Begrijpelijk.quote:
Wat is het lekkerste in Split wat je gegeten had ?quote:Op zondag 14 april 2024 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat
[..]
ik vond split echt geweldig tbh
Mwa, geen zin om er helemaal voor naartoe te rijden, busje was ook net 1,79 ofzoquote:
quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam voor sponsjes, tuinhandschoenen en gasbusjes voor de onkruidbrander, dat is ook het enige dat ik er heb gekocht
ging ook best snel van 2x in de week naar... 2x niet in de week?quote:Op zondag 14 april 2024 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja 100 %
Ben daar echt blij mee
Spannendddquote:Op zondag 14 april 2024 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja! Ik wil hem nog een keer laten zetten![]()
Ja, stom uitstelgedrag en dan achteraf denken: but whyyyy thoooo ?
enjoyquote:
sponsjesquote:Op zondag 14 april 2024 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam voor sponsjes, tuinhandschoenen en gasbusjes voor de onkruidbrander, dat is ook het enige dat ik er heb gekocht
Ik vond dat genezingsproces echt gezeikjes, vooral bij die eerste keer (die heb ik dicht laten groeien, was geen houden meer aan.. wilde ook bijna niet genezen)quote:Op zondag 14 april 2024 17:39 schreef Ama het volgende:
Maar ben ook mega pussy met piercings laten zetten dus weet niet of ik wel durf.
Bij het museum een keer een oudere dame helemaal van streek in het restaurant. Ze was 1 van haar oorbellen kwijt, een cadeau van haar overleden man met erg veel sentimentele waarde. Echt sneu. Ze had haar nummer achtergelaten voor de kleine kans dat iemand hem vond en langsbracht.quote:Op zondag 14 april 2024 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Semi-gerelateerd: vriendin van me verloor haar tunnelpiercing (plug? Geen idee) op een boot naar een Thais eiland. Wij en nog een aanzienlijk deel van de mensen op de boot zeker de halve overtocht gezochtGrotendeels in de overtuiging dat het ding al lang de zee in gerold was, aangezien het water wild was die ochtend en de boot geen dichte railing had. Uiteindelijk vond een willekeurige niet-Engelssprekende bejaarde Japanner hem, hij was zo blij en trots
![]()
quote:Op zondag 14 april 2024 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij het museum een keer een oudere dame helemaal van streek in het restaurant. Ze was 1 van haar oorbellen kwijt, een cadeau van haar overleden man met erg veel sentimentele waarde. Echt sneu. Ze had haar nummer achtergelaten voor de kleine kans dat iemand hem vond en langsbracht.
Einde van de dag was ik het terras aan het vegen en zie ik zo iets glimmends ertussen zitten. Was het die oorbel
Dame helemaal in tranen van dankbaarheid toen we haar belden
Die in mijn lip was voor mijn gevoel een dag later al genezen zo'n makkelijk piercing heb ik nog nooit gehad.quote:Op zondag 14 april 2024 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond dat genezingsproces echt gezeikjes, vooral bij die eerste keer (die heb ik dicht laten groeien, was geen houden meer aan.. wilde ook bijna niet genezen)
In principe sport ik nu 3x in de week (1x pilates en 2x small group training), maar nu vaker 4x in de weekquote:Op zondag 14 april 2024 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ging ook best snel van 2x in de week naar... 2x niet in de week?
[..]
Spannenddd![]()
ja![]()
en als ik daar over na ga denken, ik heb echt geen idee waarom ik bepaalde dingen niet sneller zou doen
quote:Op zondag 14 april 2024 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh no, dat soort dingen vind ik altijd zo zielig. Fijn dat het goed afgelopen isquote:Op zondag 14 april 2024 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij het museum een keer een oudere dame helemaal van streek in het restaurant. Ze was 1 van haar oorbellen kwijt, een cadeau van haar overleden man met erg veel sentimentele waarde. Echt sneu. Ze had haar nummer achtergelaten voor de kleine kans dat iemand hem vond en langsbracht.
Einde van de dag was ik het terras aan het vegen en zie ik zo iets glimmends ertussen zitten. Was het die oorbel
Dame helemaal in tranen van dankbaarheid toen we haar belden
Ja ze hadden die scrub daddy stofsponsquote:
Ja precies, kraakbeen is toch wat lastiger qua genezen?quote:Op zondag 14 april 2024 17:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Die in mijn lip was voor mijn gevoel een dag later al genezen zo'n makkelijk piercing heb ik nog nooit gehad.
Ja sorry dat ik vrij goed tegen impulsaankopen kanquote:
Het is ook een lichaamsvreemd iets waardoor je afweersysteem altijd een beetje aan staat daarna en niet meer zo scherp is als er echt iets aan de hand is.quote:Op zondag 14 april 2024 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond dat genezingsproces echt gezeikjes, vooral bij die eerste keer (die heb ik dicht laten groeien, was geen houden meer aan.. wilde ook bijna niet genezen)
Ik heb heel toevallig vandaag nog een pannetje schoon gekregen met de scrub daddyquote:
Ja en ik weet ook niet of ik dat nog weer zou laten doen. Moet ik zeggen dat ik eigenlijk weinig naar piercings omkijk en dat ik er verder weinig last van heb maar ik vind kraakbeen laten zetten ook gewoon niet chill.quote:Op zondag 14 april 2024 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja precies, kraakbeen is toch wat lastiger qua genezen?
Ownoes, eerder doodgaanquote:Op zondag 14 april 2024 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is ook een lichaamsvreemd iets waardoor je afweersysteem altijd een beetje aan staat daarna en niet meer zo scherp is als er echt iets aan de hand is.
Ja ze was echt van streek dat ze hem kwijt was. Was echt fijn dat we haar weer blij konden makenquote:Op zondag 14 april 2024 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh no, dat soort dingen vind ik altijd zo zielig. Fijn dat het goed afgelopen is![]()
Gaat meestal wel vrij vlot bij die ESTA hoor, meestal binnen een paar uurtjes al welquote:Op zondag 14 april 2024 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Krijg nou wat, mijn aanvraag is gewoon goedgekeurd.
Je posts zorgen er wel heel erg voor dat ik gewoon geen zin krijg om op vakantie te gaan, best knap wel.quote:Op zondag 14 april 2024 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap nu waar de slogan "Kroatië, je moet er geweest zijn!" Op slaat. Op fok loop je tegen ban aan als je zoiets zegt
Ik had dus verwacht dat ze bij de luchthaven in Amerika wel wat strenger zouden zijn en dat je een heel kruisverhoor kreeg, maar dat viel echt meequote:Op zondag 14 april 2024 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat meestal wel vrij vlot bij die ESTA hoor, meestal binnen een paar uurtjes al wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |