vond je het ook mega lekker?!quote:Op zondag 14 april 2024 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja dat hadden we bij mijn voorgaande baan, watermeloen van de grill
heb je de visbouillon toevallig geprobeerd? of vind je dat niksquote:Op zondag 14 april 2024 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig meer tentjes hier die cevapcici verkopen
Heerlie de peerliequote:Op zondag 14 april 2024 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ananas eet wangvlees en je tong op.
Dat klinkt onmetelijk enthousiastquote:
Over paar weken weer die enorme watermeloenen bij de Turk. Hnnggquote:
Ik ben er gisteren met de hogedrukspuit op losgegaanquote:Op zondag 14 april 2024 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Paardenbloemen ook.
ik heb ze aan de cavia's gegeven
die krijg ik neit opquote:Op zondag 14 april 2024 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over paar weken weer die enorme watermeloenen bij de Turk. Hnngg
Ja, in die contreien overal toch wel? Heb ze in Slovenië ook opquote:Op zondag 14 april 2024 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig meer tentjes hier die cevapcici verkopen
Oeh en warme kersen met ijs, slagroom en een wafelquote:
Gebakken banaan.quote:Op zondag 14 april 2024 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met gebakken banaan
Ja, mijn nichtje maakte dat vroeger. En mijn nichtje is een domme kut.quote:Op zondag 14 april 2024 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heerlie de peerlie
[..]
Dat klinkt onmetelijk enthousiast
ja was erg lekker iddquote:Op zondag 14 april 2024 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vond je het ook mega lekker?!
[..]
heb je de visbouillon toevallig geprobeerd? of vind je dat niks
Doe het dan vaak in een salade, en dan mensen uitnodigen.quote:Op zondag 14 april 2024 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die krijg ik neit opof op deze manier misschien wel, hele dag watermeloen
Ja alleen heel veel is dicht want zondag. En info op Google klopt vaak niet. Maar ja, hun eigen borden met openingstijden ook niet. Just go there en hij is open, of niet.quote:Op zondag 14 april 2024 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, in die contreien overal toch wel? Heb ze in Slovenië ook op![]()
En mititei in Roemenië lijkt er ook op.
quote:Op zondag 14 april 2024 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh en warme kersen met ijs, slagroom en een wafel
Ja mijn vingers leven wel weer dus dat is positief alleen dat het is gaan afsterven bij twee vingers is minder chill maar moet te herstellen zijn zei hij. Bij mijn wijsvinger zie ik ook wel traag herstel.quote:Op zondag 14 april 2024 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo goed als verwacht mocht worden, dan. Das positief.
Recept cevapcici;quote:Op zondag 14 april 2024 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, in die contreien overal toch wel? Heb ze in Slovenië ook op![]()
En mititei in Roemenië lijkt er ook op.
Lang hersteltraject zeg.quote:Op zondag 14 april 2024 17:20 schreef Ama het volgende:
@:kaneelstokje het gaat ook nog wel maanden duren voor ik mijn vingers weer kan buigen. Mijn ringvinger en pink zijn wel weer helemaal goed maar je kan ze nooit volledig buigen zonder je wijsvinger en middelvinger te gebruiken en die 2 kan ik echt niet buigen nu. Maar kan gelukkig wel weer dingen vasthouden zolang het niet te klein is. Fles of een glas ofzo.
De arts zei wel dat het niet doorgegaan is naar de gewrichten van die vingers dus als het goed is moet ik ze op een dag wel weer kunnen buigen maar zal wel pas na de zomer zijn op zn vroegst.
quote:Op zondag 14 april 2024 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mijn nichtje maakte dat vroeger. En mijn nichtje is een domme kut.
Wat?quote:Op zondag 14 april 2024 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mijn nichtje maakte dat vroeger. En mijn nichtje is een domme kut.
Ja nee.quote:Op zondag 14 april 2024 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Recept cevapcici;
750 gram half-om-half gehakt
1 ui (gesnipperd)
2 teentjes knoflook (geperst)
2 theelepels paprikapoeder
2 eetlepels peterselie (fijngehakt)
2 theelepels munt (fijngehakt)
1 ei (losgeklopt)
1 beschuit (verkruimeld)
2 eetlepels olijfolie
Recept gehaktbal;
750 gram half-om-half gehakt
1 ui (gesnipperd)
2 teentjes knoflook (geperst)
2 theelepels paprikapoeder
2 eetlepels peterselie (fijngehakt)
2 theelepels munt (fijngehakt)
1 ei (losgeklopt)
1 beschuit (verkruimeld)
2 eetlepels olijfolie
Ja echt kut. Thanks.quote:Op zondag 14 april 2024 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lang hersteltraject zeg.
Maar veel succes.
watermelon feestjequote:Op zondag 14 april 2024 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe het dan vaak in een salade, en dan mensen uitnodigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |