zondag 14 april 2024 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Krijg nou wat, mijn aanvraag is gewoon goedgekeurd.
Je posts zorgen er wel heel erg voor dat ik gewoon geen zin krijg om op vakantie te gaan, best knap wel.quote:Op zondag 14 april 2024 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap nu waar de slogan "Kroatië, je moet er geweest zijn!" Op slaat. Op fok loop je tegen ban aan als je zoiets zegt
Ik had dus verwacht dat ze bij de luchthaven in Amerika wel wat strenger zouden zijn en dat je een heel kruisverhoor kreeg, maar dat viel echt meequote:Op zondag 14 april 2024 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat meestal wel vrij vlot bij die ESTA hoor, meestal binnen een paar uurtjes al wel
Pffffquote:Op zondag 14 april 2024 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is het lekkerste in Split wat je gegeten had ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Van die zwarte risotto met zeespul. Geen idee wat ik at maar het was zo ontzettend lekker
- Dit visje wat er opzich niet zo boeiend uit ziet en wat het waarschijnlijk niet was, maar de setting was heerlijk en daarmee de ervaring en daarmee de vis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Huilenquote:Op zondag 14 april 2024 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry mevrouw de trombose kwam omdat u piercings heeft.
Ik verwacht vooral heel veel gedoe.quote:Op zondag 14 april 2024 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had dus verwacht dat ze bij de luchthaven in Amerika wel wat strenger zouden zijn en dat je een heel kruisverhoor kreeg, maar dat viel echt mee
Wat dat betreft wel een goed systeem.quote:Op zondag 14 april 2024 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry mevrouw de trombose kwam omdat u piercings heeft.
Op zondag 14 april 2024 17:45 schreef Crack_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Nice nice
Mja heb altijd een beetje het idee dat het een soort samenraapsel is van omliggende landen, maar misschien ben ik nu niet echt respectvolidk
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Mja, dan kan het altijd meevallenquote:
Godverdommequote:Op zondag 14 april 2024 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel een goed systeem.
Trombose als gevolg van piercings en nu even geen piercings als gevolg van trombose
quote:Op zondag 14 april 2024 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In principe sport ik nu 3x in de week (1x pilates en 2x small group training), maar nu vaker 4x in de week
ik zag hem laatst ook, maar ik twijfelquote:
idemquote:Op zondag 14 april 2024 17:42 schreef Koen66 het volgende:
2x in Kroatië geweest, 2x een prima vakantie gehad
Een van de weinige soorten fruit die gewoon echt lekker is.quote:Op zondag 14 april 2024 17:44 schreef LTVDK het volgende:
Uurtje geleden een halve bak druiven gevroten en nu alweer een rammelende maag
Ach, ik heb toch een overstap van anderhalf uur, moet wat met je tijd.quote:Op zondag 14 april 2024 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, dan kan het altijd meevallen
Had het eigenlijk alleen de eerste keer, maar dan heb je ook heel dat proces met irisscan en vingerafdrukken en alles. De keren daarna ging het steeds soepeler, vorig jaar was het meer even een koffiepraatje met de douanier in de tijd dat het paspoort werd gescand en dat was hetquote:Op zondag 14 april 2024 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had dus verwacht dat ze bij de luchthaven in Amerika wel wat strenger zouden zijn en dat je een heel kruisverhoor kreeg, maar dat viel echt mee
quote:Op zondag 14 april 2024 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van de weinige soorten fruit die gewoon echt lekker is.
ja hoor, klopt redelijkquote:Op zondag 14 april 2024 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice nice
Mja heb altijd een beetje het idee dat het een soort samenraapsel is van omliggende landen, maar misschien ben ik nu niet echt respectvolidk
In Europa of de VS?quote:Op zondag 14 april 2024 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, ik heb toch een overstap van anderhalf uur, moet wat met je tijd.
Toetquote:Op zondag 14 april 2024 17:47 schreef bitterbal het volgende:
deze komt net voorbij
[ afbeelding ]
nieuwe boot
Ja ik ookquote:Op zondag 14 april 2024 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Druifjes kan ik altijd wel eten.
Lekker snoepen.
Geinig, hebben ze gewoon zo'n ladderquote:
Ja, zoals warme ananasquote:Op zondag 14 april 2024 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maar er is zoveel ander heerlijk fruit?
ja , die kan ik gebruiken om van mijn balkon op de boot te komen.quote:Op zondag 14 april 2024 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geinig, hebben ze gewoon zo'n ladder
Op de pizza?quote:Op zondag 14 april 2024 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zoals warme ananas
@:Uitstraling
Meh.quote:Op zondag 14 april 2024 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maar er is zoveel ander heerlijk fruit?
Dan gaat 1,5 uur wel erg krap zijn als je eerst nog al je scans moet doen en ook nog al je bagage opnieuw moet gaan incheckenquote:
quote:Op zondag 14 april 2024 17:49 schreef Dqod het volgende:
https://www.myinstants.co(...)horn#google_vignette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |