Warm fruit is een misdaad tegen de moeder natuur.quote:Op zondag 14 april 2024 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met gebakken banaan
Ben ik het mee eens, gebakken banaan is een van de zeldzame uitzonderingenquote:Op zondag 14 april 2024 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Warm fruit is een misdaad tegen de moeder natuur.
Nou er stroomt weer bloed naar mijn vingertoppen en er gaat weer zuurstof heen dus dat is goed maar heb nog steeds plekken die dood waren gegaan en nog maanden moeten herstellen.quote:Op zondag 14 april 2024 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het inmiddels met de hand?
Hoop dat je vandaag meer geluk hebtquote:Op zondag 14 april 2024 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jee, Osijek op 1-2 op slag van rust. Tijd om hier zo af te nokken en een hapje avondeten te gaan zoeken. Cevapcici dus maar
Chicken tonight Hawaïquote:Op zondag 14 april 2024 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pizza hawaii thoughquote:Op zondag 14 april 2024 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2024 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chicken tonight Hawaï
Kom vechten, vetpoemel
Chicken tonight is ook een misdaad tegen de mensheidquote:Op zondag 14 april 2024 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chicken tonight Hawaï
Kom vechten, vetpoemel
Discriminerend naar bananen.quote:Op zondag 14 april 2024 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met gebakken banaan
Paardenbloemen ook.quote:Op zondag 14 april 2024 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chicken tonight is ook een misdaad tegen de mensheid
Zo goed als verwacht mocht worden, dan. Das positief.quote:Op zondag 14 april 2024 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou er stroomt weer bloed naar mijn vingertoppen en er gaat weer zuurstof heen dus dat is goed maar heb nog steeds plekken die dood waren gegaan en nog maanden moeten herstellen.Topje van mijn middelvinger o.a. Maar de pijn is wel weg.
Er zijn gelukkig meer tentjes hier die cevapcici verkopenquote:Op zondag 14 april 2024 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat je vandaag meer geluk hebt
Ananas eet wangvlees en je tong op.quote:Op zondag 14 april 2024 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chicken tonight Hawaï
Kom vechten, vetpoemel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |