Denk niet dat ik je kan optillen nu hoor.quote:Op zondag 14 april 2024 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja alleen heel veel is dicht want zondag. En info op Google klopt vaak niet. Maar ja, hun eigen borden met openingstijden ook niet. Just go there en hij is open, of niet.
[..]
Oh gelukkig maar
Dit klinkt echt nasty, maar dat ligt denk ik meer aan mij dan aan jou.quote:
Geeft niet, vasthouden is goed genoegquote:Op zondag 14 april 2024 17:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat ik je kan optillen nu hoor.
jaaa, warm weerquote:Op zondag 14 april 2024 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt echt nasty, maar dat ligt denk ik meer aan mij dan aan jou.
Maar heb er wel weer zin in. Lekker warm weer, in de tuin zitten. Spelletje spelen en koken voor vrienden.
Dat kan wel weer. Alleen iets als piercings losdraaien enz is lastig nu.quote:Op zondag 14 april 2024 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geeft niet, vasthouden is goed genoeg
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==quote:Op zondag 14 april 2024 17:26 schreef bitterbal het volgende:
deze maakt ook mooie plakplaatjes
https://www.instagram.com/myungdo___/?g=5
Nou dan help ik je daar wel bijquote:Op zondag 14 april 2024 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kan wel weer. Alleen iets als piercings losdraaien enz is lastig nu.
ja die zag ik ookquote:Op zondag 14 april 2024 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Lol
heb je ook wel eens gehad (eerder ofzo) dat je ineens een bolletje van een piercing kwijt bent maar dat die dingen meestal op magische wijze weer terecht komen? Dat je zo'n ding ineens ergens random op de grond ziet dat je denkt '..quote:
Nee helaas daarom ben ik nu mijn lippiercing ook kwijt.quote:Op zondag 14 april 2024 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je ook wel eens gehad (eerder ofzo) dat je ineens een bolletje van een piercing kwijt bent maar dat die dingen meestal op magische wijze weer terecht komen? Dat je zo'n ding ineens ergens random op de grond ziet dat je denkt '..wtf
'
ik heb mij populair gemaakt bij 2 waterratten kennelijkquote:
Ik vind het wel echt super gaaf dat mensen tegenwoordig van de gekke dingen op hun lichaam laten zettenquote:Op zondag 14 april 2024 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Lol
oh, en geen reserves in huis dus?quote:Op zondag 14 april 2024 17:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee helaas daarom ben ik nu mijn lippiercing ook kwijt.
Nee helaas niet, daarom was mijn helix dicht gegroeid.quote:Op zondag 14 april 2024 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je ook wel eens gehad (eerder ofzo) dat je ineens een bolletje van een piercing kwijt bent maar dat die dingen meestal op magische wijze weer terecht komen? Dat je zo'n ding ineens ergens random op de grond ziet dat je denkt '..wtf
'
hij is ook wel mooi gezetquote:Op zondag 14 april 2024 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt super gaaf dat mensen tegenwoordig van de gekke dingen op hun lichaam laten zettenOok gewoon een stoel of zo
Niks voor mij allemaal, maar bij sommige mensen past die gekkigheid gewoon en dan denk ik "waarom ook niet?"
Een stoelquote:Op zondag 14 april 2024 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt super gaaf dat mensen tegenwoordig van de gekke dingen op hun lichaam laten zettenOok gewoon een stoel of zo
Niks voor mij allemaal, maar bij sommige mensen past die gekkigheid gewoon en dan denk ik "waarom ook niet?"
Ik was vandaag nog in de action, komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 14 april 2024 17:28 schreef Crack_ het volgende:
Oh? De action gaat vandaag om 20.00 dicht, oke. Tof. Snel gras kopen straks
Je weet je vakantiebestemming weer goed te verkopen.quote:Op zondag 14 april 2024 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel Europa komt naar Kroatië om te roken in de horeca of zo. Wtf man. Matig volk.
Ohh, had je die net? Of geen zin om piercing weer te kopen?quote:Op zondag 14 april 2024 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee helaas niet, daarom was mijn helix dicht gegroeid.
Ik zou niet weten waar ik op dit moment de tijd vandaan moet halen om ook nog eens te gaan zwemmen, maar leuk dat jij wel die vraag krijgtquote:Op zondag 14 april 2024 17:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb mij populair gemaakt bij 2 waterratten kennelijk
dus dat kan je proberen ?
nu opweg naar huis weer
oh echt, hmmquote:Op zondag 14 april 2024 17:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog in de action, komt wel dichtbij zo
Nee en ik was toen ook niet echt in staat om even naar de piercing shop te gaan.quote:
iets van je sporten afzeggen, tadaaa!quote:Op zondag 14 april 2024 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik op dit moment de tijd vandaan moet halen om ook nog eens te gaan zwemmen, maar leuk dat jij wel die vraag krijgt
Ik was bij die in Budadorp, en ze hadden de schappen opnieuw ingedeeld, kon er gelijk niks meer vindenquote:
Was in de coronatijd.. ik was lomp met het afdoen van mn mondkapje en haalde mijn piercing eruit met dat bandjequote:Op zondag 14 april 2024 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, had je die net? Of geen zin om piercing weer te kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |