Ik was vandaag nog in de action, komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 14 april 2024 17:28 schreef Crack_ het volgende:
Oh? De action gaat vandaag om 20.00 dicht, oke. Tof. Snel gras kopen straks
Je weet je vakantiebestemming weer goed te verkopen.quote:Op zondag 14 april 2024 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel Europa komt naar Kroatië om te roken in de horeca of zo. Wtf man. Matig volk.
Ohh, had je die net? Of geen zin om piercing weer te kopen?quote:Op zondag 14 april 2024 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee helaas niet, daarom was mijn helix dicht gegroeid.
Ik zou niet weten waar ik op dit moment de tijd vandaan moet halen om ook nog eens te gaan zwemmen, maar leuk dat jij wel die vraag krijgtquote:Op zondag 14 april 2024 17:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb mij populair gemaakt bij 2 waterratten kennelijk
dus dat kan je proberen ?
nu opweg naar huis weer
oh echt, hmmquote:Op zondag 14 april 2024 17:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog in de action, komt wel dichtbij zo
Nee en ik was toen ook niet echt in staat om even naar de piercing shop te gaan.quote:
iets van je sporten afzeggen, tadaaa!quote:Op zondag 14 april 2024 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik op dit moment de tijd vandaan moet halen om ook nog eens te gaan zwemmen, maar leuk dat jij wel die vraag krijgt
Ik was bij die in Budadorp, en ze hadden de schappen opnieuw ingedeeld, kon er gelijk niks meer vindenquote:
Was in de coronatijd.. ik was lomp met het afdoen van mn mondkapje en haalde mijn piercing eruit met dat bandjequote:Op zondag 14 april 2024 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, had je die net? Of geen zin om piercing weer te kopen?
je hebt internet tegenwoordigquote:Op zondag 14 april 2024 17:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee en ik was toen ook niet echt in staat om even naar de piercing shop te gaan.
Goed gegoktquote:Op zondag 14 april 2024 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iets van je sporten afzeggen, tadaaa!maar gok dat je dat niet wilt
quote:Op zondag 14 april 2024 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was bij die in Budadorp, en ze hadden de schappen opnieuw ingedeeld, kon er gelijk niks meer vinden
tijd voor makenquote:Op zondag 14 april 2024 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik op dit moment de tijd vandaan moet halen om ook nog eens te gaan zwemmen, maar leuk dat jij wel die vraag krijgt
Als je straks 80 bent heb je een slappe sequoia op je armpje staan.quote:Op zondag 14 april 2024 17:33 schreef bitterbal het volgende:
dacht laatst ineens ben ik niet te oud voor tattoeages maar die gedachte slaat ook nergens op
Semi-gerelateerd: vriendin van me verloor haar tunnelpiercing (plug? Geen idee) op een boot naar een Thais eiland. Wij en nog een aanzienlijk deel van de mensen op de boot zeker de halve overtocht gezochtquote:Op zondag 14 april 2024 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je ook wel eens gehad (eerder ofzo) dat je ineens een bolletje van een piercing kwijt bent maar dat die dingen meestal op magische wijze weer terecht komen? Dat je zo'n ding ineens ergens random op de grond ziet dat je denkt '..wtf
'
ahhw jammerquote:Op zondag 14 april 2024 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was in de coronatijd.. ik was lomp met het afdoen van mn mondkapje en haalde mijn piercing eruit met dat bandjeDie piercing had ik wel een tijdje, maar toen ik een keer een piercing had besteld, was hij al dicht gegroeid. Was ook gewoon te sloom
ja maar dan zijn mijn armen toch ook niet meer mooiquote:Op zondag 14 april 2024 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je straks 80 bent heb je een slappe sequoia op je armpje staan.
Had ook nog een bus gas meegenomen waarvan ik hoopte dat die op mijn onkruidbrander paste, doet die natuurlijk nietquote:Op zondag 14 april 2024 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]extra uitdaging, houdt het leven spannend
Nee, wil ik nietquote:
Ja dat laatste want ik vind het wel heel jammer want ik had hem niet zelf eruit gehaald nu maar ik heb inderdaad andere prioriteiten waardoor ik er nu ook niet echt rouwig om ben. Komt wel als mijn hand weer helemaal goed is.quote:Op zondag 14 april 2024 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je hebt internet tegenwoordigmaar andere prios wellicht
Ik snap nu waar de slogan "Kroatië, je moet er geweest zijn!" Op slaat. Op fok loop je tegen ban aan als je zoiets zegtquote:Op zondag 14 april 2024 17:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Je weet je vakantiebestemming weer goed te verkopen.
hahahaha jaaa, dat soort dingenquote:Op zondag 14 april 2024 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Semi-gerelateerd: vriendin van me verloor haar tunnelpiercing (plug? Geen idee) op een boot naar een Thais eiland. Wij en nog een aanzienlijk deel van de mensen op de boot zeker de halve overtocht gezochtGrotendeels in de overtuiging dat het ding al lang de zee in gerold was, aangezien het water wild was die ochtend en de boot geen dichte railing had. Uiteindelijk vond een willekeurige niet-Engelsesprekende bejaarde Japanner hem, hij was zo blij en trots
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |